[OT] Skrót DC nie oznacza stolicy kraju...

Data: 2009-03-19 11:38:01
Autor: G Nowak
[OT] Skrót DC nie oznacza stolicy kraju...
Nie wiem jak innych, ale mnie już męczy oznaczanie Warszawy skrótem DC.
DC oznacza District Columbia.
Niedouczonym sugeruję, żeby nie używali słów (lub skrótów), których znaczenia nie rozumieją. Chcecie błysnąć - użyjcie słownika.

W koncu ktos to zauwazyl. Tez na poczatku myslalem, ze chodzi i stolice USA ale czytam post a tam Warszafka ;)

--
pozdr

Data: 2009-03-19 13:53:03
Autor: Dman-666
[OT] Skrót DC nie oznacza stolicy kraju...
Patrze a tu w szybce robal taki: news:gptaqi$62c$1inews.gazeta.pl !
Pewnie kiero jakis, ten G Nowak . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
W koncu ktos to zauwazyl. Tez na poczatku myslalem, ze chodzi i
stolice USA ale czytam post a tam Warszafka ;)

Chyba cos przespales. Srednio raz na tydzien pada to glupie pytanie ;-P
Zbudz sie krolewno!
--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

Data: 2009-03-19 23:34:08
Autor: G Nowak
[...]

Nie bede sie spieral z Szanownym czy tez specjalnie szukal, wczesniej nie spotkalem. Swoja droga Pl to juz prawie jak Hameryka, wspolne wojsko, tarcza, polityka....

--
pozdr

[OT] Skrót DC nie oznacza stolicy kraju...