[DC] Skrót przez Odolany

Data: 2009-10-14 10:00:37
Autor: paranoix
[DC] Skrót przez Odolany
Uprzejmie informuję wszystkich kierowników omijających korki z Włoch na Wolę/Śródmieście przez malownicze Odolany, iż droga ta jest obecnie zupełnie niedrożna z powodu remontu przejazdu kolejowego.

Są ustawione stosowne znaki, jednak niech osobników małej wiary (jak ja) nie zmyli duża liczba podążających z naprzeciwka samochodów (ergo - pewnie i tak się da przejechać). One wszystkie dojeżdżają do tego przejazdu i zawracają z niesmakiem.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-14 11:00:13
Autor: Leonid2009
[DC] Skrót przez Odolany
Szkoda ze wczoraj nie napisales tego maila :) bo jadac z centrum dojechalam az do samej Potrzebnej zeby sie przekonac ze przejechac sie nia do Włoch nie da. No i potem musialem zawrocic i odstac co swoje do trasy torunskiej bo polczynska to juz zupelna masakra ostatnio.

Pozdrawiam :)

Data: 2009-10-14 11:13:49
Autor: paranoix
[DC] Skrót przez Odolany
Leonid2009 pisze:
[...]

No właśnie ja wczoraj podobny problem miałem. Na otarcie łez po powrocie do ulicy Ordona skręciłem w Jana Kazimierza i ominąłem część korku wyjeżdżając na tych nowych światłach.

Potem polecam prawy pas (niezależnie od planowanego kierunku jazdy przy Ciepłowni Wola). Jeśli masz zamiar skręcić w kierunku Włoch, lepiej pojechać o jedne światła dalej, zawrócić i włączyć się w Dźwigową tą małą dróżką pomiędzy salonem Fiata a BP. To jakiś fenomen, bo o ile wcześniej ludzie przepychają się i nie chcą wpuszczać, to już 20 m dalej, właśnie przy tej dróżce, kulturalnie wpuszczając na suwaczek :)

Pozdrawiam

Data: 2009-10-14 11:24:06
Autor: Leonid2009
[DC] Skrót przez Odolany
[...]

Hehe dokladnie tak robie, ten fenomen polega chyba na tym ze ludzie sie juz tyle wystali ze jedno auto z boku jak im sie wkreci to juz im nie przeszkadza :).

Pozdr.

Data: 2009-10-14 22:08:14
Autor: jerzu
[DC] Skrót przez Od olany
On Wed, 14 Oct 2009 11:00:13 +0200, Leonid2009
<leodnid2009@wypierdol-to.yahoo.com> wrote:

Szkoda ze wczoraj nie napisales tego maila :)

Trzeba czytać p.r.w. - kilka dni temu było.

Data: 2009-10-14 13:08:05
Autor: Michal Jankowski
[DC] Skrót przez Odolany
paranoix <paranoix83@o2.pl> writes:

Uprzejmie informuję wszystkich kierowników omijających korki z Włoch
na Wolę/Śródmieście przez malownicze Odolany, iż droga ta jest obecnie
zupełnie niedrożna z powodu remontu przejazdu kolejowego.

Do konca tygodnia, chyba ze sniegiem zawieje.

  MJ

[DC] Skrót przez Odolany