Skreślam obu

Data: 2015-05-20 18:54:35
Autor: Stokrotka
Skreślam obu
Nie będę głosować na mniejsze zło.
Nie będę głosować na bezhołowie, jakie jest obecnie.
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.
Skreślam obu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-05-20 19:05:25
Autor: mkarwan
Skreślam obu
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mjie98$dc6$1usenet.news.interia.pl...
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

Na czym konkretnie polega " zamordyzm Dudy"?

Data: 2015-05-20 19:14:58
Autor: niebieski
Skreślam obu
W dniu 20.05.2015 19:05, mkarwan pisze:
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

Na czym konkretnie polega " zamordyzm Dudy"?
Pewnie na tym, aby komuś nie przyszło do głowy mówić o zamordyźmie Komorowskiego.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2015-05-20 19:30:16
Autor: Stefik
Skreślam Kaczydudęobiecankicacanki.

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

Na czym konkretnie polega " zamordyzm Dudy"?

Konkretnych danych szukaj w latach 2006-2007, kiedy rządzil
Kaczyński.
Kaczyduda zapewni nam to co było i jest związane z Kaczyńskim:
kłótnie, izolacja międzynarodowa, znaczne zwiększenie
dziury budżetowej.
Nie uśmiecha mi się też dyktat partii Franciszka
i zwiększenie wydatków na tą partię.

Data: 2015-05-20 11:41:16
Autor: donek999bronek
użytkownik Stefik napisał:

[...]

Ta, niemiec nie chwalił, rusek nie chwalił a firmy waliły
drzwiami i oknami aby robić biznes.

Za to tera, ło panie chwalom i cmokajo, a co się dzieje? Widać, słychać i czuć.

Dokręcić gojcom śrube mocniej, a co!!! I chwalić, i opowiadać
jak dobrze się sitwie wiedzie:)
http://niewygodne.info.pl/gify/fiskalizm-tuska400.gif

Data: 2015-05-20 19:50:20
Autor: u2
W dniu 2015-05-20 o 19:30, Stefik pisze:
Kaczyduda zapewni nam to co było i jest związane z Kaczyńskim:
kłótnie, izolacja międzynarodowa, znaczne zwiększenie
dziury budżetowej.

te bredzislaw, ale lol:)))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-05-20 21:09:55
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Stefik" <bro6d@nako.pl> schrieb im Newsbeitrag
w wiadomości
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

Na czym konkretnie polega " zamordyzm Dudy"?

Konkretnych danych szukaj w latach 2006-2007, kiedy rządzil
Kaczyński.

A co to ma wspólnego z kandydatem na prezydenta Dudą?

Data: 2015-05-20 21:35:39
Autor: Stefik
Skreślam Kaczydudęobiecankicacanki.

Użytkownik "Przedstawiciel_narodu" <Przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał
w wiadomości news:mjim60$qd4$1speranza.aioe.org...
[...]

Wszystko jest wspólne, bo Dudą kieruje Kaczyński.
Duda nie zrobi nic bez przyzwolenia Kaczynskiego.

Data: 2015-05-21 10:43:25
Autor: Stokrotka
[...]

Duda był wtedy zastępcą Ziobry.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-05-21 11:40:01
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

No i co? Dlaczego zawsze lecą głowy zastępców, a nie szefów?

Data: 2015-05-20 22:53:24
Autor: mkarwan
Użytkownik "Stefik" <bro6d@nako.pl> napisał w wiadomości news:555cc4b7$0$27522$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skoro nie potrafisz odpowiedzieć konkretnie na moje pytanie to po co zabierasz głos?

Data: 2015-05-21 09:57:55
Autor: Roman Rumian
Skreślam Kaczydudęobiecankicacanki.
W dniu 2015-05-20 o 19:30, Stefik pisze:
(...)
> [...]

kłótnie, izolacja międzynarodowa, znaczne zwiększenie
dziury budżetowej.
Nie uśmiecha mi się też dyktat partii Franciszka

O, a to katofobia połączona z PiSofobią.
To się trudniej leczy niż samą PiSofobię. :-)

Data: 2015-05-20 19:58:16
Autor: MarkWoydak
Skreślam obu

[...]

Na antysemityzmie - patrz Jedwabne.

MW

Data: 2015-05-20 21:11:37
Autor: Przedstawiciel_narodu
Skreślam obu
"MarkWoydak" <markwoydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

Na czym konkretnie polega " zamordyzm Dudy"?

Na antysemityzmie - patrz Jedwabne.

MW

Na antypoloniźmie - patrz antypolak i oszczerca de bul...

Data: 2015-05-20 20:17:59
Autor: the_foe
Skreślam obu
W dniu 2015-05-20 o 19:05, mkarwan pisze:
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

Na czym konkretnie polega " zamordyzm Dudy"?

dziś płacę na 1/3 emeryta. Jak ja będe emerytem, to dzięku Dudzie (jak na nieszczescie narodu wygra i spelni obietnice) bede mógl liczyć tylko na 0,8 obywatela płacącego na mnie.
No chyba, ze kolejnym "genialnym" posunieciem Dudy i PISu bedzie usunięcie progów bezpieczentwa z KRP. Wtedy będe miał szczęscie takie, ze to co miało spotkać mnie spotka moje wnuki.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-21 00:26:18
Autor: the_foe
Skreślam obu
W dniu 2015-05-20 o 22:55, mkarwan pisze:
[...]

wiesz jestem od tych Zydów co maja za zadanie wkurwiać Prawdziwych Polaków ...

--
@foe_pl

Data: 2015-05-21 10:49:24
Autor: Stokrotka
Skreślam obu

dziś płacę na 1/3 emeryta. ...dzięku Dudzie...bede mógl liczyć tylko
na 0,8 obywatela płacącego na mnie.

A co cię iteresuje ile płacisz na emeryta?
Dla mnie ważne jest by wszyscy mieli co jeść i żyli klawo,
i nie napracowali się pszy tym zanadto-
jak w każdej bajce: by wszyscy żyli długo i szczęśliwie.

Dlaczego mnie nie interesuje procent płacony na emeryta?
Bo teraz właśnie wyłazi szydło z kapitalistycznego worka, że
w kapitalizmie nikt nie wie ile co kosztuje.
Stąd tyle firm upada.
Okazuje się, że cena czegokolwiek droższego niż 1000zł zależy pszedewszystkim od propagandy, nie od wartości. (np od propagandy czy pszy tej działce budowlanej będzie stacja benzynowa , czy nie).
A w komunie wyśmiewano, że nikt nie wie ile co kosztuje, okazało się odwrotnie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-05-20 20:43:11
Autor: Budzik
Skreślam obu
Użytkownik mkarwan mkarwan@poczta.onet.pl ...

Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

Na czym konkretnie polega " zamordyzm Dudy"?

Może gdyby Duda był kandydatem niezależnym... SIC!

Data: 2015-05-20 22:47:59
Autor: Przedstawiciel_narodu
Skreślam obu
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4A0E5C95133Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik mkarwan mkarwan@poczta.onet.pl ...

Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

Na czym konkretnie polega " zamordyzm Dudy"?

Może gdyby Duda był kandydatem niezależnym... SIC!

Będzie prezydentem, będzie niezależnym...

Data: 2015-05-20 22:57:55
Autor: Ikselka
Skreślam obu
Dnia Wed, 20 May 2015 22:47:59 +0200, Przedstawiciel_narodu napisał(a):

[...]

....ponieważ jako prezydent nie może być w żadnej partii.
--
XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:

Data: 2015-05-20 22:00:12
Autor: Budzik
Skreślam obu
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

a Macierewicz bedzie mu z reki jadł. Jak fiordy! :)

Data: 2015-05-20 21:09:02
Autor: Przedstawiciel_narodu
Skreślam obu
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:555cbed4$0$2187$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mjie98$dc6$1usenet.news.interia.pl...
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

Na czym konkretnie polega " zamordyzm Dudy"?

Na planach okradzenia, a przynajmniej podtrzymania okradzenia Polaków z wielu lat emerytury i oszustwie, że cofnie wiek emerytalny. Okazuje się, że plany jego są zgodne z reżimowymi OPZZ...

Data: 2015-05-20 21:34:32
Autor: Marek Czaplicki
Skreślam obu
Przedstawiciel_narodu pisze na pl.soc.polityka w środa, 20 maja 2015 21:09:

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

Na czym konkretnie polega " zamordyzm Dudy"?

Na planach okradzenia, a przynajmniej podtrzymania okradzenia PolakĂłw z
wielu lat emerytury i oszustwie, że cofnie wiek emerytalny. Okazuje się,
że plany jego są zgodne z reżimowymi OPZZ...

Jakim znowu oszustwie? Ostatni tydzień kampanii to pora na wycofywanie się z obietnic. W nadziei na to, że do nikogo napalonego to nie dotrze. :-)

Data: 2015-05-20 22:58:02
Autor: mkarwan
Skreślam obu
Użytkownik "Przedstawiciel_narodu" <Przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał w wiadomości news:mjim4b$qac$1speranza.aioe.org...
[...]

Wygląda na to, ze nie wiesz co to zamordyzm
http://sjp.pwn.pl/szukaj/zamordyzm.html

Data: 2015-05-20 20:07:01
Autor: platformowe głupki
Skreślam obu
nie prawda, w ten sposób głosujesz na pedzia komora i gronkiewicz świta...

Data: 2015-05-20 21:51:01
Autor: Ikselka
Skreślam obu
Dnia Wed, 20 May 2015 18:54:35 +0200, Stokrotka napisał(a):

Nie będę głosować na mniejsze zło.
Nie będę głosować na bezhołowie, jakie jest obecnie.
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.
Skreślam obu.

-- (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Na co tym sposobem zagłosujesz? - na wyłączenie samej siebie z wpływu na
cokolwiek.
--
XL

Data: 2015-05-20 21:54:21
Autor: Wiesiaczek
Skreślam obu
W dniu 20.05.2015 o 21:51, Ikselka pisze:
[...]

(tekst bez: Ăł, ch, rz i -ii)

Na co tym sposobem zagłosujesz? - na wyłączenie samej siebie z wpływu na
cokolwiek.

Nie "na co" a "przeciwko komu".
W tym wypadku chyba jest to jasne?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-05-21 01:44:15
Autor: Stachu Chebel
Skreślam obu
W dniu środa, 20 maja 2015 18:55:06 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
Nie będę głosować na mniejsze zło.
Nie będę głosować na bezhołowie, jakie jest obecnie.
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.
Skreślam obu.

Potwierdzisz swój analfabetyzm.

Data: 2015-05-21 09:55:54
Autor: Roman Rumian
Skreślam obu
W dniu 2015-05-20 o 18:54, Stokrotka pisze:
(...)
Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

PiSofobia nabyta droga medialną z WSI-TV lub GazWyb.
To się da wyleczyć. :-)

Data: 2015-05-21 01:28:19
Autor: Stachu Chebel
Skreślam obu
W dniu czwartek, 21 maja 2015 09:55:59 UTC+2 użytkownik Roman Rumian napisał:
W dniu 2015-05-20 o 18:54, Stokrotka pisze:
(...)
> Nie będę głosować na zamordyzm Dudy.

PiSofobia nabyta droga medialną z WSI-TV lub GazWyb.
To się da wyleczyć. :-)

To nie jest choroba. Ale skoro uważasz, że tak i na dodatek da się wyleczyć, to napisz jak. Oglądając TV SRAM?

Skreślam obu