[OT] Skrót DC nie oznacza stolicy kraju...

Data: 2009-03-20 08:38:43
Autor: Artur Miller
[OT] Skrót DC nie oznacza stolicy kraju...

"Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote in message news:gpspoq$2sv$1news.onet.pl...
Nie wiem jak innych, ale mnie już męczy oznaczanie Warszawy skrótem DC.

DC oznacza District Columbia.
Niedouczonym sugeruję, żeby nie używali słów (lub skrótów), których znaczenia nie rozumieją. Chcecie błysnąć - użyjcie słownika.

Łotsonie, jak na to wpadłeś ? Odkryłeś google ?

@

PS. A myslałem ze Direct Current ...

Data: 2009-03-22 18:54:47
Autor: Mirek
Artur Miller pisze:
[...]

Nie wiem jak innych, ale mnie już męczy oznaczanie Wrocławia skrótem WRC.
WRC oznacza World Rally Car.
Niedouczonym sugeruję, żeby nie używali słów (lub skrótów), których
znaczenia nie rozumieją. Chcecie błysnąć - użyjcie słownika.

;-)

Data: 2009-03-22 23:04:18
Autor: J.F.
On Sun, 22 Mar 2009 18:54:47 +0100,  Mirek wrote:
Nie wiem jak innych, ale mnie już męczy oznaczanie Wrocławia skrótem WRC.
WRC oznacza World Rally Car.

I wlasnei dlatego na tej grupie Wroclaw oznaczamy WRC :-)

J.

Data: 2009-03-28 12:46:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
J.F. pisze:
On Sun, 22 Mar 2009 18:54:47 +0100,  Mirek wrote:
Nie wiem jak innych, ale mnie już męczy oznaczanie Wrocławia skrótem WRC.
WRC oznacza World Rally Car.

I wlasnei dlatego na tej grupie Wroclaw oznaczamy WRC :-)

Echhh, żebyśmy jeszcze, jeżdżąc po tym WRC mieli takie zawieszki jak wozy tej klasy....
Komu by wtedy dziury przeszkadzały?!?! Nie dotyczy tych w zębach, po "wypadniętych" plombach. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-28 12:33:34
Autor: aari^^^
[OT] Skrót DC nie oznacza stolicy kraju...
Dnia Sun, 22 Mar 2009 18:54:47 +0100, Mirek powiedział:

Niperawda!
WRC to od Warcy Rycy Cescy. ;)

--
Bright light is the end of the black light district.

[OT] Skrót DC nie oznacza stolicy kraju...