Skrywany sekret Tuska

Data: 2013-09-29 16:49:09
Autor: u2
Skrywany sekret Tuska
.... w jego pokoju była najlepsza marihuana :

http://niezalezna.pl/46550-skrywany-sekret-tuska-w-jego-pokoju-byla-najlepsza-marihuana

Zaskakujących informacji na temat premiera Donalda Tuska można się dowiedzieć z wywiadu, którego jednej z gazet udzielił Kamil Sipowicz, prywatnie partner Kory, piosenkarki zamieszanej w skandal z marihuaną. Specjaliści od kreowania wizerunku Tuska będą mieli teraz pełne ręce roboty.

  W wywiadzie opublikowanym w dodatku do „Rzeczpospolitej” - Plus Minus, Sipowicz tłumaczy, że był oburzony, jak funkcjonariusze policji zachowali się po znalezieniu marihuany i słynnym już skandalu. Kora próbowała tłumaczyć, że zamówiona przesyłka z „trawką” adresowana była na jej psa Ramonkę - proces warunkowo umorzono, a piosenkarka przez dwa lata nie może zostać przyłapana na posiadaniu marihuany.

  Partner Kory, Kamil Sipowicz przyznaje, że nie spodziewał się czegoś takiego po Donaldzie Tuski i przekonuje, że premier w młodości sam palił „trawkę”.

- Donald Tusk palił marihuanę, a jego pokój w akademiku znany był z tego, że chłopaki mieli najlepszą trawę w mieście! On doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że to żadna trucizna – przekonuje Kamil Sipowicz.
--
Afery:
  – rublowa – 15 bilionów złotych

Data: 2013-09-29 19:37:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Skrywany sekret Tuska
u2 wrote:

... w jego pokoju była najlepsza marihuana :

http://niezalezna.pl/46550-skrywany-sekret-tuska-w-jego-pokoju-byla-najlepsza-marihuana

Aj waj! Clinton też palił trawę i co? Nie można błędów Donalda zwalać na jaranie. Ja osobiście od dawna nie palę ani tytoniu ani marychy ale nie jestem za zakazem tej ostatniej. Prędzej powinno się skończyć z uprawą tytoniu, do skutecznego pobudzania potrzebuje on takiej ilości, która powoduje skutki uboczne w postaci raka płuc.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-09-29 20:10:48
Autor: u2
Skrywany sekret Tuska
W dniu 2013-09-29 19:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
u2 wrote:

[...]

gdybys troche uwazniej przeczytal tekst to autor nie zarzuca nic tusskowi, wrecz przeciwnie, cytuje zdanie sipowicza, ze trawka sawsiem biezabidna ...-;)

Data: 2013-09-30 05:27:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Skrywany sekret Tuska

u2 wrote:

[...]

A ja zarzucam kiepskie sterowanie krajem, że sporo ludzi chce głosować na żydowskich oszołomów z 'Din & Tojry' jako opozycję. Gdyby ktoś naprawdę dobrze rządził, to ludzie byliby syci i zadowoleni i nie mieli takich niewydarzonych pomysłów w bańkach.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-09-30 06:02:49
Autor: u2
Skrywany sekret Tuska
W dniu 2013-09-30 05:27, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
żydowskich oszołomów z 'Din & Tojry' jako opozycję. Gdyby ktoś naprawdę
dobrze rządził, to ludzie byliby syci i zadowoleni i nie mieli takich

podawalem wczoraj zdanie Kolodki, miernikiem rzadzenia jest wzrost PKB, za PiS-u bylo to 7.5% za PO jest 0.8%. a ze ty kapcaniejesz na tym etaciku z klewek to widac golym okiem ...-;)

Data: 2013-09-30 09:10:12
Autor: Marek Wojdak
Skrywany sekret Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5248f7ea$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

-- Afery:
 – rublowa – 15 bilionów złotych
 – import rublowy b. NRD – 15 bilionów złotych

Ty podszywaczu! Doniosę władzom! Zgnijesz w więzieniu!

Marek Wojdak