[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce

Data: 2010-06-15 23:19:40
Autor: Piotrek
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
Tylko w Warszawie tak mog± interpretowaæ znaczenie ¶wiate³. Czy pieszy który ma wtym czasie ma zielone spodziewa siê, ¿e jaki¶ idiota wyjedzie z lewego pasa z za autobusu do skrêtu w prawo.
Pozdrawiam
U¿ytkownik "Rafa³ SP Gil" <daftpunk@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hv8nop$7bg$1inews.gazeta.pl...
Jak w temacie.

Skrêci³o mi siê w prawo z pasa przeznaczonego do jazdy w lewo.

Miejsce: Warszawa, Jadê ulic± Chrobrego (jadê w stronê D¼wigowej). Doje¿d¿am
do skrzy¿owania z Wa³owick± (w prawo Wa³owicka, w lewo Zdobnicza).

Przede mn± dwa pasy, pas po lewej do skrêtu w lewo, i prawy pas do skrêtu w
Wa³owick± i do jazdy na wprost w D¼wigow±.

Czerwone ¶wiat³o. Jako pierwszy stoi BUS na czerwonym ... doje¿d¿am powoli do
niego i widzê, ¿e nie skrêca w prawo mimo zielonej strza³ki (nie sygnalizuje
równie¿ takiego manewru) ... wje¿d¿am na lewy pas i na zielonej strza³ce tnê w
prawo w wa³owick± ... Z przeciwka jecha³a (sic!) policja. Tn± za mn±.

POLICJANCI:

- pope³ni³ pan dwa wykroczenia: 1. przejechanie skrzy¿owania na czerwonym
¶wietle. 2. Skrêt nie z tego pasa.

JA:
- pope³ni³em jedno wykroczenie - skrêt w prawo z pasa przeznaczonego do jazdy
w lewo.

POLICJA: Przyjmujesz Pan komplecik?

JA: Przyjmujê za "pas" ale za "czerwone" to ju¿ nie.

Motywacja policjanta: czerwona strza³ka w prawo nie dotyczy jazdy z lewego
pasa ...

Wobec tego mandatu nie przyj±³em. Ponoæ s± tam jakie¶ kamerki etc ... wiêc
je¶li s± to raczej "¶wiecenie" siê zielonej strza³ki wybroniê ... je¶li nie,
to ju¿ tylko s³owo przeciwko s³owu.

-- Rafa³ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Czê¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czê¶ci do motocykli

Data: 2010-06-15 21:22:27
Autor: to
Piotrek wrote:

Tylko w Warszawie tak mog± interpretowaæ znaczenie ¶wiate³.

To prawda, bo na wsi wcale ich nie ma.

Czy pieszy
który ma wtym czasie ma zielone spodziewa siê, ¿e jaki¶ idiota wyjedzie
z lewego pasa z za autobusu do skrêtu w prawo.

A co za różnica czego się spodziewa? Piesi zazwyczaj niczego się nie spodziewają.

Data: 2010-06-16 17:46:33
Autor: CUT
W dniu 2010-06-15 23:22, to pisze:
Piotrek wrote:

Tylko w Warszawie tak mog± interpretowaæ znaczenie ¶wiate³.

To prawda, bo na wsi wcale ich nie ma.

Czyli wszystko oprócz warszawy to zabita dechami wiocha? Tylko w warszawie mogli na to wpaść.

Data: 2010-06-18 19:54:59
Autor: to
CUT wrote:

Tylko w Warszawie tak mog± interpretowaæ znaczenie ¶wiate³.

To prawda, bo na wsi wcale ich nie ma.

Czyli wszystko oprócz warszawy to zabita dechami wiocha? Tylko w
warszawie mogli na to wpaść.

Przynudzanie na temat "warszawiaków" to zwykle pochodna małomiasteczkowych kompleksów.

Data: 2010-06-18 22:25:23
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c1bcf13$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
CUT wrote:

[...]

Dziwne tylko, że najwięcej o kompleksach zawsze piszą warszawiacy.
Taki kompleks na pewno ma swojÄ… nazwÄ™.

Data: 2010-06-18 20:33:48
Autor: masti
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt wprawo na zielonej strza³ce
Dnia pięknego Fri, 18 Jun 2010 22:25:23 +0200, osobnik zwany Cavallino
wystukał:

CUT wrote:

[...]

nie, my warszawiacy nie mamy kompleksów :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-18 22:25:33
Autor: to
Cavallino wrote:

Dziwne tylko, że najwięcej o kompleksach zawsze piszą warszawiacy.

O, kolejny. Też klikasz z dużej wsi? ;)

Data: 2010-06-19 10:07:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c1bf25d$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
Cavallino wrote:

Dziwne tylko, że najwięcej o kompleksach zawsze piszą warszawiacy.

O, kolejny.

Wypraszam sobie, nie jestem warszawiakiem i nie piszÄ™ o kompleksach.

Data: 2010-06-16 19:59:09
Autor: kffiatek
Piotrek wrote:

A co za różnica czego się spodziewa? Piesi zazwyczaj niczego się nie
spodziewajÄ….

To chyba Ty się nie spodziewasz jak idziesz na piechotę. A przepraszam, tacy światowcy jak Ty nawet do kibla jadą limuzyną:P

Ja w każdym razie, kiedy idę na piechotę, zawszę spodziewam debila wyjeżdżającego zza autobusu, któremu się wydaje, że robi dobrze... bo tylko jemu się spieszy a wszyscy inni "wieśniacy" mogą czekać.

pozdro! życzę sędziego, co też chodzi piechotą czasem:]
--
kffiatek

Data: 2010-06-17 15:07:48
Autor: SW3
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
Dnia 16-06-2010 o 19:59:09 kffiatek <kffiatek.no@spam.op.pl> napisa³(a):

bo tylko jemu siê spieszy a wszyscy inni "wie¶niacy" mog± czekaæ

Kto w omawianej sytuacji musia³ czekaæ?

--
SW3
-- --

Data: 2010-06-15 21:46:27
Autor: Rafa³ Gil
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
Piotrek <xxpiotrek@gazeta.pl> napisa³(a):
ma wtym czasie ma zielone spodziewa siê, ¿e jaki¶ idiota wyjedzie z lewego pasa z za autobusu do skrêtu w prawo.

A który pieszy spodziewa³by siê (hipotetycznie), ¿e na czerwonym skrêci przez
niego bus w prawo ????

Rozumiem, ¿e nigdy nie widzia³e¶ tego typu skrzy¿owania z 2 pasami i 2
strza³kami w prawo ... --
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008 --

Data: 2010-06-15 21:51:41
Autor: masti
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:46:27 +0000, osobnik zwany
Rafał Gil wystukał:

Piotrek <xxpiotrek@gazeta.pl> napisał(a):

ma wtym czasie ma zielone spodziewa się, że jakiś idiota wyjedzie z
lewego pasa z za autobusu do skrętu w prawo.

A który pieszy spodziewałby się (hipotetycznie), że na czerwonym skręci
przez niego bus w prawo ????

Rozumiem, że nigdy nie widziałeś tego typu skrzyżowania z 2 pasami i 2
strzałkami w prawo ...

a tu były 2 strzałki czy jedna? plączesz się w zeznaniach

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-15 21:53:35
Autor: Rafa³ Gil
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
masti <gone@to.hell> napisa³(a):
a tu byÅ&#65533; 2 strzaÅ&#65533;i czy jedna? plÄ&#65533;zesz siÄ&#65533;w zeznaniach

A jak sobie wyobra¿asz 2 strza³ki na jednym sygnalizatorze ?

Data: 2010-06-15 21:57:17
Autor: masti
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:53:35 +0000, osobnik zwany
Rafał Gil wystukał:

masti <gone@to.hell> napisał(a):

a tu byĹ&#65533; 2 strzaĹ&#65533;i czy jedna? plÄ&#65533;zesz
siÄ&#65533;w zeznaniach

A jak sobie wyobrażasz 2 strzałki na jednym sygnalizatorze ?

"Rozumiem, że nigdy nie widziałeś tego typu skrzyżowania z 2 pasami i 2
strzałkami w prawo ..."

to kto sobie te wie strzałki wyobraża?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-15 22:19:27
Autor: Rafa³ Gil
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
masti <gone@to.hell> napisa³(a):
> A jak sobie wyobrażasz 2 strzaÅ&#65533;i na jednym sygnalizatorze ?
"Rozumiem, że nigdy nie widziaÅ&#65533;Å&#65533;tego typu skrzyżowania z 2 pasami i 2
strzaÅ&#65533;ami w prawo ..."
to kto sobie te wie strzaÅ&#65533;i wyobraża?

Widzia³em (rzuæ beretem, albo czytnikiem wstecz), i ¿±da³em nawet, ¿eby we
Wroc³awiu na jeden sygnalizator dodaæ strza³kê. No ale tam jest *jeden
sygnalizator nad jednym pasem i drugi sygnalizator nad drugim pasem* Pytam siê
ja ciebie za¶, jak to zrobiæ na jednym sygnalizatorze ? Jedna strza³ka nad
drug± ? czy obok siebie, tak by siê w poci±g bawi³y ?

Data: 2010-06-15 22:46:08
Autor: masti
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 22:19:27 +0000, osobnik zwany
Rafał Gil wystukał:

masti <gone@to.hell> napisał(a):

> A jak sobie wyobraĹźasz 2 strzaĹ&#65533;i na jednym sygnalizatorze ?
"Rozumiem, Ĺźe nigdy nie widziaĹ&#65533;Ĺ&#65533;tego typu
skrzyĹźowania z 2 pasami i 2 strzaĹ&#65533;ami w prawo ..."
to kto sobie te wie strzaĹ&#65533;i wyobraĹźa?

Widziałem (rzuć beretem, albo czytnikiem wstecz), i żądałem nawet, żeby
we Wrocławiu na jeden sygnalizator dodać strzałkę. No ale tam jest
*jeden sygnalizator nad jednym pasem i drugi sygnalizator nad drugim
pasem* Pytam się ja ciebie zaś, jak to zrobić na jednym sygnalizatorze ?
Jedna strzałka nad drugą ? czy obok siebie, tak by się w pociąg bawiły ?

no popatrz a w Warszawie są wa pasy ze strzałką o skrętu w prawo. I ona jest jedna. I nawet nasz sławetny inż.Galas nie dał jej rady.

--
mst <at> gazeta <.> pl

[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce