Skrywany sekret Tuska

Data: 2013-09-29 19:37:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Skrywany sekret Tuska
u2 wrote:

... w jego pokoju by艂a najlepsza marihuana :

http://niezalezna.pl/46550-skrywany-sekret-tuska-w-jego-pokoju-byla-najlepsza-marihuana

Aj waj! Clinton te偶 pali艂 traw臋 i co? Nie mo偶na b艂臋d贸w Donalda zwala膰 na jaranie. Ja osobi艣cie od dawna nie pal臋 ani tytoniu ani marychy ale nie jestem za zakazem tej ostatniej. Pr臋dzej powinno si臋 sko艅czy膰 z upraw膮 tytoniu, do skutecznego pobudzania potrzebuje on takiej ilo艣ci, kt贸ra powoduje skutki uboczne w postaci raka p艂uc.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-09-29 20:10:48
Autor: u2
Skrywany sekret Tuska
W dniu 2013-09-29 19:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
u2 wrote:

[...]

gdybys troche uwazniej przeczytal tekst to autor nie zarzuca nic tusskowi, wrecz przeciwnie, cytuje zdanie sipowicza, ze trawka sawsiem biezabidna ...-;)

--
Afery:
  鈥 rublowa 鈥 15 bilion贸w z艂otych

Data: 2013-09-30 05:27:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Skrywany sekret Tuska

u2 wrote:

[...]

A ja zarzucam kiepskie sterowanie krajem, 偶e sporo ludzi chce g艂osowa膰 na 偶ydowskich oszo艂om贸w z 'Din & Tojry' jako opozycj臋. Gdyby kto艣 naprawd臋 dobrze rz膮dzi艂, to ludzie byliby syci i zadowoleni i nie mieli takich niewydarzonych pomys艂贸w w ba艅kach.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-09-30 06:02:49
Autor: u2
Skrywany sekret Tuska
W dniu 2013-09-30 05:27, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
偶ydowskich oszo艂om贸w z 'Din & Tojry' jako opozycj臋. Gdyby kto艣 naprawd臋
dobrze rz膮dzi艂, to ludzie byliby syci i zadowoleni i nie mieli takich

podawalem wczoraj zdanie Kolodki, miernikiem rzadzenia jest wzrost PKB, za PiS-u bylo to 7.5% za PO jest 0.8%. a ze ty kapcaniejesz na tym etaciku z klewek to widac golym okiem ...-;)

Data: 2013-09-30 09:10:12
Autor: Marek Wojdak
Skrywany sekret Tuska

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:5248f7ea$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

-- Afery:
 鈥 rublowa 鈥 15 bilion贸w z艂otych
 鈥 import rublowy b. NRD 鈥 15 bilion贸w z艂otych

Ty podszywaczu! Donios臋 w艂adzom! Zgnijesz w wi臋zieniu!

Marek Wojdak

Data: 2013-09-30 09:10:07
Autor: Marek Wojdak
Skrywany sekret Tuska