Skrzydło każdy ? może !!!

Data: 2011-07-16 20:23:11
Autor:
Skrzydło każdy ? może !!!
Ostatnimi czasy na lęgło się projektantów skrzydeł, zacne to i nowatorskie (jaja).
http://www.rebreathers.pl/forum/download.php?id=11
Bardzo dawno temu nie słuszni ideologicznie obecnie bracia (przyjaciół się wybiera) Rosjanie, zaprojektowali obieg pół zamknięty. I ładnie rozwiązali problem wzrostu oporów oddechowych przy małym wypełnieniu worka oddechowego.
Domorosłym projektantom obiegów zamkniętych i skrzydeł polecam to rozwiązanie, stanowi znany stan techniki, można do woli korzystać. Ponieważ środowisko nurków rekreacyjnych jest trochę mało bystre, to podpowiem, chodzi o rurę wewnątrz worka oddechowego taką z otworkami.

pozdrawiam rc
ps.1 jak byście potrzebowali rozwiązanie stałej pozycji środka wyporu względem nurka i zmiennej wielkości wyporu, to znam takie rozwiązanie, jeszcze nie zgłosiłem. Ma korzenie w innym rozwiązaniu z 2002r dotyczącym obiegów zamkniętych.
Oczywiście do dyskusji zapraszam zfrustrowańców.

Data: 2011-07-18 16:31:25
Autor: qlphon
Skrzydło każdy ? może !!!
http://www.rebreathers.pl/forum/download.php?id=11

ten sposób rysowania sprężyn w przekroju mnie dobija...
w gwintach nie ma konsekwencji... raz normalnie, raz po rusku...
a w ogóle ich przekroje są "kosmiczne"... raz są przekrojem, potem już nie (np. okolice elementu 17)...

gwint na butli "rozrysowany", ale gdzie i jak łącza się przewody w okolicach worka to nie bardzo wiadomo...
mają jakąś grubość, czy są z "bibuły" ?
o proporcjach i skali już sobie daruję...

może i jest w tym jakiś istotny pomysł, ale trudno go zidentyfikować...
naprawdę, mimo szczerych chęci
i zacięcia koniecznego żeby w ogóle czytać Twoje bluzgi
(bez obrazy, nie oceniam Cię - pisze co widzę)

a nie sądzisz, że elementy standardowe, jak zbiorniki ciśnieniowe, zawory, reduktory, itd. można by narysować symbolami, zamiast przekrojami?
skoro ktoś chce sprzedać idee nowoczesnego napędu, to nie ma potrzeby rozrysowywania w przekrojach układu kierowniczego ani hamulcowego...

Data: 2011-07-18 19:16:31
Autor:
Skrzydło każdy ? może !!!
qlphon <qlphon@poczta.fm> napisał(a):
może i jest w tym jakiś istotny pomysł, ale trudno go zidentyfikować...
naprawdę, mimo szczerych chęci

Rysunek poglądowy zrobili Rosjanie, skargi możesz pisać do nich, strasznie się przejmą.
Natomiast zastanów się jak trzeba wyssać resztę czynnika oddechowego z góry worka a chwyt jest poniżej i jest to koniec wdechu . Tkanina zatyka wyjście z worka oddechowego. Dzięki tej rurze z dziurkami mamy zmniejszone opory przepływu.

i zacięcia koniecznego żeby w ogóle czytać Twoje bluzgi

Jeszcze zbytnio nie nabluzgałem ale zawsze mogę się poprawić, po cholerę się wychylasz jak nie rozumiesz o co chodzi. Po co robisz sobie przykrość ?

[...]

To nie jest sprzedaż idei, to znany stan techniki, który można w oczywisty sposób przenieść do skrzydła, żeby ułatwić wypływ gazu.
Znowu sobie przybluzgałeś. Nie znasz się na tym.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-19 09:59:00
Autor: qlphon
Skrzydło każdy ? może !!!
odpisuję chyba ostatni raz...

[...]

nie widzę w tym niczego odkrywczego
mam wykształcenie mocno techniczne
i takie dreny to dla mnie oczywista oczywistość...

i zacięcia koniecznego żeby w ogóle czytać Twoje bluzgi

Jeszcze zbytnio nie nabluzgałem ale zawsze mogę się poprawić, po cholerę się
wychylasz jak nie rozumiesz o co chodzi. Po co robisz sobie przykrość ?

nie rozumiem Twojego wojennego nastawienia do wszystkiego i wszystkich
być może podszytego dobrymi intencjami - ale trudno je zauważyć,
bo kwestie techniczne rozumiem lepiej niż sądzisz...

To nie jest sprzedaż idei, to znany stan techniki, który można w oczywisty
sposób przenieść do skrzydła, żeby ułatwić wypływ gazu.

niby tak, ale jakoś tak się porobiło, że forma też jest ważna
a Ty sprawiasz wrażenie bardzo sfrustrowanego nieudolnością innych
albo niedoskonałością ich projektów i pomysłów...
po co?

piszę szczerze: naprawdę z niecierpliwością czekam na jakiś produkt komercyjny Twojego projektu!

Znowu sobie przybluzgałeś. Nie znasz się na tym.

nie wiem do czego pijesz, ale faktycznie jest więcej obszarów na których się nie znam niż tych drugich.
ja mógłbym napisać Ci że nie znasz się na promocji, marketingu i w ogóle budowaniu relacji z ludźmi
inaczej byłbyś już bardzo bogatym i znanym w świecie konstruktorem/producentem sprzętu nurkowego
ale to Twoja sprawa...

ja mam wrażenie że marnujesz talent na głupie pyskówki i nawracanie "niewiernych"...
napisz książkę, pozyskaj inwestorów, uruchom produkcję!
bądź autorytetem, nie pieniaczem...

Data: 2011-07-19 08:31:44
Autor:
Skrzydło każdy ? może !!!
qlphon <qlphon@poczta.fm> napisał(a):
nie widzę w tym niczego odkrywczego
mam wykształcenie mocno techniczne
i takie dreny to dla mnie oczywista oczywistość...

Nie, dla kilku ostatnio wygenerowanych "wynalazków" (wzorów użytkowych) o nazwie skrzydło zrobione w Polsce. Też to proste rozwiązanie, nie jest znane wśród projektantów "Przeciwpłuc" (kurwa jak nie cierpię tej nazwy). Faser w workach oddechowych stosował inne rozwiązanie, podobnie skuteczne.

nie rozumiem Twojego wojennego nastawienia do wszystkiego i wszystkich
być może podszytego dobrymi intencjami - ale trudno je zauważyć,
bo kwestie techniczne rozumiem lepiej niż sądzisz...

Sam podałeś materiał do oceny swoich kompetencji.

niby tak, ale jakoś tak się porobiło, że forma też jest ważna
a Ty sprawiasz wrażenie bardzo sfrustrowanego nieudolnością innych
albo niedoskonałością ich projektów i pomysłów...
po co?

Na Polskim forum dyskusja (to górnolotne określenie czysta idea) nie bywa merytoryczna, zwykle jest nie merytoryczna. Powodów jest wiele. Na anglojęzycznych forach, dyskusji merytorycznych w zasadzie nie ma, Ci którzy mają coś do powiedzenia nie mówią, żeby nie uczyć konkurencji. Niepotrzebny udział w dyskusji obnaża braki w wiedzy projektanta, to się nie opłaca marketingowo.
Dzięki temu rozmowa jest wielokroć bardziej spokojna.

piszę szczerze: naprawdę z niecierpliwością czekam na jakiś produkt komercyjny Twojego projektu!

Wiesz rozmowy w Aqua Lung Military były bardzo owocne, pokazały głębokość rynku, właściwe "ustawienie konia i wozu", masz zamówienia robisz produkt i produkcję.

> [...]

ja mam wrażenie że marnujesz talent na głupie pyskówki i nawracanie "niewiernych"...
napisz książkę, pozyskaj inwestorów, uruchom produkcję!

Wiesz co to jest odpowiedzialność ?
Wiesz jaką wielką mam ochotę na szerokie otwarcie informacji o obiegach zamkniętych ? Tylko pozostaje głupia nie komercyjna odpowiedzialność.
Zabawy na Polskich forach pokazały znikome zrozumienie wśród szkolących. Naprawdę uważasz że podanie prostej instrukcji jak zbudować CCR z elektroniką prostą (lecz nadającą się do opatentowania) za 100 i wypuszczenie tego dla wszystkich, jest bezpieczne ?

pozdrawiam rc

--

Skrzydło każdy ? może !!!