Skromnosc na pokaz

Data: 2013-03-17 21:43:44
Autor: leszek niewiadomski
Skromnosc na pokaz
"Filaret, przywódca Ukraińskiego Kościoła Prawosławnego Patriarchatu Kijowskiego, który sam porusza się mercedesem za 200 tysięcy euro, ocenił, że zachowanie papieża było gestem na pokaz. - Nie pochwalam takich uczynków. Jest to działanie na pokaz, a skromnym należy być w życiu przed Bogiem, a nie przed ludźmi - powiedział Filaret w jednej z ukraińskich stacji telewizyjnych. - Gdy czytamy ewangelię, to Bóg mówi: Nie twórzcie miłosierdzia waszego przed ludźmi i nie okazujcie skromności swej przed ludźmi, lecz bądźcie skromni we wnętrzu, a nie na pokaz - dodał."
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,13578749,Patriarcha_Kijowski__Papiez_jest_skromny_na_pokaz_.html#BoxWiadTxt
Podziekuja mu polscy biskupi? Skromni we wnetrzu!
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-03-17 14:53:53
Autor: Stachu Chebel
Skromnosc na pokaz
On 17 Mar, 21:43, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:
"Filaret, przywódca Ukraiñskiego Ko¶cio³a Prawos³awnego Patriarchatu
Kijowskiego, który sam porusza siê mercedesem za 200 tysiêcy euro,
oceni³, ¿e zachowanie papie¿a by³o gestem na pokaz. - Nie pochwalam
takich uczynków. Jest to dzia³anie na pokaz, a skromnym nale¿y byæ w
¿yciu przed Bogiem, a nie przed lud¼mi - powiedzia³ Filaret w jednej z
ukraiñskich stacji telewizyjnych. - Gdy czytamy ewangeliê, to Bóg mówi:
Nie twórzcie mi³osierdzia waszego przed lud¼mi i nie okazujcie
skromno¶ci swej przed lud¼mi, lecz b±d¼cie skromni we wnêtrzu, a nie na
pokaz - doda³."http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,13578749,Patriarcha_K...
Podziekuja mu polscy biskupi? Skromni we wnetrzu!
ln.

Bogdan w przystêpny sposób wja¶ni³ Oczywist±_Oczywisto¶æ.

--

Dupnij siê w ³eb z t± stopk± ¿ydzie.

Data: 2013-03-17 23:04:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Skromnosc na pokaz

U¿ytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:3694a193-9a3d-4317-9156-0c34663a7fafx15g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

======================================

Ale jako¶ to moje wyja¶nienie wsi±k³o. Powtórka:

"Ka¿dy polski biskup powie ci, ¿e brzydzi siê przepychu, który go otacza. I ¿e przepych ten ¿adnego biskupa nie zepsu³ i w rzeczywisto¶ci oni s± bardzo skromni. We wnêtrzu! Dlatego tego nie widaæ!"

I na potwierdzenie moich s³ów: "Pi³, wyzywa³, poni¿a³". Arcybiskup G³ód¼ jak okrutny w³adca - skar¿± siê ksiê¿a w najnowszym numerze "Wprost" - http://tiny.pl/h8qr6

On te¿, mimo zas³u¿onej ksywki "Flaszka" we wnêtrzu jest jak niemowlê.
I jak tu nie ryæ ze smiechu i boków nie zrywaæ?

rozbawiony po pachy

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-03-18 12:19:52
Autor: leszek niewiadomski
Skromnosc na pokaz
Am 17.03.2013 22:53, schrieb Stachu Chebel:
[...]

Thanx! Nie jestes jednak pierwszy opluwacz. Agentem BND tez juz kiedys bylem, wiec wysil sie na cos nowego.
ln.

Data: 2013-03-17 22:34:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Skromnosc na pokaz

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:ki59u0$ehs$1online.de...
[...]

Każdy polski biskup powie ci, że brzydzi się przepychu, który go otacza. I że przepych ten żadnego biskupa nie zepsuł i w rzeczywistości oni są bardzo skromni. We wnętrzu! Dlatego tego nie widać!

rozbawiony

Data: 2013-03-18 12:49:23
Autor: T.
Skromnosc na pokaz
W dniu 2013-03-17 21:43, leszek niewiadomski pisze:
[...]

Ale ten mercedes jest skromnie w drewnie wykończony wewnątrz, a nie z jakimiś chromami i plastikami... :-)
T.

Skromnosc na pokaz