Skrzynia automatyczna w Hyundaiu

Data: 2014-11-07 21:43:18
Autor: gobo
Skrzynia automatyczna w Hyundaiu
Hej,
Pewnie niewiele Ci pomog臋, ale je偶d偶臋 Sonat膮 NF 2007 CRDi z ASB i nie mam takich problem贸w, wi臋c co艣 na pewno u Ciebie jest nie tak.
Objawy jakie opisujesz mia艂em natomiast w ASB w poprzednim aucie - Audi A4.Po zwolnieniu i ponownym przyspieszeniu, ale do艣膰 delikatnym nast臋powa艂o jak to okre艣la艂em "kopni臋cie w plecy". Je艣li po zwolnieniu przyspiesza艂em szybko problem nie wyst臋powa艂. Podejmowa艂em pr贸by diagnozy, wymienia艂em olej, filtry, by艂y nawet jakie艣 pr贸by programowania skrzyni i nic si臋 nie zmieni艂o. Ostatecznie stara艂em si臋 unika膰 sytuacji, w kt贸rych wiedzia艂em 偶e problem wyst膮pi. Je藕dzi艂em po serwisach w promieniu 200-300km ode mnie i nikt nie mia艂 pomys艂u co z tym zrobi膰. Podejrzewano sterownik, a dok艂adniej kt贸ry艣 zaw贸r w skrzyni, ale podda艂em si臋. Skoro auto je藕dzi艂o, to tak je sprzeda艂em.
Pod sam koniec, tu偶 przed sprzeda偶膮 zdiagnozowano u mnie lu藕ny 艂a艅cuch rozrz膮du (A4 mia艂o zmienne fazy rozrz膮du, mia艂o pasek rozrz膮du, oraz 艂a艅cuch z napinaczem hydraulicznym 艂膮cz膮cy wa艂ki rozrz膮du). Jeden z mechanik贸w powiedzia艂, 偶e by膰 mo偶e jest powi膮zanie pomi臋dzy tymi sprawami.
Pozdrawiam
Piotr

Skrzynia automatyczna w Hyundaiu