Skruszony złodziej;)

Data: 2017-02-02 05:19:00
Autor: Kris
Skruszony złodziej;)
Data: 2017-02-02 14:00:22
Autor: Budzik
Skruszony złodziej;)
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

http://deser.gazeta.pl/deser/7,111858,21324057,w-gliwicach-skradziono-f
iata-multiple-komentarze-to-szczyt.html#Prze
Jakby ruszył moją mulcie to bym ręce uciął :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2017-02-02 06:27:50
Autor: Kris
Skruszony złodziej;)
W dniu czwartek, 2 lutego 2017 15:00:23 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

> http://deser.gazeta.pl/deser/7,111858,21324057,w-gliwicach-skradziono-f
> iata-multiple-komentarze-to-szczyt.html#Prze > Jakby ruszył moją mulcie to bym ręce uciął :)

Witaj w klubie;)

Data: 2017-02-02 16:00:22
Autor: Budzik
Skruszony złodziej;)
> [...]

> o-f iata-multiple-komentarze-to-szczyt.html#Prze > Jakby ruszył moją mulcie to bym ręce uciął :)

Dizelek?
Ja mam zagazowaną benzynkę w kolorze lazurowym :))))
Delfina na nią mowimy :)

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2017-02-02 09:20:35
Autor: Kris
Skruszony złodziej;)
W dniu czwartek, 2 lutego 2017 17:00:23 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

Dizelek?
Ja mam zagazowaną benzynkę w kolorze lazurowym :))))
Delfina na nią mowimy :)

1,9jtd, Miny przechodniów jak jedziemy w trójkę na przednich siedzeniach bezcenne;)

Data: 2017-02-02 18:31:21
Autor: Budzik
Skruszony złodziej;)
[...]

:)

 --
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-02-03 14:54:21
Autor: sirapacz
Skruszony złodziej;)

1,9jtd,
Miny przechodniów jak jedziemy w trójkę na przednich siedzeniach
bezcenne;)

no to w multipli mi się podobało:) rozważałem bardzo poważnie ale mało było egzemplarzy wartych sprawdzania

Data: 2017-02-03 07:49:19
Autor: Kris
Skruszony złodziej;)
W dniu piątek, 3 lutego 2017 14:58:06 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:

no to w multipli mi się podobało:) rozważałem bardzo poważnie ale mało było egzemplarzy wartych sprawdzania

Deficytowy towar

Data: 2017-02-03 20:45:46
Autor: sirapacz
Skruszony złodziej;)
podejrzewam, że są na tyle dobre by właściciele byli niechętni do przesiadek. Jestem skłonny tak myśleć biorąc pod uwagę moje doświadczenia z doblo. Albo mi się trafił ekstra egzemplarz albo one takie są. bajka:)
Deficytowy towar

Data: 2017-02-04 12:00:18
Autor: Budzik
Skruszony złodziej;)
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

podejrzewam, że są na tyle dobre by właściciele byli niechętni do przesiadek. Jestem skłonny tak myśleć biorąc pod uwagę moje doświadczenia z doblo. Albo mi się trafił ekstra egzemplarz albo one takie są. bajka:)

Za miekkie.
Moje swiezo kupione i odpicowane doblo po kontakcie z innym autem i drzewem powyginało sie jakos z przodu i teraz za bardzo nie da sie jezdzic.
Reasumujac - za miekkie cbdu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2017-02-04 21:02:47
Autor: sirapacz
Skruszony złodziej;)

Za miekkie.
Moje swiezo kupione i odpicowane doblo po kontakcie z innym autem i drzewem
powyginało sie jakos z przodu i teraz za bardzo nie da sie jezdzic.
Reasumujac - za miekkie cbdu.

może po prostu ci je słabo poskładali?
każdy dzwon powichruje budę - a w doblo to już bym się szczegolnie spodziewał... bodaj 1300kg... :)

Data: 2017-02-05 07:19:50
Autor: Budzik
Skruszony złodziej;)
[...]

Myslałem ze jak takie dobre to sie odbije i pojedzie dalej :)
A tak powaznie to jezdzi u mnie kilka osób doblami i rzeczywiście sa zadowoleni - typowe muły robocze. --
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy."   Niels Bohr

Data: 2017-02-06 14:49:46
Autor: __Maciek
Skruszony złodziej;)
Sun, 5 Feb 2017 07:19:50 +0000 (UTC) Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał:

może po prostu ci je słabo poskładali?
każdy dzwon powichruje budę - a w doblo to już bym się szczegolnie spodziewał... bodaj 1300kg... :)

Myslałem ze jak takie dobre to sie odbije i pojedzie dalej :)

Odbije? Powinien ściąć drzewo i pojechać dalej (vide Tu-154).
;-)

Data: 2017-02-03 15:00:20
Autor: Budzik
Skruszony złodziej;)
[...]

To prawda, nie jest łatwo.
Ja ogladałem chyba z 10 zanim trafiłem na sensowny :)

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2017-02-03 07:53:04
Autor: Kris
Skruszony złodziej;)
W dniu piątek, 3 lutego 2017 16:00:21 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

To prawda, nie jest łatwo.
Ja ogladałem chyba z 10 zanim trafiłem na sensowny :)

Ja oglądałem 6szt w odległości 30-150km
Za 7 razem kupiłem. Od kobiety mieszkającej 2,5km od mojej chaty;)

Data: 2017-02-03 19:00:38
Autor: Budzik
Skruszony złodziej;)
[...]

Czasami tak własnie jest.
kiedys tez łaziłem prawie rok za jednym autkiem, ale łaziłem cały czas wokół tego samego :)
Stał w salonie citroena i miał bardzo wysoka cenę jak na ten rocznik.
I wyłaziłem, po roku sprzedawca dał chyba z 25% rabatu :)

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-02-02 16:12:38
Autor: Shrek
Skruszony złodziej;)
W dniu 02.02.2017 o 15:00, Budzik pisze:

Jakby ruszył moją mulcie to bym ręce uciął :)

Już się nie wmusisz martwić. Szansa na to, że ukradną dwie Multiple w jednym kraju wynosi 0,69 na dotychczasowy wiek wszechświata:P

Shrek

Data: 2017-02-02 19:21:46
Autor: abn140
Skruszony złodziej;)

Shrek
tzw zludzenie hazardzisty.
nadal nie moze spac spokojnie :-)

Data: 2017-02-02 20:06:36
Autor: Shrek
Skruszony złodziej;)
W dniu 02.02.2017 o 19:21, abn140 pisze:
Shrek
tzw zludzenie hazardzisty.
nadal nie moze spac spokojnie :-)

Popsułeś:( Kolega teraz będzie się martwił.

Shrek

Skruszony złodziej;)