Skrot przemowienia min Finansow

Data: 2009-05-22 13:06:47
Autor: Kafar
Skrot przemowienia min Finansow
W europie jest kryzys.
Wszystkie kraje stosuja praktyki protekcyjne
w celu ochrony wlasnych obywateli ale u nas
nikogo nie bedziemy chronic bo u nas kryzysu nie ma.
Po polsku - walcie sie i radzcie sobie sami.
Rzad sobie poradzi ( sam sie wyzywi, hehe ).

Data: 2009-05-22 12:03:52
Autor: magdaverakosiorek
On May 22, 6:06 am, "Kafar" <k...@far.pl> wrote:
[...]

To prawda, ale czy te praktyki protekcyjne są skuteczne?
W Stanach od grudnia 2007 r. pracę straciło 5.7 mln osób a bezrobocie
wynosi 8.9% i jest najwyższe od 25 lat pomimo że rząd wpakował w
ratowanie gospodarki biliony dolarów. Kto i kiedy za to zapłaci?
Dlatego choć nie jestem zwolenniczką tego rządu wcale tak bym nie
potępiała Rostowskiego że nie chce zadłużać skarbu państwa.

Data: 2009-05-22 13:45:16
Autor: jadrys
Kafar pisze:
[...]

Na czym polega ta ich ochrona własnych obywateli?

Data: 2009-05-22 14:03:43
Autor: Kafar

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gv6388$v13$1news.task.gda.pl...
Kafar pisze:
[...]

Na ochronie wlasnych firm i zapewnieniu miejsc pracy.
Czy ja ci musze tlumaczyc takie rzeczy ? Dziecko jestes ?

Data: 2009-05-22 14:15:23
Autor: jadrys

Kafar pisze:
[...]

A taki jak ja? Szary obywatel któremu bank przeżarł znaczny odsetek oszczędności? Czy mógłbym również liczyć na jakąś rekompensatę? Czy to tylko ta pomoc ma tak wyglądać że mimo moich strat  jeszcze na dodatek będę musiał dołożyć do interesu jakiegoś kapitalisty?

Data: 2009-05-22 14:26:49
Autor: Piotr
Dnia Fri, 22 May 2009 14:15:23 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Takich jak ty, to wyzwoli dopiero rewolucja proletaryatu. Wyzwoli od
kasy w ogóle, he, he.
Piotr

Data: 2009-05-22 15:25:35
Autor: Hans Kloss
Kafar <k@far.pl> napisał(a):
Na ochronie wlasnych firm i zapewnieniu miejsc pracy.

A jak i przed czym (przed potencjalnymi klientami??) chroni się własne firmy?
A jak się zapewnia miejsca pracy? Bo ja sam jeden ich moge zapewnic co najmniej kilkanaście (strzyżenie trawnika, mycie autka, sprzątanie itditp) tylko ostrzegam... nie zapłacę ani grosza ;).

Czy ja ci musze tlumaczyc takie rzeczy ? Dziecko jestes ?

Wytłumacz koniecznie, jak dziecku. Jak, po co i przed kim (czym?) chronic trzeba firmy i jak zapewnić miejsca pracy. Pośmiejemy sie wszyscy.
J-23
PS. A do łba nie przyszło że oni mają ten kryzys między innymi WŁAŚNIE DLATEGO  ze chronią i zapewniają?

Data: 2009-05-22 17:25:34
Autor: naprany jak kruk!
Skrot przemowienia min Finansow
Fri, 22 May 2009 14:03:43 +0200, w <gv64du$inv$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
"Kafar" <k@far.pl> napisał(-a):

> Na czym polega ta ich ochrona własnych obywateli?

Na ochronie wlasnych firm i zapewnieniu miejsc pracy.
Czy ja ci musze tlumaczyc takie rzeczy ? Dziecko jestes ?

nie pierdol plebsiku tylko wal konkretami --
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-22 15:28:08
Autor: cirrus
Użytkownik "Kafar" <k@far.pl> napisał w wiadomości news:gv61h2$iq4$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Klasyczny kafarski bełkot opóźnionego w rozwoju
..
--
stevep

Data: 2009-05-22 16:53:11
Autor: Palacz
Skrot przemowienia min Finansow

Klasyczny kafarski bełkot opóźnionego w rozwoju
.

Masz racje ten Rostowski gada bez sensu.

Data: 2009-05-22 18:07:59
Autor: cirrus
Użytkownik "Palacz" <p@lacz.pl> napisał w wiadomości news:gv6ebj$e42$1atlantis.news.neostrada.pl...
Klasyczny kafarski bełkot opóźnionego w rozwoju
.
Masz racje ten Rostowski gada bez sensu.

Skąd ten upośledzony proletariat jak nie kafar to palacz?

--
stevep

Data: 2009-05-23 12:51:42
Autor: [heÂŽsk]
On Fri, 22 May 2009 13:06:47 +0200, "Kafar" <k@far.pl> wrote:

[...]

 radz wiec gienialny strategu, superekonomisto - CO CZYNIC ?!
 podziele sie wiedza nabyta w klarysewie...

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2