Skrobaczka do szyb

Data: 2010-11-30 13:28:08
Autor: J.F.
Skrobaczka do szyb
U¿ytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisa³ w
Spojrza³em na allegro i hitem sa skrobaczki z wk³adk± mosiê¿n±. Dobre to jest i rzeczywi¶cie nie rysuje szyby?

Kolega ma i bardzo sobie chwali.
Ja jakos nie jestem przekonany - proste skrobaczki plastikowe mi wystarczaja.

J.

Data: 2010-11-30 16:11:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Skrobaczka do szyb
W dniu 2010-11-30 13:28, J.F. pisze:
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w
Spojrzałem na allegro i hitem sa skrobaczki z wkładką mosiężną. Dobre
to jest i rzeczywiście nie rysuje szyby?

Kolega ma i bardzo sobie chwali.

Jeśli to (również) o mnie, to powiem: a owszem.

Ja jakos nie jestem przekonany - proste skrobaczki plastikowe mi
wystarczaja.

W Norauto na Bielanach mają. Za jakieś śmieszne złotówki. Kup i wypróbuj - nie będziesz chciał innej.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-02 22:28:34
Autor: J.F.
Skrobaczka do szyb
On Tue, 30 Nov 2010 16:11:58 +0100,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
W dniu 2010-11-30 13:28, J.F. pisze:
Ja jakos nie jestem przekonany - proste skrobaczki plastikowe mi
wystarczaja.

W Norauto na Bielanach maj±. Za jakie¶ ¶mieszne z³otówki. Kup i wypróbuj - nie bêdziesz chcia³ innej.

Ale ja z plastokowej jestem zadowolony :-)

J.

Data: 2010-12-02 22:44:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Skrobaczka do szyb
W dniu 2010-12-02 22:28, J.F. pisze:
[...]

Ale te z mosiężną blaszką, mają jedną nóżk... tfu! krawędź bardziej. ;)

Data: 2010-12-01 00:25:04
Autor: Olleo
Skrobaczka do szyb
Ja jakos nie jestem przekonany - proste skrobaczki plastikowe mi
wystarczaja.

Plastikowa po pewnym czasie predzej porysujesz - w plastik wbijaja sie
drobiny piasku i kurzu.
--
Olleo

Skrobaczka do szyb