Skrócenie okresu wypowiedzenia

Data: 2012-04-16 21:06:31
Autor: Ajgor
Skrócenie okresu wypowiedzenia

Użytkownik "Radek D"  napisał w wiadomości news:4f8befe8$0$1226$65785112news.neostrada.pl...
Z racji bardzo stresującej i mało płatnej pracy
postanowiłem wypowiedzieć umowę o pracę.
Mam 3 miesięczny okres wypowiedzenia (5 lat pracy).

I teraz pytanie:
-czy pracodawca może w jakikolwiek sposób skrócić
ten okres wypowiedzenia
(wiem, że może mnie zwolnić z obowiązku wykonywania pracy -
ale i tak musi mi płacić)
-czy ja mam jakikolwiek sposób by skrócić ten okres ?

Ja przechodząc na emeryturę napisałem wypowiedzenie 10-cio dniowe.
Dyrektor podpisal bez problemu. I nie bylo zadnych prawnych kruczkow.
Ale fakt, ze o moim odejsciu bylo wiadome juz kilka miesiecy wczesniej.
Sam raczej nie mozesz. Mozesz co najwyzej napisac podanie do dyrektora.

Skrócenie okresu wypowiedzenia