Skrzynia Bravo 1.4 12V

Data: 2009-03-30 17:40:58
Autor: Lukasz
Skrzynia Bravo 1.4 12V
Witam

Pada mi skrzynia w Bravo 1.4 12V z 1997r, mam kilka na oku z allegro, ale dowiedziałem się że w rocznikach 97 i 98 mogą występować różne grubości wałka.
Jedyne oznaczenie na skrzyni znalazłem takie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7644c1b57be7cbe5.html

Data: 2009-03-30 23:13:42
Autor: rv
Skrzynia Bravo 1.4 12V
Jestes pewny ze skrzynia, a nie sprzeglo sie zużyło?

Data: 2009-03-31 07:02:38
Autor: Lukasz
Skrzynia Bravo 1.4 12V

Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqr4i5$38s$1node1.news.atman.pl...
Jestes pewny ze skrzynia, a nie sprzeglo sie zużyło?
Tak.. dokładni mechanizm różnicowy pada.. tak mówią mechanicy, jak i wyczytałem na innych forach. Jedynie tajemnicą jest teraz jaki ma wałek. Jeden z handlarzy mówi że jak jest gruby wałek to półośka z kielicha skrzyni idzie równo do koła, a jak cienki to lekko w dół.

Skrzynia Bravo 1.4 12V