Skromna emerytura

Data: 2011-09-24 19:32:47
Autor: pluton
Skromna emerytura
"Za to zwolnili go z pracy. Zostaliśmy tylko z jego skromną, policyjną
emeryturą - mówi pani Renata.". Czy ktos wie ile wynosi "skromna"
policyjna
emerytura?

Tego nie wiem, ale mnie ZUS wyliczyl emeryture na 105 PLN (sto piec
zlotych ).

Nullification

Data: 2011-09-24 19:44:50
Autor: Leprechaun
Skromna emerytura

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5l46v$2bd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Byles policjantem czy w życiu nie skalałes sie pracą?

BomBel

Data: 2011-09-24 19:50:03
Autor: pluton
Skromna emerytura
> Tego nie wiem, ale mnie ZUS wyliczyl emeryture na 105 PLN (sto piec
> zlotych ).

Byles policjantem czy w życiu nie skalałes sie pracą?

Nie bylem policjantem i odkad skonczylem studia caly czas pracuje.

Nullification

Skromna emerytura