Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy

Data: 2020-11-21 10:46:23
Autor: Rom45
Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsAC7983A07CD51budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Jedziemy sobie drogą gdzie są 2 pasy do skretu w lewo bądz dwa pasy do
skretu w prawo.
Na drodze na która skrecamy sa trzy pasy do dalszej jazdy.

Pytanie który auto musi sie po skrecie znaleźc na którym pasie?
-- Pozdrawia... Budzik

Najpierw przeanalizujmy podobną sytuację:

Jedziemy drogą jednokierunkową dwupasmową. Droga skreca ostro
(ok. 90 st). Równoczesnie z skrętem droga poszerza się o dodatkowy pas
z lewej strony. Którym pasem powinien jechać pojazd z prawego pasa,
a którym pasem powinien jechać pojazd jadący równolegle z tym na prawym
pasie ?

Kto prawidłowo odpowie, ten nie będzie miał problemu z pytaniem Budzika.

Data: 2020-11-21 11:59:44
Autor: Budzik
Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
Użytkownik Rom45 olpaser@zaola.pl ...

[...]

Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale czy tobie chodzi o sytuacje kiedy masz wymalowane pasy ruchu i ten pas z lewej strony jest trzecim który powstaje dodatkowo? A gdyby ten dodatkowy powstawał z prawej strony?

Nie sadzisz ze porownywanie sytuacji tego typu ze skrzyzowaniem gdzie pasy nie naprowadzaja na to jak jechac to jednak odrobine inny przypadek?

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2020-11-21 13:21:36
Autor: Rom45
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsAC7C7A7879AACbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Tak, mogą być pasy oznaczone, ale nie muszą.
Poszerzenie o pas z prawej zostawmy na deser na razie.

Porównywanie z Twoim skrzyżowaniem jest na miejscu, bo jazda
jest identyczna.

Dla uproszczenia sprawy. Może być prosta droga dwupasmowa
jednokierunkowa, która w pewnym miejscu poszerza się o jeden pas
z lewej. Sposób jazdy będzie taki sam jak na Twoim skrzyżowaniu,
no może za wyjątkiem kręcenia kierownicą.

Data: 2020-11-21 14:59:44
Autor: Budzik
[...]

Wolałbym sie nie odnosic do sytuacji w ktorej ktos prosta droge traktuje rownoznacznie ze skrzyzowaniem, droge z wymalowanymi pasami traktuje tak samo jak droge bez pasów i probuje zakładac ze obowiazuja w kazdym przypadku takie same zasady...

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2020-11-22 02:11:12
Autor: Rom45
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsAC7C9E17B5C3Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ja nie pisałem o skrzyżowaniu. Ja pisałem o Twoim skrzyżowaniu.
Moje porównanie powinno dużo wyjaśnić. Nie udało się - trudno.

Data: 2020-11-22 12:51:10
Autor: Budzik
[...]

Byc moze zle cie zrozumiałem (chociaz przyznaje ze coraz bardziej zaczynasz smierdziec trollem) ale wydawało mi sie ze przyrownujesz skrzyzowanie do prostej drogi dwupasmowej jednokierunkowej która w pewnym miejscu sie poszerza. Ale być moze coś zle zrozumiałem...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,