[tech] Skrzynie biegow Fazer/TCat

Data: 2010-04-14 19:12:20
Autor: KJ Siła Słów
[tech] Skrzynie biegow Fazer/TCat
Ivam pisze:
Czy skrzynie biegow w Fazerze (FZS) i TCacie sa takie same czy maja rozne przelozenia? Ktos wie?

Tcat byl znany z koszmarnie szarpiacej jedynki czego juz w FZS nie bylo, wiec wg mnie skrzynie sa inne.

KJ

Data: 2010-04-14 10:24:28
Autor: Mika
Skrzynie biegow Fazer/TCat
On 14 Kwi, 19:12, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
Ivam pisze:

> Czy skrzynie biegow w Fazerze (FZS) i TCacie sa takie same czy maja
> rozne przelozenia? Ktos wie?

Tcat byl znany z koszmarnie szarpiacej jedynki czego juz w FZS nie bylo,
wiec wg mnie skrzynie sa inne.
Jak nie bylo, no proszę Cie, w moim bylo chyba ze ja mialam wadliwy
egzemplarz :)

pozdro
Mika

Data: 2010-04-14 19:58:17
Autor: KJ Siła Słów
Skrzynie biegow Fazer/TCat
Mika pisze:

Jak nie bylo, no proszę Cie, w moim bylo chyba ze ja mialam wadliwy
egzemplarz :)

Abo za wysokie obcasy.

Przeciez wozilem dzieciaki na WOSP i nie bylo problemu.

No oprocz goscia ktory przyszedl i powiedzial ze ma prawko A i zebym mu dal pojezdzic, bo motocyklisci to jedna rodzina i sobie wszystko pozyczaja.

KJ

Data: 2010-04-14 10:57:07
Autor: Ivam
Skrzynie biegow Fazer/TCat
On 14 Kwi, 19:12, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
Tcat byl znany z koszmarnie szarpiacej jedynki czego juz w FZS nie bylo,
wiec wg mnie skrzynie sa inne.

Nie jechalem tcatem, ale co masz na mysli mowiac szarpiaca jedynke?
Nerwowosc na jedynce? Fazer tez to ma;)

Dobra to sprecyzuje: czy tryby 2'go i 6'go biegu, oraz wodzik (ten na
kole 6'go biegu) sa takie same w fazerze/tcacie.

--
pzdr:
Ivam

[tech] Skrzynie biegow Fazer/TCat