[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce

Data: 2010-06-18 21:15:20
Autor:
[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
Typowy przypadek warszawiaka-cffffaniaka. Jeszcze bezczelnie biedaczek się nie zgadza z jednym z wykroczeń i odmawia przyjęcia mandatu, bo on dobrze jechał. Precz z drogi buraku!!! I właśnie przez takich debili istnieje zła opinia o prawdziwych kierowcach z Warszawy,którzy - jak się nie raz przekonałem - są uprzejmi i normalni. Ale paru debili jak widać zawsze się znajdzie.

Data: 2010-06-19 15:40:07
Autor: marjan
W dniu 18.06.2010 23:15, 19franz74.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

A przeczytałeś chociaż fragment flejma, czy ot tylko tak postukać w klawiaturę sobie chciałeś? Gdzie napisał że dobrze jechał?

Poza tym nie z Warszawy, tylko z Przemyśla :P

--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana

Data: 2010-06-19 21:40:03
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-06-18 23:15, 19franz74.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

Typowy przypadek warszawiaka-cffffaniaka.

Sorry ... twoja nawet nie jest kompetentna by węgiel czyścić.

Jeszcze bezczelnie biedaczek się
nie zgadza z jednym z wykroczeń

Zgadzam się z tym, że popełniłem jedno wykroczenie. Nie zgadzam się z intelektualnymi biedakami zbliżonymi do ciebie, twierdzącymi, że czyn nie będący wykroczeniem - wykroczeniem jest.

I właśnie przez takich debili istnieje zła opinia o prawdziwych kierowcach z
Warszawy,

Prawdziwi kierowcy z warszawy to takie pizdy jak ty, które nie znają przepisów ? Pytam, bo nie wiem.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce