[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce

Data: 2010-06-15 23:29:47
Autor: Tomasz Pyra
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
Rafa³ SP Gil pisze:

Motywacja policjanta: czerwona strza³ka w prawo nie dotyczy jazdy z lewego
pasa ...

Uzasadnienie z³e, ale samo wykroczenie by³o.
Nale¿y siê mandat za przejazd na czerwonym ¶wietle, bo nie zatrzyma³e¶ siê przed sygnalizatorem.
§ 96. 3 rozporz±dzenia o znakach i sygna³ach drogowych.

Data: 2010-06-15 21:51:06
Autor: Rafa³ Gil
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisa³(a):
> [...]
Uzasadnienie z³e, ale samo wykroczenie by³o.
Nale¿y siê mandat za przejazd na czerwonym ¶wietle, bo nie zatrzyma³e¶ siê przed sygnalizatorem.

Ale¿ zatrzyma³em siê. Na lewym pasie. I z niego ruszy³em. Wyobra¼ sobie
"klasyczny przepisowy" manewr w tej sytuacji. Te¿ przecie¿ przeje¿d¿am na
czerwonym (co jest do kur*y nêdzy ? Pokradli zielonych strza³ek, i ju¿ gawied¼
nie wie, ¿e  mo¿na  przejechaæ na czerwonym?)

§ 96. 3 rozporz±dzenia o znakach i sygna³ach drogowych.

A nie rzucê okiem, bo lecê na marnym gprs.

A ! ¯eby by³o weso³o - na wezwaniu na komendê mam 2 par. kw.: 97 (zrozumia³e)
i (sic!) 90 kw !!! No ¿esz w mordê ;)

--
Rafa³ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Czê¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czê¶ci do motocykli

Data: 2010-06-15 23:57:52
Autor: Tomasz Pyra
Rafa³ Gil pisze:
[...]

Ale¿ zatrzyma³em siê.

A to co innego.
Bo z pierwszego opisu wynika³o ¿e siê nie zatrzyma³e¶.

IMO je¿eli zatrzyma³e¶ siê przed sygnalizatorem na lewym pasie i ruszy³e¶ skrêcaj±c w prawo, to mandat za "czerwone" siê nie nale¿y.
Jedynie za skrêt ze z³ego pasa.

§ 96. 3 rozporz±dzenia o znakach i sygna³ach drogowych.

A nie rzucê okiem, bo lecê na marnym gprs.

§ 96. 1. Nadawany przez sygnalizator S-2 sygna³ czerwony wraz z sygna³em w kszta³cie zielonej strza³ki oznacza, ¿e dozwolone jest skrêcanie w kierunku wskazanym strza³k± w najbli¿sz± jezdniê na skrzy¿owaniu, z zastrze¿eniem ust. 3.

3. Skrêcanie lub zawracanie, o których mowa w ust. 1 i 2, jest dozwolone pod warunkiem, ¿e kieruj±cy zatrzyma siê przed sygnalizatorem i nie spowoduje utrudnienia ruchu innym jego uczestnikom.

A ! ¯eby by³o weso³o - na wezwaniu na komendê mam 2 par. kw.: 97 (zrozumia³e)
i (sic!) 90 kw !!! No ¿esz w mordê ;)

Art. 90. Kto tamuje lub utrudnia ruch na drodze publicznej lub w strefie zamieszkania, podlega karze grzywny albo karze nagany.

Art. 97. Kto wykracza przeciwko innym przepisom o bezpieczeñstwie lub o porz±dku ruchu na drogach publicznych, podlega karze grzywny do 3.000 z³otych albo karze nagany.

Data: 2010-06-15 23:38:23
Autor: Piotrek
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
Proste, przecie¿ jecha³ :
1. na czerwonym
2. w prawo z pasa do jazdy w lewo.
Wiêc z faktami siê nie dyskutuje.
U¿ytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c17f0c7$0$2583$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2010-06-15 21:37:53
Autor: to
Piotrek wrote:

1. na czerwonym
2. w prawo z pasa do jazdy w lewo.

A jakby jechał z prawego to na jakim by jechał?

Data: 2010-06-15 21:51:00
Autor: masti
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:37:53 +0000, osobnik zwany to wystukał:

Piotrek wrote:

1. na czerwonym
2. w prawo z pasa do jazdy w lewo.

A jakby jechał z prawego to na jakim by jechał?

na zielonej strzałce

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-15 21:56:39
Autor: Rafa³ Gil
[KTO MA RACJ? POLICJA vs JA] Skr?t w prawo na zielonej strza?ce
masti <gone@to.hell> napisa³(a):
> A jakby jechaÅ&#65533;z prawego to na jakim by jechaÅ&#65533;
na zielonej strzaÅ&#65533;e

Widzê, ¿e s± tam kamerki. Podrzucisz mi nagranie, na którym strza³ka ga¶nie po
zajêciu przeze mnie lewego pasa ?

Data: 2010-06-15 22:04:50
Autor: masti
[KTO MA RACJ? POLICJA vs JA] Skr?t w prawo na zielonej strza?ce
Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:56:39 +0000, osobnik zwany
Rafał Gil wystukał:

masti <gone@to.hell> napisał(a):

> A jakby jechaĹ&#65533;z prawego to na jakim by jechaĹ&#65533;
na zielonej strzaĹ&#65533;e

Widzę, że są tam kamerki. Podrzucisz mi nagranie, na którym strzałka
gaśnie po zajęciu przeze mnie lewego pasa ?

sam podzruć, to ty chcesz udowonić, że nie jechałeś jak burak

PS: skonfiguruj sobie czytnik

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-15 22:24:04
Autor: Rafa³ Gil
[KTO MA RACJ? POLICJA vs JA] Skr?t w prawo na zielonej strza?ce
masti <gone@to.hell> napisa³(a):
> WidzÄ&#65533; że sÄ&#65533;tam kamerki. Podrzucisz mi nagranie, na którym strzaÅ&#65533;a
> gaÅ&#65533;ie po zajÄ&#65533;iu przeze mnie lewego pasa ?
<CIACH> /debilizmy furmana wo¿±cego wêgiel po warszawie/

PS: skonfiguruj sobie czytnik

Wyja¶niam czemu opad³y mi ju¿ cycki - jaki kur*a czytnik ??????????

Data: 2010-06-15 22:48:22
Autor: masti
[KTO MA RACJ? POLICJA vs JA] Skr?t w prawo na zielonej strza?ce
Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 22:24:04 +0000, osobnik zwany
Rafał Gil wystukał:

masti <gone@to.hell> napisał(a):

> WidzÄ&#65533; Ĺźe sÄ&#65533;tam kamerki. Podrzucisz mi nagranie, na
> ktĂłrym strzaĹ&#65533;a gaĹ&#65533;ie po zajÄ&#65533;iu przeze mnie
> lewego pasa ?
<CIACH> /debilizmy furmana wożącego węgiel po warszawie/

nie każdy jest Tobie podobny

PS: skonfiguruj sobie czytnik

Wyjaśniam czemu opadły mi już cycki - jaki kur*a czytnik ??????????

co to jest czytnik newsów sprawź sobie w guglu

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-16 00:55:22
Autor: Lewis
masti <gone@to.hell> napisał(a):
[...]

tego raczej sie nie konfiguruje...

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-06-15 23:25:41
Autor: masti
[KTO MA RACJ? POLICJA vs JA] Skr?t w prawo na zielonej strza?ce
Dnia pięknego Wed, 16 Jun 2010 00:55:22 +0200, osobnik zwany Lewis
wystukał:

masti <gone@to.hell> napisał(a):
[...]

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

tego raczej sie nie konfiguruje...

owszem, np. przez użycie czytnika.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-15 23:49:04
Autor: ...:::Tomek:::...
W dniu 2010-06-15 23:37, to pisze:
A jakby jechał z prawego to na jakim by jechał?

Jechałby na zielonej strzałce, więc miałby prawo. A lewy pas miał światło czerwone we wszystkich kierunkach, tak więc wykroczenie jest, bo pojechał na czerwonym, nieważne w jakim kierunku, mógł to zrobić w prawo, prosto i w lewo - w każdym wypadku miał czerwone.
I tak jak napisał masti - zachował się jak burak.

Tomek

Data: 2010-06-15 21:55:02
Autor: Rafa³ Gil
[KTO MA RACJ? POLICJA vs JA] Skr?t wprawo na zielonej strza?ce
...:::Tomek:::... <tomek@NOSPAM.space.pl> napisa³(a):
JechaÅ&#65533;y na zielonej strzaÅ&#65533;e, wiÄ&#65533; miaÅ&#65533;y prawo. A lewy pas miaÅ&#65533;
Å&#65533;iatÅ&#65533; czerwone we wszystkich kierunkach, tak wiÄ&#65533; wykroczenie jest, bo pojechaÅ&#65533;na czerwonym, nieważne w jakim kierunku, mógÅ&#65533;to zrobiÄ&#65533;w prawo, prosto i w lewo - w każdym wypadku miaÅ&#65533;czerwone.

Czyli kolor strza³ki jest uzale¿niony od znaków poziomych ?

S³uszny wniosek. Zastosujê siê.

Data: 2010-06-15 23:53:09
Autor: Tomasz Pyra
....:::Tomek:::... pisze:
[...]

Zielona strzałka nie jest przypisana do konkretnych pasów, a ogólnie do skrętu.

Jazda w prawo z lewego pasa to jedna sprawa.
Przejechanie na czerwonym świetle bez zatrzymania się przed sygnalizatorem (czego wymaga zielona strzałka), to druga sprawa - taki sam mandat należy się za skręt w prawo z prawego pasa bez zatrzymania się.

Data: 2010-06-15 23:57:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

[...]

Przecież się zatrzymał.
Tyle że musiał OMINĄĆ stojącą nie wiadomo dlaczego przeszkodę.
I tak bym się tłumaczył.

Data: 2010-06-15 18:32:57
Autor: Pszemol
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:hv8svb$4cc$1news.onet.pl...
[...]

Jak to nie wiadomo dlaczego? Przecież pas prawy jest do jazdy
prosto i w prawo - mimo zielonej strzałki stoją Ci co jadą prosto.

Zamiast kulturalnie poczekać na swoją kolejkę to próbował
zaoszczędzić kilkanaście sekund, i teraz za to zapłaci duża
ilością czasu i pieniędzy. Następnym razem mocno się zastanowi
czy taki manewr mu się opłaca czy lepiej te kilka sekund poczekać.

Data: 2010-06-16 14:59:03
Autor: Sebastian Kaliszewski
Pszemol wrote:
Zamiast kulturalnie poczekać na swoją kolejkę to próbował
zaoszczędzić kilkanaście sekund, i teraz za to zapłaci duża
ilością czasu i pieniędzy.

CoÅ› ci siÄ™ wydaje (jak zwykle)

Następnym razem mocno się zastanowi
czy taki manewr mu się opłaca czy lepiej te kilka sekund poczekać.

Następnym razem pewnie rozejrzy się czy nie widać radiowozu ;)

\SK

Data: 2010-06-16 09:35:50
Autor: Pszemol

"Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> wrote in message news:2dume7-f3b.ln1bozon.softax.pl...
Pszemol wrote:
Zamiast kulturalnie poczekać na swoją kolejkę to próbował
zaoszczędzić kilkanaście sekund, i teraz za to zapłaci duża
ilością czasu i pieniędzy.

CoÅ› ci siÄ™ wydaje (jak zwykle)

Co mi siÄ™ wydaje?

Następnym razem mocno się zastanowi
czy taki manewr mu się opłaca czy lepiej te kilka sekund poczekać.

Następnym razem pewnie rozejrzy się czy nie widać radiowozu ;)

Bo oczywiście gdy nikt nie patrzy to ani prawo ani reguły nie obowiązują.

Data: 2010-06-17 17:19:06
Autor: Sebastian Kaliszewski

Pszemol wrote:
[...]

Że zapłaci dużą ilość czasu i pieniędzy.

Na naszych drogach wielu tak jeździ

\SK

Data: 2010-06-17 11:00:05
Autor: Pszemol

Pszemol wrote:
[...]

Możesz nico rozwinąć temat? Czemu tak sądzisz?

Data: 2010-06-16 12:02:14
Autor: Filip KK
W dniu 2010-06-15 23:53, Tomasz Pyra pisze:

Zielona strzałka nie jest przypisana do konkretnych pasów, a ogólnie do
skrętu.

Zielona strzałka jest przypisana do pasów, które są przeznaczone do skrętu w prawo. Lewy pas (z opisu kolegi) nie był przeznaczony do jazdy w prawo.

[...]

+ stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym,

+ przekroczenie pojedynczej/podwójnej ciągłej.

Data: 2010-06-16 03:22:22
Autor: WS
On 16 Cze, 12:02, Filip KK <nos...@nospam.pl> wrote:
W dniu 2010-06-15 23:53, Tomasz Pyra pisze:

> Zielona strza³ka nie jest przypisana do konkretnych pasów, a ogólnie do
> skrêtu.

Zielona strza³ka jest przypisana do pasów, które s± przeznaczone do
skrêtu w prawo. Lewy pas (z opisu kolegi) nie by³ przeznaczony do jazdy
w prawo.

a jakas podstawa prawna?

bo paragraf z rozporzadzenia... mowi tylko

[...]
2. Sygna³ w kszta³cie zielonej strza³ki, nadawany przez sygnalizator
S-2, zezwalaj±cy na skrêcanie w lewo, zezwala równie¿ na zawracanie z
lewego skrajnego pasa ruchu, chyba ¿e jest to zabronione znakiem B-23.

czyli  do strzalki "przypisany" jest tylko skrajny lewy w wypadku
zawracania... o innych przypadkach cisza...

WS

Data: 2010-06-16 14:24:19
Autor: Filip KK
W dniu 2010-06-16 12:22, WS pisze:

[...]

§ 96. 1. Nadawany przez sygnalizator S-2 sygnał czerwony wraz z
sygnałem w kształcie zielonej strzałki oznacza, że dozwolone jest
skręcanie w kierunku wskazanym strzałką w najbliższą jezdnię na
skrzyżowaniu, z zastrzeżeniem ust. 3.
2. Sygnał w kształcie zielonej strzałki, nadawany przez sygnalizator
S-2, zezwalający na skręcanie w lewo, zezwala również na zawracanie z
lewego skrajnego pasa ruchu, chyba że jest to zabronione znakiem B-23.

czyli  do strzalki "przypisany" jest tylko skrajny lewy w wypadku
zawracania... o innych przypadkach cisza...

A do strzałki w prawo wszystkie pasy skręcające w prawo (o ile są oznakowane do skręcania).

Data: 2010-06-16 16:58:16
Autor: Kub@
Skret wprawo na zielonej strza3ce
a jakas podstawa prawna?

Tylko po co? Po prostu przed rozpatrywaniem pewnego znaku/sygna³u trzeba rozpatrzeæ jego prerekwizyty.
Tak jak na autostradzie s± znaki odnosz±ce siê do pojazdów mechanicznych mog±cych siê tam poruszaæ, tak i sygna³y kierunkowe odnosz± siê do kierowców mog±cych (przynajmniej potencjalnie) dany manewr wykonywaæ. Twórca w±tku nie móg³ tego manewru wykonywaæ wiêc i sygna³y dla tego kierunku nie by³y do niego adresowane.
Ze swojego pasa móg³ jechaæ w lewo gdzie by³ sygna³ czerwony przed którym musi siê zatrzymaæ przed lini± zatrzymania, przekroczy³ liniê zatrzymania na sygnale czerwonym(mandat!) i dalej wykona³ z tego pasa manewr, którego nie móg³ wykonaæ(kolejny mandat!).

Kub@

Data: 2010-06-16 10:20:45
Autor: WS
On 16 Cze, 16:58, "Kub@" <kuba_pr...@poczta.onet.pl> wrote:

Tak jak na autostradzie s± znaki odnosz±ce siê do pojazdów mechanicznych
mog±cych siê tam poruszaæ, tak i sygna³y kierunkowe odnosz± siê do kierowców
mog±cych (przynajmniej potencjalnie) dany manewr wykonywaæ.

Ciekawe podejscie...
czyli mam rozumiec, ze konsekwentnie bedziesz twierdzil, ze np:

1. ktos jedzie bez prawa jazdy (czyli nie moze sie poruszac), to nie
obowiazuja go zadne znaki i moze byc tylko ukarany za brak PJ albo
kategorii?

2. motorower wjedzie na autostrade i bedzie tam. np. remont, linia
ciagla i ograniczenie predkosci do 20km/h, to za przekroczenie tego
ograniczenia, jazde po ciaglej... ukarac go nie mozna - tylko za wjazd
na autostrade?

WS

Data: 2010-06-17 08:57:57
Autor: szerszen
Skret wprawo na zielonej strza3ce

U¿ytkownik "WS" <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:f2501754-bf2f-44af-8ad3-cc9562d4ba6b@g19g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

przeciez on twierdzi cos dokladnie odwrotnego, ze zostanie ukarany za kazde przewinienie

Data: 2010-06-17 00:54:54
Autor: WS
On 17 Cze, 08:57, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:

przeciez on twierdzi cos dokladnie odwrotnego, ze zostanie ukarany za kazde
przewinienie

twierdzi dokladnie to co napisalem...

Tak jak na autostradzie s± znaki odnosz±ce siê do pojazdów mechanicznych
mog±cych siê tam poruszaæ, tak i sygna³y kierunkowe odnosz± siê do kierowców
mog±cych (przynajmniej potencjalnie) dany manewr wykonywaæ.

tlumaczac z polskiego na polskie, ze ta strzalka na S-2 autora watku
nie dotyczy, gdyz nie mial prawa tamtedy jechac... czyli analogicznie
inne znaki tez nie dotycza tych co jada, a nie mieli prawa... ;)

WS

Data: 2010-06-17 10:19:30
Autor: Kub@
[...]

Dok³adnie tak, pro¶ba o przeczytanie ponownie tego co napisa³em.
Tu nie odnosi³em siê do karania bo w takim przypadku bêdzie kto¶ ukarany za komplet, ale chodzi³o mi o rozpatrywanie przepisów jako ci±gu elementów nastêpuj±cych po sobie w interpretacji.

Kub@

Data: 2010-06-18 22:21:47
Autor: to
Kub@ wrote:

Dok³adnie tak, pro¶ba o przeczytanie ponownie tego co napisa³em. Tu nie

"Logika" Twoich wywodów powala...

Data: 2010-06-18 19:50:58
Autor: to
Kub@ wrote:

[...]

Czyli co, jak wjadę na autostradę bardzo szybkim traktorem, to mogę jechać 250 bo mnie ograniczenie do 130 nie dotyczy?

Data: 2010-06-16 10:33:29
Autor: to
Filip KK wrote:

Zielona strzałka jest przypisana do pasów, które są przeznaczone do
skrętu w prawo. Lewy pas (z opisu kolegi) nie był przeznaczony do jazdy
w prawo.

Gdzie to wyczytałeś?

+ stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym,

ROTFL

+ przekroczenie pojedynczej/podwójnej ciągłej.

A skąd wiesz, ze przekroczył?

Data: 2010-06-16 14:27:22
Autor: Filip KK
W dniu 2010-06-16 12:33, to pisze:

Zielona strzałka jest przypisana do pasów, które są przeznaczone do
skrętu w prawo. Lewy pas (z opisu kolegi) nie był przeznaczony do jazdy
w prawo.

Gdzie to wyczytałeś?

A gdzie wyczytałeś, że tak nie jest?

+ stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym,

ROTFL

Czemu rotfl? Uważam, że stworzył zagrożenie w ruchu drogowym, bo nie wolno mu było:
a) wyprzedzać na skrzyżowaniu
b) jechać w prawo z lewego pasa

+ przekroczenie pojedynczej/podwójnej ciągłej.

A skąd wiesz, ze przekroczył?

A na którym skrzyżowaniu wolno zmieniać pas (czyt. linia przerywana) tuż przy samym wjeździe? Zawsze są z reguły pojedyncze linie w takich miejscach, których przekraczać nie wolno.

Data: 2010-06-16 05:37:39
Autor: WS
On 16 Cze, 14:27, Filip KK <nos...@nospam.pl> wrote:

> Gdzie to wyczyta³e¶?

A gdzie wyczyta³e¶, ¿e tak nie jest?

> ROTFL

Czemu rotfl? Uwa¿am, ¿e stworzy³ zagro¿enie w ruchu drogowym, bo nie
wolno mu by³o:
a) wyprzedzaæ na skrzy¿owaniu

1.na skrz. z ruchem kierowanym wolno
2. nie wyprzedzal

3. wg mnie przy takim podejsciu jak Twoje, to kazdy powinien byc
karany za conajmniej 2 wykroczenia: to co popelnil i "zagro¿enie w
ruchu drogowym" bo zlamal inny przepis ;)

WS

Data: 2010-06-16 05:39:44
Autor: WS
Skrêt wprawo na zielonej strza³ce

> Gdzie to wyczyta³e¶?

A gdzie wyczyta³e¶, ¿e tak nie jest?

co nie jest zabronione jest dozwolone...

WS

Data: 2010-06-16 15:07:38
Autor: Sebastian Kaliszewski
Filip KK wrote:
[...]

W PoRD.

+ stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym,

ROTFL

Czemu rotfl?

Temu, że dyskutujesz o rzeczach o których najwyraźniej nie masz pojęcia.

Uważam, że stworzył zagrożenie w ruchu drogowym, bo nie wolno mu było:
a) wyprzedzać na skrzyżowaniu

ROTFLMAO

Czy to w ogóle wiesz co to znaczy wyprzedzać?

b) jechać w prawo z lewego pasa

No i?

Od tego jest przepis dot. jazdy zgodnie z kierunkiem przypisanym dla pasa.

+ przekroczenie pojedynczej/podwójnej ciągłej.

A skąd wiesz, ze przekroczył?

A na którym skrzyżowaniu wolno zmieniać pas (czyt. linia przerywana) tuż przy samym wjeździe?

A skąd wiesz, że przy samym wjeździe?

Zawsze są z reguły pojedyncze linie w takich miejscach, których przekraczać nie wolno.

Mają zwykle 10-20m. Skąd wiesz że nie zmienił pasa wcześniej?

Data: 2010-06-18 19:57:26
Autor: to
Filip KK wrote:

[...]

ROTFL. Przez litość nie skomentuję.

Czemu rotfl? Uważam, że stworzył zagrożenie w ruchu drogowym, bo nie
wolno mu było:
a) wyprzedzać na skrzyżowaniu
b) jechać w prawo z lewego pasa

Kolejny ROTFL. Z logiką jesteś wyraźnie na bakier.

[...]

Może zmienił chociaż nie wolno? Wtedy powinien dostać mandat za przekroczenie linii ciągłej i tyle.

Data: 2010-06-16 15:02:54
Autor: Sebastian Kaliszewski
Filip KK wrote:
[...]

Bzdura. Zielona strzałka oznacza warunkowy skręt w prawo i nie jest przypisana do pasa. Sygnalizacja przypisana do pasa to co innego i nie mieszaj jej z zieloną strzałką.

Z opisu wyunika że tam w ogóle nie ma sygnalizacji przypisanej do pasa.

Lewy pas (z opisu kolegi) nie był przeznaczony do jazdy w prawo.

Nie był. OP złamał przepis dot. skrętu z niewłaściwego pasa.

[...]

Nonsens.

+ przekroczenie pojedynczej/podwójnej ciągłej.

Jeśli ją przekroczył. Jeśli dojechał z daleka to nie przekroczył

\SK

Data: 2010-06-16 16:51:54
Autor: Cavallino
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:

Lewy pas (z opisu kolegi) nie był przeznaczony do jazdy w prawo.

Nie był. OP złamał przepis dot. skrętu z niewłaściwego pasa.

O ile złamał.

Data: 2010-06-16 11:50:35
Autor: Piotrek
[KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret w prawo na zielonej strza3ce
Jakby jecha³ z prawego pasa to na czerwonym przy zielonej strza³ce, pochwilowym zatrzymaniu, upewnieniu siê czy niema pieszych i uczestników ruchu majacych zielone ¶wiat³o. Powinni takim burakom zabieraæ prawo jazdy, za to, ¿e nie mog± zrozumieæ swojego wykroczenia i zagro¿enia dla innych uczestników ruchu. A teraz wyobra¼my sobie ¿e wszyscy tak je¼dzimy. Zgroza!!!!!!
U¿ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c17f2b1$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
Piotrek wrote:

1. na czerwonym
2. w prawo z pasa do jazdy w lewo.

A jakby jecha³ z prawego to na jakim by jecha³?

-- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g

Data: 2010-06-16 11:50:16
Autor: krzysiek82
Piotrek pisze:
Powinni takim burakom zabieraæ prawo jazdy, za to, ¿e nie mog± zrozumieæ swojego wykroczenia i zagro¿enia dla innych uczestników ruchu. A teraz wyobra¼my sobie ¿e wszyscy tak je¼dzimy. Zgroza!!!!!!

Tak to jest jak to wie¶ do miasta pojedzie ;D

--
krzysiek82

Data: 2010-06-16 15:10:56
Autor: Sebastian Kaliszewski
[KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret w prawo na zielonej strza3ce
Po pierwsze to odpisuje siê pod cyctatem.

Piotrek wrote:
Jakby jecha³ z prawego pasa to na czerwonym przy zielonej strza³ce, pochwilowym zatrzymaniu, upewnieniu siê czy niema pieszych i uczestników ruchu majacych zielone ¶wiat³o. Powinni takim burakom zabieraæ prawo jazdy,

I od razu pod mur i rozstrzelaæ. I matkê i ojca te¿ rozstrzelaæ ¿e takiego sp³odzili...

za to, ¿e nie mog± zrozumieæ swojego wykroczenia i zagro¿enia dla innych uczestników ruchu. A teraz wyobra¼my sobie ¿e wszyscy tak je¼dzimy.

Ale¿ oni rozumiej± wykroczenie. To ty nie bardzo rozumiesz i pan policjant jak widaæ te¿ nie.

Zgroza!!!!!!

Och jej!

\SK

Data: 2010-06-16 15:17:10
Autor: krzysiek82
Sebastian Kaliszewski pisze:
I od razu pod mur i rozstrzelaæ. I matkê i ojca te¿ rozstrzelaæ ¿e takiego sp³odzili...

nie przesadzaj

Ale¿ oni rozumiej± wykroczenie. To ty nie bardzo rozumiesz i pan policjant jak widaæ te¿ nie.

wiêc je¶li rozumiej± i nie wyci±gaj± z tego wniosków musz± byæ wiêc debilami.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-16 16:19:55
Autor: Sebastian Kaliszewski
krzysiek82 wrote:
Sebastian Kaliszewski pisze:
I od razu pod mur i rozstrzelaæ. I matkê i ojca te¿ rozstrzelaæ ¿e takiego sp³odzili...

nie przesadzaj

Powinien dostaæ mandat za wykroczenie jakiego dokona³ (skrêt z niew³a¶ciwego pasa) a nie za takie, jakiego nie dokona³.

Tu ju¿ niektórzy wyssali sobie z palca ca³± listê wykroczeñ.

Ale¿ oni rozumiej± wykroczenie. To ty nie bardzo rozumiesz i pan policjant jak widaæ te¿ nie.

wiêc je¶li rozumiej± i nie wyci±gaj± z tego wniosków musz± byæ wiêc debilami.

Ale dla czego nie wyci±gaj±?

\SK

Data: 2010-06-15 23:55:25
Autor: J.F.
On Tue, 15 Jun 2010 23:29:47 +0200,  Tomasz Pyra wrote:
Rafa³ SP Gil pisze:
Motywacja policjanta: czerwona strza³ka w prawo nie dotyczy jazdy z lewego
pasa ...
Uzasadnienie z³e, ale samo wykroczenie by³o.

Zalezy od topografii. Jeden sygnalizator czy dwa ? Sygnalizator umieszczony nad pasem ruchu obowiazuje na tym pasie ruchu
- z prawego mozna bylo skrecic, ale na srodkowym swieci sie czerwone.

Rafal powinien o tym wiedziec, bo juz sie kiedys pytal czy dobrze
czyni na Ruskiej we wrocku :-)

J.

Data: 2010-06-15 21:58:10
Autor: Rafa³ Gil
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Rafal powinien o tym wiedziec, bo juz sie kiedys pytal czy dobrze
czyni na Ruskiej we wrocku :-)

Na ruskiej masz lewy sygnalizator dla lewego pasa, i prawy dla prawego.

Na prawym sygnalizatorze jest strza³ka, na lewym nie ma. Sprawa jest jasna.
Tu jest inaczej.

Data: 2010-06-16 00:01:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-15 23:58, Rafa³ Gil pisze:
[...]

We¼ jutro za dnia machnij fotkê tej sygnalizacji, tak dla potomnych. Tylko nie tosterem, na lito¶æ. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-16 00:04:30
Autor: Tomek Glowka
Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
On 16 Cze, 00:01, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:
> [...]
> Tu jest inaczej.
We¼ jutro za dnia machnij fotkê tej sygnalizacji, tak dla potomnych.
A norcem moze byc?
http://www.norc.pl/pano/bfckdI6E/
O ile dobrze rozumiem, Rafal stal tam gdzie to czerwone po prawej
stronie zdjecia.
pozdrawiam, tomek

Data: 2010-06-16 10:20:51
Autor: J.F.
Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
U¿ytkownik "Tomek Glowka" <st1545@o2.pl> napisa³
We¼ jutro za dnia machnij fotkê tej sygnalizacji, tak dla potomnych.
A norcem moze byc?
http://www.norc.pl/pano/bfckdI6E/

Ze tez sie komus chcialo :-)
Chyba znalazlem swoje auto. Ale we wroclawiu to cos im te panoramy nie wyszly - zle poskladane.

O ile dobrze rozumiem, Rafal stal tam gdzie to czerwone po prawej
stronie zdjecia.

Tak czy inaczej - nie widac konstrukcji na ktorej moglby byc umieszczony sygnalizator _nad_ pasem.

J.

Data: 2010-06-16 14:31:12
Autor: Filip KK
wrote:
[...]

No to jeszcze gorzej, przekroczy³ podwójn± ci±g³± (tak jak przewidzia³em w poprzednich postach) i w dodatku pojecha³ _pod_pr±d_ ! Czyli stworzy³ zagro¿enie w ruchu drogowym!
Wiêc cz³owieku o pseudonimie "to" wsad¼ sobie w dupê to Twoje "ROTFL".

Data: 2010-06-16 15:18:17
Autor: Sebastian Kaliszewski
wrote:
[...]

Rêce opadaj±...

Wiêc cz³owieku o pseudonimie "to" wsad¼ sobie w dupê to Twoje "ROTFL".

Puknij siê i to mocno -- mo¿e pomo¿e.

\SK

Data: 2010-06-16 15:49:49
Autor: Filip KK
W dniu 2010-06-16 15:18, Sebastian Kaliszewski pisze:

Puknij siê i to mocno -- mo¿e pomo¿e.

Masz problem?

Data: 2010-06-16 16:20:30
Autor: Sebastian Kaliszewski
Filip KK wrote:
W dniu 2010-06-16 15:18, Sebastian Kaliszewski pisze:

Puknij siê i to mocno -- mo¿e pomo¿e.

Masz problem?

W przeciwieñstwie do ciebie nie mam :)

\SK

Data: 2010-06-23 00:23:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w p rawo na zielonej strzałce
W dniu 2010-06-15 23:55, J.F. pisze:

Motywacja policjanta: czerwona strzałka w prawo nie dotyczy jazdy z lewego
pasa ...
Uzasadnienie złe, ale samo wykroczenie było.
Zalezy od topografii. Jeden sygnalizator czy dwa ?

Dwa:
http://img705.imageshack.us/i/swiatla.jpg/

[...]

I caly czas podtrzymuje, ze nadal mam racje. Niezaleznie na ktorym pasie stoje - tam swieci sie zielona strzalka ...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-06-22 22:25:42
Autor: masti
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
Dnia pięknego Wed, 23 Jun 2010 00:23:27 +0200, osobnik zwany Rafał \"SP\"
Gil wystukał:

[...]

czyli przejechałeś czerwone, zmieniłeś pas na linii ciągłej dodatkowo przejedżając po strefie wyłączonej z ruchu.
I jeszcze pyszczysz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-23 07:59:58
Autor: J.F.
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
On Tue, 22 Jun 2010 22:25:42 +0000 (UTC),  masti wrote:
Dnia piêknego Wed, 23 Jun 2010 00:23:27 +0200, osobnik zwany Rafa³ \"SP\"
Zalezy od topografii. Jeden sygnalizator czy dwa ?
Dwa:
http://img705.imageshack.us/i/swiatla.jpg/

czyli przejecha³e¶ czerwone, zmieni³e¶ pas na linii ci±g³ej dodatkowo przejed¿aj±c po strefie wy³±czonej z ruchu.
I jeszcze pyszczysz?

Masti, przepisow nie znacz, a pyszczysz :-)

J.

Data: 2010-06-23 09:45:39
Autor: Cavallino
[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3m8326hm81envuav36hrvqg1o11lql8v2s4ax.com...
[...]

U kapelusznika standard.

[KTO MA RACJÊ POLICJA vs JA] Skrêt w prawo na zielonej strza³ce