Skrzynia automat w Frodzie Mondeo 2011 r czy to normalne?

Data: 2013-05-02 09:52:39
Autor: Marcin N
Skrzynia automat w Frodzie Mondeo 2011 r czy to normalne?
W dniu 2013-04-30 13:03, suryga@gmail.com pisze:
Wracając znad morza do Krakowa postaniwiliśmy pożyczyć auto.
Dostaliśmy Ford 2.0 140 KM z automatyczną skrzynią biegów.
Jak wjechałem na autostrade A1 to na początku "miałem wrażenie" że nie chciał jechać szybko(powyżej 120km/h). Dopiero po kilku/kilkunatu minutach się ożywił.

To było tylko "moje wrażenie" czy tak jest?

Co znaczy "nie chciał jechać"? Nie naciskałeś na gaz?

--
MN

Data: 2013-05-02 10:13:46
Autor: suryga
Skrzynia automat w Frodzie Mondeo 2011 r czy to normalne?

> To było tylko "moje wrażenie" czy tak jest?
Co znaczy "nie chciał jechać"? Nie naciskałeś na gaz?

Aż takim kretynem nie jestem żeby nie wiedzieć że predkość zależy od naciskania gazu:)

Po wyjeżdzie z Trójmiasta najpierw auto przyspieszało do 120 km/h a później mimo dalej wciskanego gazu nie chciało przypieszać (pamietam bo się przestraszyłem że coś się zepsuło). Dopiero po paru minutach zaczeło dalej przyspieszać.

Data: 2013-05-02 22:25:30
Autor: Marcin N
W dniu 2013-05-02 19:13, suryga@gmail.com pisze:

[...]

Może masz w samochodzie najyś elektroniczny ogranicznik? Teraz zaczynają być modne. Nastawiasz taki np. na 60 km/h w mieście i nie łamiesz przepisów nawet przez przypadek.

Może po paru minutach jakieś Twoje działania go wyłączyły - tak jak hamulec wyłącza tempomat.

--
MN

Skrzynia automat w Frodzie Mondeo 2011 r czy to normalne?