[ foto] Skrzyczne - Błatnia

Data: 2013-06-17 08:23:51
Autor: bans
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
Data: 2013-06-17 01:45:33
Autor: Jacek G.
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 08:23:51 UTC+2 użytkownik bans napisał:
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_06_16SkrzyczneSalmopolKarkoszczonkaBAtnia#slideshow/5890177630112535938

Fajnie, wreszcie widać, że ktoś tu na rowerze też jeździ, a nie tylko go kupuje, remontuje lub modernizuje ;)
Ja może ostatnio mniej ambitnie i nie w górach, ale też trochę pojeździłem - po najbliższej okolicy:
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202013/Rowerem%20po%20Slasku/index.html
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202013/Rowery%20-%20okolice%20Bytomia/index.html
--
Jacek G.

Data: 2013-06-17 10:52:06
Autor: bans
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu 2013-06-17 10:45, Jacek G. pisze:

http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202013/Rowerem%20po%20Slasku/index.html

Zobaczyłem słowo "Bażantarnia" i byłem niemal pewien, że to okolice Pszczyny, klikam w zdjęcia - jednak nie :)

Zabawne, jak "bażantarnia" jednoznacznie kojarzy mi się z tą książęcą bażantarnią w moich okolicach :)

--
bans

Data: 2013-06-17 10:52:52
Autor: Alfer_z_pracy
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
Jacek G. napisał:
Fajnie, wreszcie widać, że ktoś tu na rowerze też jeździ, a nie tylko go kupuje, remontuje lub modernizuje ;)

Bans nie jeździ. Typek zna się na fotoszopie i sobie skleca galerie ze zdjęć z netu. Kiedyś go widziałem, to gruby koleś w okularach -15 dioptrii, wpieprza hamburgera za hamburgerem a w górach nigdy nie był. Zresztą podobnie jak 99% bywalców tej grupy (kiedyś był tu jeden co jeździł ale już go z nami nie ma).

Bans, ogarnij się. 1800 m przewyższenia? 60 km? Z czym na precla! Bez 3 stów galerii nie wrzucaj.

A.

P.S. https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_06_16SkrzyczneSalmopolKarkoszczonkaBAtnia#5890176843167058738  - a da się? Czy tylko Włoszczowska (może) by dała radę?

Data: 2013-06-17 10:59:42
Autor: bans
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu 2013-06-17 10:52, Alfer_z_pracy pisze:

Bans nie jeździ. Typek zna się na fotoszopie

Pudło, to nawet nie fotoszop, tylko DPP, który dostałem z aparatem :)

Kiedyś go widziałem, to gruby koleś w okularach -15
dioptrii,

Kiedyś gruby, tak, w okularach do tej pory. Ale tylko -4 i -5 :)

Bans, ogarnij się. 1800 m przewyższenia? 60 km? Z czym na precla! Bez 3
stów galerii nie wrzucaj.

"To mnie zraniłeś, Shrek, zraniłeś wręcz na wskroś."

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_06_16SkrzyczneSalmopolKarkoszczonkaBAtnia#5890176843167058738
- a da się? Czy tylko Włoszczowska (może) by dała radę?

Ponoć się da. Ale osobiście nie spotkałem nikogo, kto by to zrobił. Może się tylko głupot naczytałem w internecie? :)))

Ale już nie powiem na 100%, że się czegoś "nie da podjechać" bo już takich cyborgów widziałem, że lepiej nie być zbyt kategorycznym :)

--
bans

Data: 2013-06-17 11:46:14
Autor: Alfer_z_pracy
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
bans napisał:
Ale już nie powiem na 100%, że się czegoś "nie da podjechać" bo już takich cyborgów widziałem, że lepiej nie być zbyt kategorycznym :)

Prawda to. Mnie do dzisiaj zaskakują niektóre jednostki. Choćby 3 godziny temu łyknął mnie chłopaczek jadący do szkoły. Z plecakiem, w adidasach, na szrotowym góralu. Fakt że kadencją wykazał się rekordową, no ale musiałem się mocno spiąć żeby kolesia dogonić a dysponowałem calowymi oponkami nabitymi na kamień ;) Inna sprawa że pewnie w szkole umarł na serce, co nie zmienia postaci rzeczy że już dawno nauczyłem się nie oceniać kolarza po wyglądzie bo można się zdrowo naciąć (zwłaszcza u południowych sąsiadów).

A.

Data: 2013-06-17 13:11:20
Autor: Ignac
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 10:52:52 UTC+2 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:

Zresztą  podobnie jak 99% bywalców tej grupy (kiedyś był tu jeden co jeździł ale już go z nami nie ma).

Doszukałbym się nawet dwóch,poobrażali się na grupę nie wiedzieć czemu,
a szkoda i niestety ciężko jest żyć zwłaszcza z brakiem dystansu do samego siebie.

Data: 2013-06-17 18:28:05
Autor: solar
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
P.S.
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_06_16SkrzyczneSalmopolKarkoszczonkaBAtnia#5890176843167058738
- a da się? Czy tylko Włoszczowska (może) by dała radę?

Znam 3 osoby, które wjechały, choć nie na raz.
Jeden na 18 kg Prophecie z 66 z przodu -
http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0708/imagepages/image62.html.

"Kiedy już jajogłowi ukradli księżyc, spotkali w drodze powrotnej czarownicę z kotem. Leszek wziął do domu czarownicę, a Jarek kota."
                                         Andrzej Rodan

Data: 2013-06-17 12:31:29
Autor: Ignac
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 18:28:05 UTC+2 użytkownik solar napisał:

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0708/imagepages/image62.html.

Kolego Solar,komentarze pod obrazkami-no,postarałeś się!

Data: 2013-06-17 22:01:00
Autor: solar
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu 2013-06-17 21:31, Ignac pisze:
http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0708/imagepages/image62.html.

Kolego Solar,komentarze pod obrazkami-no,postarałeś się!

Ale, że co? Zawsze były i mam nadzieję, że zawsze będą. :)

"Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w ten sposób chwali Chrystusa."
                                      św. Bernard z Clairvaux

Data: 2013-06-17 13:33:21
Autor: Ignac
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 22:01:00 UTC+2 użytkownik solar napisał:

> Kolego Solar,komentarze pod obrazkami-no,postarałeś się! Ale, że co?

Niestety,musisz wysilić swój intelekt i sam przetłumaczyć sobie to z polskiego na nasze:)

Data: 2013-06-18 07:55:28
Autor: bans
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu 2013-06-17 22:01, solar pisze:

Ale, że co? Zawsze były i mam nadzieję, że zawsze będą. :)

A na marginesie, chyba ci już pisałem kiedyś: tu ci się udało uwiecznić na zdjęciu moją skromną osobę, tym razem byłem pieszo :)))

http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0708/imagepages/image58.html

--
bans

Data: 2013-06-18 07:44:14
Autor: bans
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu 2013-06-17 18:28, solar pisze:

Znam 3 osoby, które wjechały, choć nie na raz.
Jeden na 18 kg Prophecie z 66 z przodu -
http://www.solar.blurp.org/szczyrk_0708/imagepages/image62.html.

Szacuneczek, ale co to znaczy "wbijają się etapami"? ;)

--
bans

Data: 2013-06-18 09:32:32
Autor: Alfer_z_pracy
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
bans napisał:
Szacuneczek, ale co to znaczy "wbijają się etapami"?

Normalnie. Zakładają obóz I, nocleg, aklimatyzacja, potem kawałek do góry, Base 2, nocleg... i tak do szczytu. Nie oglądałeś filmów o zdobywaniu Himalajów?

A.

Data: 2013-06-18 09:38:35
Autor: bans
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu 2013-06-18 09:32, Alfer_z_pracy pisze:

Normalnie. Zakładają obóz I, nocleg, aklimatyzacja, potem kawałek do
góry, Base 2, nocleg... i tak do szczytu.

A, tak to ja tam też podjadę! :)))

--
bans

Data: 2013-06-17 04:44:13
Autor: Michał Kieś
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 08:23:51 UTC+2 użytkownik bans napisał:
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_06_16SkrzyczneSalmopolKarkoszczonkaBAtnia#slideshow/5890177630112535938

I strzałka w prawo.

-- bans

Fajnie :) ja się wybieram w czwartek na Rysiankę i dalej niebieskim szlakiem granicznym na Wielką Rycerzową. Już się nie mogę doczekać :)
mk

Data: 2013-06-17 13:53:19
Autor: bans
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu 2013-06-17 13:44, Michał Kieś pisze:

Fajnie :) ja się wybieram w czwartek na Rysiankę i dalej niebieskim szlakiem granicznym na Wielką Rycerzową.

Powodzenia. Za ten makabryczny kawałek Krawców Wierch - Przełęcz Przysłop jakoś nie mogę się zabrać. No cóż, może kiedyś.

--
bans

Data: 2013-06-17 08:26:09
Autor: bans
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu 2013-06-17 08:23, bans pisze:
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_06_16SkrzyczneSalmopolKarkoszczonkaBAtnia#slideshow/5890177630112535938

Małą korekta: jeśli zobaczycie błąd 404 - wystarczy odświeżyć stronę. Nie mam pojęcia, czemu się tak stało :/

--
bans

Data: 2013-06-17 12:24:27
Autor: Ignac
[ foto] Skrzyczne - Błatnia
W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 08:26:09 UTC+2 użytkownik bans napisał:
W dniu 2013-06-17 08:23, bans pisze:

> https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_06_16SkrzyczneSalmopolKarkoszczonkaBAtnia#slideshow/5890177630112535938>

Nie mam pojęcia, czemu się tak stało :/

Ja też nie,ale widocznie jestem Twoim prawdziwym
kolegą,skoro załatwiłem Ci taką możliwośc lansu :)

[ foto] Skrzyczne - Błatnia