Skrzyżowanie

Data: 2015-08-25 20:46:52
Autor: Robert Tomasik
Skrzyżowanie
W dniu 25-08-15 o 19:11, qwerty pisze:
Witam.
Dzisiaj w pracy mieli¶my dyskusjê na temat ruchu drogowego (jak co
tydzieñ).¯eby u³atwiæ t³umaczenie narysowa³em rysunki pogl±dowe.
Wariant 1:
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=23j5u14&s=8

Moim zdaniem przede wszystkim takie skrzy¿owanie nie powinno istnieæ. Je¶li na dole nie ma oznaczenia kierunków jazdy na pasach, to wówczas w lewo mo¿na skrêciæ tylko z lewego pasa. Je¶li s± takie oznaczenia, to powinny byæ przez skrzy¿owania byæ pasy przerywane po ³uku i one wyznaczaj±, gdzie kto¶ mo¿e wjechaæ.

Ale je¶li by ju¿ kto¶ wymy¶li³ takie dziwne skrzy¿owanie, to wówczas w mojej ocenie nale¿a³oby potraktowaæ, ¿e przez skrzy¿owanie biegn± po ³uku dwa niewyrysowane, ale jednak istniej±ce pasy. W tej sytuacji "A" wje¿d¿a w "I", a "B" w "II". Ewentualnie "B" mo¿e wymieniæ pas i wjecha³ w "III". "A" próbuj±c wjechaæ w "II" zmienia³by pas w obrêbie skrzy¿owania i musia³by ust±piæ "B"

Samochód oznaczony "A" mo¿e zaj±æ pas "I", samochód B mo¿e zaj±æ pas "III".
Kto mo¿e zaj±æ pas "II"? Wydaje mi siê, ¿e samochód oznaczony jako "B",
ale prosi³bym o podstawê prawn±.

Wariant 2:
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2dgw1sk&s=8
Samochód oznaczony "A" mo¿e zaj±æ pas "I", samochód B mo¿e zaj±æ pas "III".
Kto mo¿e zaj±æ pas "II"? Wydaje mi siê, ¿e samochód oznaczony jako "B",
ale prosi³bym o podstawê prawn±.

A tu analogicznie. "B" przy krawê¿niku na "III", a "A" na "II".

Data: 2015-08-26 10:07:04
Autor: Micha³ Jankowski
Skrzy¿owanie
Takich skrzy¿owañ jest pe³no. O, tu masz dwa pasy do skrêtu przed skrzy¿owaniem i PIÊÆ pasów za skrzy¿owaniem:
http://umapa.pl/6MpyW

Do bardzo ³adnych przepychanek dochodzi... I owszem, s± tacy, którzy z prawego pasa wyje¿d¿aj± na skrajny lewy.

   MJ

Data: 2015-08-26 16:01:02
Autor: Robert Tomasik
Skrzyżowanie
W dniu 26-08-15 o 10:07, Micha³ Jankowski pisze:
Takich skrzy¿owañ jest pe³no. O, tu masz dwa pasy do skrêtu przed
skrzy¿owaniem i PIÊÆ pasów za skrzy¿owaniem:
http://umapa.pl/6MpyWmo¿na jakiego¶ skryptu za³adowaæ. Nie

Mnie wywala b³±d. Nie mo¿esz podaæ wspó³rzêdnych GPS?

Data: 2015-08-26 17:30:49
Autor: qwerty
Skrzy¿owanie
U¿ytkownik "Robert Tomasik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55ddc6a3$0$27526$65785112@news.neostrada.pl...

Data: 2015-08-26 19:30:02
Autor: Tom N
Skrzy¿owanie
Robert Tomasik w <news:55ddc6a3$0$27526$65785112news.neostrada.pl>:

W dniu 26-08-15 o 10:07, Michał Jankowski pisze:
Takich skrzyżowań jest pełno. O, tu masz dwa pasy do skrętu przed
skrzyżowaniem i PIĘĆ pasów za skrzyżowaniem:
http://umapa.pl/6MpyWmożna jakiegoś skryptu załadować. Nie

Mnie wywala błąd. Nie możesz podać współrzędnych GPS?

Oj Robert, nawet troll qwerty wykrył brak spacji...

A serio to albo Michał Jankowski zmanipulował Message-ID: <mrjs3e$o5l$1@news.agh.edu.pl>, ze ja go widzę tak
"Takich skrzyżowań jest pełno. O, tu masz dwa pasy do skrętu przed skrzyżowaniem i PIĘĆ pasów za skrzyżowaniem:
http://umapa.pl/6MpyW

Do bardzo ładnych przepychanek dochodzi... I owszem, s± tacy, którzy z prawego pasa wyjeżdżaj± na skrajny lewy."

albo u Ciebie było pite, ze tak odpisałeś:
<cite>
[...]

Do bardzo ładnych przepychanek dochodzi... I owszem, są tacy, którzy z
</cite>

--
'Tom N'

Data: 2015-08-26 20:28:10
Autor: Robert Tomasik
Skrzyżowanie
W dniu 26-08-15 o 19:30, (Tom N) pisze:
[...]

Brak spacji wykryłem. Nadal mi wywala błąd.

Data: 2015-08-26 20:36:50
Autor: Liwiusz
Skrzyżowanie
W dniu 2015-08-26 o 20:35, Liwiusz pisze:
[...]

Może tak?

http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=19&lat=52.21812&lon=21.01539&layers=000B000FFFFTFF&mlat=52.21810&mlon=21.01514

--
Liwiusz