[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce

Data: 2010-06-16 09:26:48
Autor: szerszen
[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce

Użytkownik "Rafał SP Gil" <daftpunk@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hv8nop$7bg$1@inews.gazeta.pl...

- popełnił pan dwa wykroczenia: 1. przejechanie skrzyżowania na czerwonym
świetle. 2. Skręt nie z tego pasa.

jak dla mnie wszystko sie zgadza, przejechales za sygnalizator majac czerwone swiatlo, do drugiego sam sie przyznajesz

Data: 2010-06-23 00:22:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-06-16 09:26, szerszen pisze:

jak dla mnie wszystko sie zgadza, przejechales za sygnalizator majac
czerwone swiatlo, do drugiego sam sie przyznajesz

No to 2 fotki moge wrzucić zrobione dnia następnego:

http://img705.imageshack.us/i/swiatla.jpg/

Jak dla mnie to tu widac zielona strzalke.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-06-22 22:26:44
Autor: masti
[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
Dnia pięknego Wed, 23 Jun 2010 00:22:34 +0200, osobnik zwany Rafał \"SP\"
Gil wystukał:

[...]

a dla mnie pojechałeś nawet nie z pasa do jazdy na wprost tylko z pasa o jazdy w lewo.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-23 09:59:10
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-06-23 00:26, masti pisze:

a dla mnie pojechałeś nawet nie z pasa do jazdy na wprost tylko z pasa o
jazdy w lewo.

A co napisałem w *pierwszym* wątku ?

Data: 2010-06-23 09:15:51
Autor: szerszen

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvrd36$tuh$4@node1.news.atman.pl...

Jak dla mnie to tu widac zielona strzalke.

ktorej nie mogles widziec z powodu stojacego busa, dodatkowo nie mogles widziec, czy kolesiowi sie w miedzyczasie nie odwidzialo i nie zapragnal skrecic

dodatkowo z duzym prawdopodobienstwem przejechales po lini ciaglej

kolejna spraw to interpretacja swiatel i pasow, dla mnie osobiscie w tym przypadku na lewym pasie masz czerwone i zielona strzalka cie nie interesuje, rownie dobrze moglbys miec te pasy oddzielone wysepka, tez bys uwazal ze masz zielona strzalke?

Data: 2010-06-24 12:24:14
Autor: Sebastian Kaliszewski
szerszen wrote:

[...]

Ale skąd pewność?

dodatkowo nie mogles widziec, czy kolesiowi sie w miedzyczasie nie odwidzialo i nie zapragnal skrecic

j.w. -- jesli był odrobinę bardzie z przodu busa to owszem mógł widzieć.

dodatkowo z duzym prawdopodobienstwem przejechales po lini ciaglej

MoĹźliwe.

[...]

To nie są światła przypisane do pasół. BTW skręt prawy ze Żwirki i Wigury w Wawelską -- tu jest strzałka dla 2 pasów.

\SK

Data: 2010-06-24 12:51:42
Autor: szerszen
[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce

Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:eaobf7-o1o.ln1@bozon.softax.pl...

Ale skąd pewność?

przypuszczenie

j.w. -- jesli był odrobinę bardzie z przodu busa to owszem mógł widzieć.

malo prawdopodobne, bus musialby stac w sporym oddaleniu od lini zatrzymania

To nie są światła przypisane do pasół. To nie są światła przypisane do pasół. BTW skręt prawy ze Żwirki i Wigury w Wawelską -- tu jest strzałka dla 2 pasów.

a to juz kwestia interpretacji, dla mnie "strzalka" jest przypisana _tylko_ do pasow z ktorych takiego skretu mozna dokonac, a nie do wszystkich, i apropo skrzyzowania ktore przytoczyles, no wlasnie, przypisana jest do 2, a nie do 5, uwazasz, ze z lewego skrajnego tez mozesz sobie skrecic w prawo bo masz zielona strzalke?

Data: 2010-06-24 16:07:59
Autor: radekp@konto.pl
[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
Thu, 24 Jun 2010 12:51:42 +0200, w <hvvdai$p8c$1@news.task.gda.pl>, "szerszen"
<szerszen@tlen.pl> napisał(-a):

a to juz kwestia interpretacji, dla mnie "strzalka" jest przypisana _tylko_ do pasow

A masz jakieś podparcie oprócz "dla mnie"?

[...]

Nie, i za to dostał i przyjął mandat (manewr z niewłaściwego pasa).

Data: 2010-06-25 09:09:40
Autor: szerszen

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ip626l3bgrs7pkneup5sgtlgrecdimjui@4ax.com...

A masz jakieś podparcie oprócz "dla mnie"?

zdrowy rozsadek, masz strzalke w prawo, a nie swiatlo ogolne/okragle, zatem tyczy sie tylko pasa z ktorego taki skret mozna dokonac, pozostale pasy maja swoje swiatla kierunkowe, lub swiatlo ogolne dotyczace calego skrzyzowania

w tym wypadku swiatlo na skrzyzowaniu bylo czerwone

Nie, i za to dostał i przyjął mandat (manewr z niewłaściwego pasa).

nie przyjal zadnego mandatu, bo jakby przyjal to przyjal by za swiatlo i za skret z niewlasciwego pasa, a swiatlo na skrzyzowaniu bylo czerwone

Data: 2010-06-25 16:00:51
Autor: radekp@konto.pl
[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
Fri, 25 Jun 2010 09:09:40 +0200, w <i01km8$750$1@news.task.gda.pl>, "szerszen"
<szerszen@tlen.pl> napisał(-a):

 masz strzalke w prawo, a nie swiatlo ogolne/okragle, zatem tyczy sie tylko pasa z ktorego taki skret mozna dokonac, pozostale pasy maja swoje swiatla kierunkowe, lub swiatlo ogolne dotyczace calego skrzyzowania

A strzałka zezwala na "warunkowy skręt" czy na "warunkowy skręt ze skrajnego
pasa"? Bo cały sygnalizator, razem ze strzałką, odnosi się do całej jezdni, co
już zostało ustalone chyba? :>

> [...]

nie przyjal zadnego mandatu, bo jakby przyjal to przyjal by za swiatlo i za skret z niewlasciwego pasa, a swiatlo na skrzyzowaniu bylo czerwone

Światło było czerwone, ale strzałka była zielona. Reszta p. p. akapit.

Data: 2010-06-28 08:28:42
Autor: szerszen

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:chd926l3hjms9g7f21hmc8hts6q2ot39go@4ax.com...

Światło było czerwone, ale strzałka była zielona. Reszta p. p. akapit.

to twoja interpretacja, moja i policji jest troche inna, a jaka jest ptrawidlowa rozstrzygnie sad

Data: 2010-06-28 15:47:25
Autor: radekp@konto.pl
[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
Mon, 28 Jun 2010 08:28:42 +0200, w <i09fdd$kii$1@news.task.gda.pl>, "szerszen"
<szerszen@tlen.pl> napisał(-a):

> [...]

to twoja interpretacja, moja i policji jest troche inna, a jaka jest ptrawidlowa rozstrzygnie sad

To że światło było czerwone, a strzałka zielona -- to jest intepretacja? :D

Data: 2010-06-28 16:14:55
Autor: szerszen

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cu9h26d31sdnkki3m1qjfb0d5el5i481mg@4ax.com...

To że światło było czerwone, a strzałka zielona -- to jest intepretacja? :D

to czego ta strzalka dotyczy, ale przeciez wiesz o co chodzi

zreszta jak napisalem wczesniej, wyrok rozsadzi kto ma racje, o ile rafal bedzie pamietal aby go nam przedstawic

[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce