Skromna emerytura

Data: 2011-09-24 10:40:54
Autor: Leprechaun
Skromna emerytura
"Za to zwolnili go z pracy. Zostaliśmy tylko z jego skromną, policyjną emeryturą - mówi pani Renata.". Czy ktos wie ile wynosi "skromna" policyjna emerytura?

BomBel

Data: 2011-09-24 12:19:55
Autor: matusm
Skromna emerytura

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e7d97c0$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
"Za to zwolnili go z pracy. Zostaliśmy tylko z jego skromną, policyjną emeryturą - mówi pani Renata.". Czy ktos wie ile wynosi "skromna" policyjna emerytura?

BomBel

jak wczesniej był w SB a  AWS go awansowała pięć tysiaków

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-09-24 15:41:49
Autor: Leprechaun
Skromna emerytura
Użytkownik - Leprechaun napisał:
"Za to zwolnili go z pracy. Zostaliśmy tylko z jego skromną, policyjną
emeryturą - mówi pani Renata.". Czy ktos wie ile wynosi "skromna"
policyjna emerytura?

BomBel

Co się z chłopiną dzieje, przymkneli go?

BomBel

Data: 2011-09-24 17:40:46
Autor: boukun
Skromna emerytura

[...]

No to pomyśl, jeśli byłych policjantów emerytura nie starcza na godziwe życie w Polsce, to co mają powiedzieć miliony innych polskich emerytów...

boukun

Data: 2011-09-25 04:23:21
Autor: stevep
Skromna emerytura
Dnia 24-09-2011 o 17:40:46 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A co to jest godziwe życie, takie jak np paprykarza?

--
stevep

Data: 2011-09-25 12:25:30
Autor: boukun
Skromna emerytura

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v2cd87jtv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Spytaj mojej teściowej, dzwoniła przed chwila do mnie i z płaczem przepraszała, że nie może mi oddać 250 zł.

boukun

Data: 2011-09-24 19:32:47
Autor: pluton
Skromna emerytura
"Za to zwolnili go z pracy. Zostaliśmy tylko z jego skromną, policyjną
emeryturą - mówi pani Renata.". Czy ktos wie ile wynosi "skromna"
policyjna
emerytura?

Tego nie wiem, ale mnie ZUS wyliczyl emeryture na 105 PLN (sto piec
zlotych ).

Nullification

Data: 2011-09-24 19:44:50
Autor: Leprechaun
Skromna emerytura

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5l46v$2bd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Byles policjantem czy w życiu nie skalałes sie pracą?

BomBel

Data: 2011-09-24 19:50:03
Autor: pluton
Skromna emerytura
> Tego nie wiem, ale mnie ZUS wyliczyl emeryture na 105 PLN (sto piec
> zlotych ).

Byles policjantem czy w życiu nie skalałes sie pracą?

Nie bylem policjantem i odkad skonczylem studia caly czas pracuje.

Nullification

Skromna emerytura