Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Skrypt zmieniajÄ…cy orientacj Ä™ ekranu

Skrypt zmieniajÄ…cy orientacj Ä™ ekranu

Data: 2010-04-29 17:05:50
Autor: qwerty
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacj Ä™ ekranu
Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hrc59c$a19$1@news.net.icm.edu.pl...
Witam,

Czy ktoś z Was posiada skrypt dla Windows 7 zmieniający orientacje monitora 0 / 90 stopni (o ile to wykonalne za pomocą skryptów) lub zna składnię polecenie shellowego?

Tak. Szukaj na google: NTG.

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-04-29 19:04:40
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010-04-29 17:05, qwerty pisze:

Tak. Szukaj na google: NTG.

Po pierwsze gdybym znalazł tam coś to nie byłoby mnie tu. A po drugie sam napisałem, że nie wiem jaka jest grupa właściwa i poprosiłem o wskazanie właściwej. Więc komentarz NTG jest pozbawiony sensu w tym świetle.

Data: 2010-05-01 00:29:58
Autor: MAR
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010.04.29 19:04, Marek pisze:
W dniu 2010-04-29 17:05, qwerty pisze:

Tak. Szukaj na google: NTG.

Po pierwsze gdybym znalazł tam coś to nie byłoby mnie tu.

Gdybyś szukał, to byś napisał: szukałem na google ale nie znalazłem.

A po drugie
sam napisałem, że nie wiem jaka jest grupa właściwa i poprosiłem o
wskazanie właściwej.

Gdyby tak każdy wpadał i pytał gdzie ma szukać to jak by ta grupa wygladała ?
Dlaczego nie spytasz w sklepie koło domu ? Może sprzedawca akurat zna odpowiedź.

Więc komentarz NTG jest pozbawiony sensu w tym świetle.

Możesz sobie tak uważać. Ale to Cie nie przybliża do celu.


--
Mar

Data: 2010-05-01 09:37:37
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010-05-01 00:29, MAR pisze:

Gdyby tak każdy wpadał i pytał gdzie ma szukać to jak by ta grupa
wygladała ? Dlaczego nie spytasz w sklepie koło domu ? Może
sprzedawca akurat zna odpowiedź.

Więc komentarz NTG jest pozbawiony sensu w tym świetle.

Możesz sobie tak uważać. Ale to Cie nie przybliża do celu.

Masz rację: są większe szanse uzyskania porady u sprzedawcy warzyw niż na tej grupie. Z pewnością będzie bardziej życzliwy choć rezultat będzie taki sam - problem pozostanie nierozwiązany.

Tak czy owak zauważ, że sam nie jesteś w stanie wskazać mi właściwej grupy i jedynie filozofujesz. Wnioskuję, że podobnie jak ja nie wiedziałbyś gdzie szukać.

Data: 2010-05-01 10:07:52
Autor: Tomasz Chmielewski
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
Am 01.05.2010 09:37, Marek wrote:
W dniu 2010-05-01 00:29, MAR pisze:

Gdyby tak każdy wpadał i pytał gdzie ma szukać to jak by ta grupa
wygladała ? Dlaczego nie spytasz w sklepie koło domu ? Może
sprzedawca akurat zna odpowiedź.

Więc komentarz NTG jest pozbawiony sensu w tym świetle.

Możesz sobie tak uważać. Ale to Cie nie przybliża do celu.

Masz rację: są większe szanse uzyskania porady u sprzedawcy warzyw niż
na tej grupie. Z pewnością będzie bardziej życzliwy choć rezultat będzie
taki sam - problem pozostanie nierozwiÄ…zany.

Tak czy owak zauważ, że sam nie jesteś w stanie wskazać mi właściwej
grupy i jedynie filozofujesz. Wnioskuję, że podobnie jak ja nie
wiedziałbyś gdzie szukać.

Przykladowo - pod Linuksem twoje rozwiazanie byloby np:

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate left

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate right

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate normal


niezaleznie od posiadanej karty graficznej.

Dlaczego myslisz, ze jest to problem sprzetowy?


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-05-01 12:56:37
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010-05-01 10:07, Tomasz Chmielewski pisze:


Przykladowo - pod Linuksem twoje rozwiazanie byloby np:

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate left

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate right

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate normal

Tyle tylko, że ja wspomniałem o Windows 7.

niezaleznie od posiadanej karty graficznej.

Dlaczego myslisz, ze jest to problem sprzetowy?

Nie, tego nie sugerowałem, grupa nie ma w nazwie hardware. Z nazwy grupy wywnioskowałem, że jest ona dedykowana pc-towi w najbardziej ogólnym sensie więc jest to najbardziej adekwatne miejsce do zadania pytania o inne miejsce, w którym można rozwinąć mój konkretny temat. W zamian za to dostaję NTG. Pisząc na grupę z systemem operacyjnym Windows w nazwie też NTG bo temat dotyczy ponoć PROGRAMOWANIA w Windows Script Host (JS lub VB). Nie ma grupy programowania w JS dla Windows. Więc pisząc w miejscach dla programistów też NTG. Mało tego, ja wcale nie wiem czy mój problem dotyczy programowania bo być może bez programowania da się rozwiązać mój problem. Więc sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje.

Generalnie mój pozornie błahy problem to NTG niezależnie od tego gdzie napiszę.

Data: 2010-05-01 14:23:43
Autor: Tomasz Chmielewski
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
Am 01.05.2010 12:56, Marek wrote:
W dniu 2010-05-01 10:07, Tomasz Chmielewski pisze:


Przykladowo - pod Linuksem twoje rozwiazanie byloby np:

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate left

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate right

$ xrandr -- output DVI-1 -- rotate normal

Tyle tylko, że ja wspomniałem o Windows 7.

niezaleznie od posiadanej karty graficznej.

Dlaczego myslisz, ze jest to problem sprzetowy?

Nie, tego nie sugerowałem, grupa nie ma w nazwie hardware. Z nazwy grupy
wywnioskowałem, że jest ona dedykowana pc-towi w najbardziej ogólnym
sensie więc jest to najbardziej adekwatne miejsce do zadania pytania o
inne miejsce, w którym można rozwinąć mój konkretny temat. W zamian za
to dostajÄ™ NTG. PiszÄ…c na grupÄ™ z systemem operacyjnym Windows w nazwie
też NTG bo temat dotyczy ponoć PROGRAMOWANIA w Windows Script Host (JS
lub VB). Nie ma grupy programowania w JS dla Windows. Więc pisząc w
miejscach dla programistów też NTG. Mało tego, ja wcale nie wiem czy mój
problem dotyczy programowania bo być może bez programowania da się
rozwiązać mój problem. Więc sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje.

Tzn. na jakie grupy napisales juz to pytanie, i z ktorych dostale NTG?


Generalnie mój pozornie błahy problem to NTG niezależnie od tego gdzie
napiszÄ™.

Nawet nie widze, abys napisal na pl.comp.os.ms-windows.winnt, gdzie powinienes skierowac swoje pytanie.


--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-05-02 01:39:38
Autor: Marek
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
W dniu 2010-05-01 14:23, Tomasz Chmielewski pisze:

Nawet nie widze, abys napisal na pl.comp.os.ms-windows.winnt, gdzie
powinienes skierowac swoje pytanie.


Nie, na ms-windows.xp. Nie chce przenosić się na NT aby nie dublować wątku. Na w/w grupie otrzymałem bardziej dyplomatyczne NTG w postaci sugestii udania się do Googli z konkretnym zapytaniem. Udałem się, przejrzałem 50 wyników i nie znalazłem odpowiedzi. Od Googli zaczynałem ale dla formalności - poszedłem za głosem porady zakładając, że może ciut inne, zasugerowane pytanie da odpowiedź.

Data: 2010-05-02 09:17:20
Autor: MarcinCz
Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu
Dnia Sun, 02 May 2010 01:39:38 +0200, Marek napisa³(a):

Nie, na ms-windows.xp. Nie chce przenosiæ siê na NT aby nie dublowaæ

Windows 7 podobnie jak XP, Vista  to systemy klasy Windows NT i to jest
najw³a¶ciwsza grupa do zadania tego pytania. --
Marcin

Data: 2010-05-02 10:49:46
Autor: Marek
Skrypt zmieniaj±cy orientacjê ekranu
W dniu 2010-05-02 09:17, MarcinCz pisze:
Dnia Sun, 02 May 2010 01:39:38 +0200, Marek napisa³(a):

Nie, na ms-windows.xp. Nie chce przenosiæ siê na NT aby nie dublowaæ

Windows 7 podobnie jak XP, Vista  to systemy klasy Windows NT i to jest
najw³a¶ciwsza grupa do zadania tego pytania.

Tak, ju¿ tam uderzy³em w³a¶nie choæ, zgodnie z przypuszczeniami,  z marnym póki co efektem. Ale chyba masz racjê - spo¶ród wszystkich grup chyba bêdzie to najbardziej zbli¿ona tematycznie.

Skrypt zmieniajÄ…cy orientacj Ä™ ekranu

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona