Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????

Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????

Data: 2015-01-29 19:56:53
Autor: boukun
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
Waldemar Skrzypczak do rosyjskich żołnierzy: przestańcie uwłaczać mundurowi i sztandarom. To wstyd!

Generał Waldemar Skrzypczak zaapelował do rosyjskich żołnierzy, którzy bili i poniżali ukraińskich jeńców w Doniecku. - Jako żołnierz apeluję do żołnierzy rosyjskich: przestańcie uwłaczać swojej godności, swojemu mundurowi i swoim sztandarom. To jest wstyd dla was - mówił w Radiu ZET były dowódca wielonarodowych sił koalicyjnych w Iraku.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Waldemar-Skrzypczak-do-rosyjskich-zolnierzy-przestancie-uwlaczac-mundurowi-i-sztandarom-To-wstyd,wid,17217126,wiadomosc.html

~niepokorny (10:27)

Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????więzienia CIA w Polsce to nie uwlaszczyly naszej godności.tak trzymać.

~Tezcatlipoca (10:24)

"Mamy nadwyżkę czołgów, które możemy wyremontować i dać Ukrainie." - bo dostaliśmy je za darmo, za darmo też zostaną wyremontowane? I ktoś taki zostaje generałem! Szefem czegośtam i doradcą kogośtam! W normalnym kraju nadwyżka uzbrojenia jest sprzedawana lub likwidowana, a w to miejsce kupowane jest uzbrojenie nowe, lepsze. Natomiast w kraju Skrzypczaków uzbrojenie daje się potencjalnym wrogom, otwarcie głoszącym chęć zaanektowania 1/4 kraju generałów Skrzypczaków.

~BRUNNER (11:20)

Panie generale zrób Pan porządki wpierw u siebie. Pamiętaj Pan, że dozbrojenie Ukrainy to beczka prochu dla nas. Drugi cud nad Wisłą się nie powtórzy.

aga (13:30)

Mów pan za siebie,a nie za cały naród, Obrońcy Ukrainy się znależli,to ich sprawa a nie Polski. Siedz p.cicho!!!!!!

~@ (10:13)

Skrzypczak dlaczego nie krzyczałeś , jak w Iraku torturowano, bito, gwałcono i mordowano jeńców.

~stapcz (10:06)

Dobrze ,że nie pouczał amerykanów w Iraku bo do domu by wrócił ...w czarnym worku.

tadek 46 (10:45)

Wstyd mi za Naszych "generałow".Czy odezwałeś się jak nasi najemnicy jankesów strzelali do niewinnych cywilów w Afganskim Nar,Khel.

~Dzilik (10:56)

I znowu dyżurny komentataor ma głos !

~I (10:25)

w Iraku i Afganistanie za to oddawali jencom honory i traktowano ich zgodnie z prawami konwencji genewskiej. Zalosny chlor, niech patrzy na swoich kumpli od flaszki i patrzy co oni tam wyrabiali

~TW Bolek (10:16)

Wstyd, ze mamy takich Generałów.

~AS (11:33)

Żydowski podnóżek do czyszczenia butów zabrał głos

~$ (10:15)

Za co człowieczku dostałeś stopień generalski?

~Max (15:37)

panie Generale, gdzie Pan był jak w demokratycznym kraju torturowano więźniów podejrzewanych od terroryzm . Od kiedy stał się Pan taki humanitarny?

~aga (14:26)

powiedz to ukraińskim banderowcom fałszywcu!

~Seba 1 godzinę i 57 minut temu

walduś - ty to se możesz ...POGADAĆ !!!!!!!! wiesz gdzie ryskie ciebie mają hahaha ... wytłumacz lepiej czytającym skąd masz ksywkę "waldek Irak" :) :) :) może nie każdy zna tą żenującą historyjkę .... ps. a ty już dostałeś poświadczenie bezpieczeństwa, które tobie odebrano !!! ??????????

~Kasper 1 godzinę i 30 minut temu

Bardzo dziwne jest tak późne wzburzenie Skrzypczaka i Bieńka. Przecież już w lecie ub. roku głośno było o potwierdzonym przez świadków biciu, poniżaniu i PRAWDOPODOBNYCH (nie potwierdzonych) rozstrzeliwaniach jeńców oraz ludności cywilnej Donbasu przez tzw. bataliony ochotnicze Ajdar, Azow oraz ukraińską Gwardię Narodową. Tak napisała w swoim raporcie z terenów ogarniętych walkami organizacja Amnesty International. Na podstwie tego raportu Amnesty International wystosowała do prezydenta Poroszenki list otwarty z pytaniem o rolę w konflikcie wspomnianych batalionów ochotniczych oraz Gwardii Narodowej. AI pytała także przed kim te uzbrojone oddziały odpowiadają za to co robią. Na list prezydent Poroszenko nie odpowiedział do dziś a ja nie przypominam sobie ówcześnie wzburzenia żadnego z tych dwóch "orłów" WP.

Data: 2015-01-29 20:04:45
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
W dniu 2015-01-29 o 19:56, boukun pisze:
dowódca wielonarodowych sił koalicyjnych w Iraku


Jak to dumnie brzmi:) I co? Poprawiło się irakijczykom?


Oni tak sami na ochotnika na te misje POKOJOWE jeżdżą, bo słyszałem że tak raczej niechętnie i lekkie naciski są.

Data: 2015-01-29 20:12:45
Autor: boukun
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
"dr Schultz i koń Fritz" <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mae08h$dj$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2015-01-29 o 19:56, boukun pisze:
dowódca wielonarodowych sił koalicyjnych w Iraku


Jak to dumnie brzmi:) I co? Poprawiło się irakijczykom?


Oni tak sami na ochotnika na te misje POKOJOWE jeżdżą, bo słyszałem że tak raczej niechętnie i lekkie naciski są.

Nie takie lekkie... Kolegi syn był w wojsku, jak jeden oddział z jego jednostki dostał przymusowy rozkaz na wojnę do Iraku. Wyłamać się pojedyńczemu żołnierzowi nie było możliwe, taka była wielka presja...

boukun

Data: 2015-01-30 14:53:34
Autor: Patriota
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
W dniu 2015-01-29 o 19:56, boukun pisze:
Waldemar Skrzypczak do rosyjskich żołnierzy: przestańcie uwłaczać mundurowi i sztandarom. To wstyd!

Generał Waldemar Skrzypczak zaapelował do rosyjskich żołnierzy, którzy bili i poniżali ukraińskich jeńców w Doniecku. - Jako żołnierz apeluję do żołnierzy rosyjskich: przestańcie uwłaczać swojej godności, swojemu mundurowi i swoim sztandarom. To jest wstyd dla was - mówił w Radiu ZET były dowódca wielonarodowych sił koalicyjnych w Iraku.


Nie pojebało się coś temu panu, gdzie on widział poniżanie ukraińskich jeńców przez ROSYJSKICH żołnierzy?

Data: 2015-01-31 09:07:44
Autor: MarkWoydak
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mag2cm$qod$3speranza.aioe.org...
W dniu 2015-01-29 o 19:56, boukun pisze:
Waldemar Skrzypczak do rosyjskich żołnierzy: przestańcie uwłaczać mundurowi i sztandarom. To wstyd!

Generał Waldemar Skrzypczak zaapelował do rosyjskich żołnierzy, którzy bili i poniżali ukraińskich jeńców w Doniecku. - Jako żołnierz apeluję do żołnierzy rosyjskich: przestańcie uwłaczać swojej godności, swojemu mundurowi i swoim sztandarom. To jest wstyd dla was - mówił w Radiu ZET były dowódca wielonarodowych sił koalicyjnych w Iraku.


Nie pojebało się coś temu panu, gdzie on widział poniżanie ukraińskich jeńców przez ROSYJSKICH żołnierzy?

W każdej TV było. Przeoczyłes?

MW

Data: 2015-01-31 10:08:39
Autor: Patriota
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
W dniu 2015-01-31 o 09:07, MarkWoydak pisze:
Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mag2cm$qod$3speranza.aioe.org...
W dniu 2015-01-29 o 19:56, boukun pisze:
Waldemar Skrzypczak do rosyjskich żołnierzy: przestańcie uwłaczać mundurowi i sztandarom. To wstyd!

Generał Waldemar Skrzypczak zaapelował do rosyjskich żołnierzy, którzy bili i poniżali ukraińskich jeńców w Doniecku. - Jako żołnierz apeluję do żołnierzy rosyjskich: przestańcie uwłaczać swojej godności, swojemu mundurowi i swoim sztandarom. To jest wstyd dla was - mówił w Radiu ZET były dowódca wielonarodowych sił koalicyjnych w Iraku.


Nie pojebało się coś temu panu, gdzie on widział poniżanie ukraińskich jeńców przez ROSYJSKICH żołnierzy?

W każdej TV było. Przeoczyłes?

MW

Nie widziałem nawet rosyjskiego żołnierza w Donbasie, a co dopiero takiego z jeńcami.

Data: 2015-01-31 10:59:30
Autor: Budzik
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Nie widziałem nawet rosyjskiego żołnierza w Donbasie, a co dopiero takiego z jeńcami.

Slepy to nie widzi...

Data: 2015-01-31 12:39:14
Autor: A. Filip
Skrzypczak powiedz skąd ta mi łość do Ukrainy?????
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
UĹźytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Nie widziałem nawet rosyjskiego żołnierza w Donbasie, a co dopiero takiego z jeńcami.

Slepy to nie widzi...

A ty po czym poznałeś Ĺźe to rosyjscy Ĺźołnierze poniĹźali?  MĂłwili po rosyjsku? Mieli przynaleĹźność na czołach wołami wypisaną? :-)
Nie myl całkiem uzasadnionych _domysłów_ z udowodnionymi faktami.

Wiezień-katowni CIA w "nie szybkiej" RP3 też jakże długo miało nie być według
oświadczeń kolejnych rządĂłw i prezydentĂłw.  AFAIR Putinowi _jeszcze_ rura nie
zmiękła poza twierdzenia że rosyjscy żołnierze "mogą" wyjeżdżać indywidualnie z
własnej/osobistej inicjatywy.  Dość zręcznie podniĂłsł trudność _dowodu_ Ĺźe
miałby wysyłać żołnierzy "całymi jednostkami" (plutonami/kompaniami/...).

Historia zna juĹź  tysiące Chińskich "ochotnikĂłw" w Korei i walczące bataliony (?)
USAńskich "doradcĂłw" w Wietnamie.  Zobaczymy co historia pozna "odrobinę nowego" :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Brzydka kobieta to taka, której urodę trudno oszacować.
(Przysłowie wietnamskie)

Data: 2015-01-31 19:50:38
Autor: Budzik
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Nie widziałem nawet rosyjskiego żołnierza w Donbasie, a co dopiero takiego z jeńcami.

Slepy to nie widzi...

A ty po czym poznałeś że to rosyjscy żołnierze poniżali?  Mówili po
rosyjsku? Mieli przynależność na czołach wołami wypisaną? :-)
Nie myl całkiem uzasadnionych _domysłów_ z udowodnionymi faktami.

Mozemy oczywicie sprowadzac dyskusje do absurdu.
Nie maz dowodów bo nie byłes na miejscu i nie widziales - w ten sposob da sie obalic 99% teorii

Poczekaj, zdaje sie ze sad rosyjski zarzucił obywatelce zdrade w postaci przekazania Ukraincom informacji o ruchach wojska rosyjskiego na ukraine?
Moze byc taki dowów?

Wiezień-katowni CIA w "nie szybkiej" RP3 też jakże długo miało nie być
według oświadczeń kolejnych rządów i prezydentów.  AFAIR Putinowi
_jeszcze_ rura nie zmiękła poza twierdzenia że rosyjscy żołnierze
"mogą" wyjeżdżać indywidualnie z własnej/osobistej inicjatywy.  Dość
zręcznie podniósł trudność _dowodu_ że miałby wysyłać żołnierzy
"całymi jednostkami" (plutonami/kompaniami/...).
Znaczy dezerterzy? Bez jaj...
Uwazasz ze to mozliwe, czy tez uwazasz, ze to kłamstwo jest zreczne?
Bo dla mnie to tłumaczenie jest dziecinne i w sumie bez znaczenia - Putin wie ze cokolwiek by powiedzial, kazdy wie, ze kłamie wiec o co silic sie na wiarygodne wyjasnienia

Historia zna już  tysiące Chińskich "ochotników" w Korei i walczące
bataliony (?) USAńskich "doradców" w Wietnamie.  Zobaczymy co historia
pozna "odrobinę nowego" :-)
Sam widzisz...

Data: 2015-01-31 13:17:13
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
W dniu 2015-01-31 o 11:59, Budzik pisze:
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Nie widziałem nawet rosyjskiego żołnierza w Donbasie, a co dopiero
takiego z jeńcami.

Slepy to nie widzi...




Przeca tam jest 7mln rosjan, to i pewnie są jacyś żołnierze:)

Data: 2015-02-01 10:42:13
Autor: Patriota
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
W dniu 2015-01-31 o 11:59, Budzik pisze:
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Nie widziałem nawet rosyjskiego żołnierza w Donbasie, a co dopiero
takiego z jeńcami.
Slepy to nie widzi...

Akurat nawet z lupą nie idzie zobaczyć. Pokazują obrazki w stylu - komentarz w "polskiej" TV o obcych wojskach na terenie Ukrainy - pułk czołgów taki a taki, pojazdy mają usuwane nr taktyczne, ale te pojazdy później jadą przez Ukrainę(?) z wywieszonymi flagami FR, masz rację, dowody na obecność rosyjskich wojsk jak cholera jasna. Albo jakiś śmietnik w ciemnym zaułku pokazywany jako ROSYJSKA wyrzutnia rakiet GRAD na terenie Ukrainy. Masz kolego nadwzroczność, podobnie jak USA względem broni H w Iraku, i tyle w tym temacie.

Data: 2015-02-01 19:59:57
Autor: Budzik
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Nie widziałem nawet rosyjskiego żołnierza w Donbasie, a co dopiero
takiego z jeńcami.
Slepy to nie widzi...

Akurat nawet z lupą nie idzie zobaczyć. Pokazują obrazki w stylu - komentarz w "polskiej" TV o obcych wojskach na terenie Ukrainy - pułk czołgów taki a taki, pojazdy mają usuwane nr taktyczne, ale te pojazdy później jadą przez Ukrainę(?) z wywieszonymi flagami FR, masz rację, dowody na obecność rosyjskich wojsk jak cholera jasna. Albo jakiś śmietnik w ciemnym zaułku pokazywany jako ROSYJSKA wyrzutnia rakiet GRAD na terenie Ukrainy.

Zenujaca ta argumentacja, zołnierze rosyjscy nie walcza na ukrainie ale trupy wracaja... Chociaz teraz chyba juz nie - kremują na miejscu...

Masz kolego nadwzroczność, podobnie jak USA względem broni H w Iraku, i tyle w tym temacie.

Swietny argument. W ten sposób mozna obalic kazdy fakt.
Patriota - masz nadwzorcznosc i tylko wydaje ci sie, ze piszesz na newsach tak samo jak USA względem broni H w Iraku. I tyle w tym temacie...

Data: 2015-02-01 23:31:43
Autor: boukun
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA434CEA0EEB5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Nie widziałem nawet rosyjskiego żołnierza w Donbasie, a co dopiero
takiego z jeńcami.
Slepy to nie widzi...

Akurat nawet z lupą nie idzie zobaczyć. Pokazują obrazki w stylu -
komentarz w "polskiej" TV o obcych wojskach na terenie Ukrainy - pułk
czołgów taki a taki, pojazdy mają usuwane nr taktyczne, ale te pojazdy
później jadą przez Ukrainę(?) z wywieszonymi flagami FR, masz rację,
dowody na obecność rosyjskich wojsk jak cholera jasna. Albo jakiś
śmietnik w ciemnym zaułku pokazywany jako ROSYJSKA wyrzutnia rakiet GRAD
na terenie Ukrainy.

Zenujaca ta argumentacja, zołnierze rosyjscy nie walcza na ukrainie ale
trupy wracaja... Chociaz teraz chyba juz nie - kremują na miejscu...

A jutro będzie hel, bomba baryczna i pancerna brzoza...

boukun

Data: 2015-02-02 09:59:55
Autor: Budzik
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Nie widziałem nawet rosyjskiego żołnierza w Donbasie, a co dopiero
takiego z jeńcami.
Slepy to nie widzi...

Akurat nawet z lupą nie idzie zobaczyć. Pokazują obrazki w stylu -
komentarz w "polskiej" TV o obcych wojskach na terenie Ukrainy -
pułk czołgów taki a taki, pojazdy mają usuwane nr taktyczne, ale te
pojazdy później jadą przez Ukrainę(?) z wywieszonymi flagami FR,
masz rację, dowody na obecność rosyjskich wojsk jak cholera jasna.
Albo jakiś śmietnik w ciemnym zaułku pokazywany jako ROSYJSKA
wyrzutnia rakiet GRAD na terenie Ukrainy.

Zenujaca ta argumentacja, zołnierze rosyjscy nie walcza na ukrainie
ale trupy wracaja... Chociaz teraz chyba juz nie - kremują na
miejscu...

A jutro będzie hel, bomba baryczna i pancerna brzoza...

Od tego mamy innego specjalistę...

Data: 2015-02-01 23:38:05
Autor: A. Filip
Skrzypczak powiedz skąd ta mi łość do Ukrainy?????
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
UĹźytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Nie widziałem nawet rosyjskiego żołnierza w Donbasie, a co dopiero
takiego z jeńcami.
Slepy to nie widzi...

Akurat nawet z lupą nie idzie zobaczyć. Pokazują obrazki w stylu - komentarz w "polskiej" TV o obcych wojskach na terenie Ukrainy - pułk czołgów taki a taki, pojazdy mają usuwane nr taktyczne, ale te pojazdy później jadą przez Ukrainę(?) z wywieszonymi flagami FR, masz rację, dowody na obecność rosyjskich wojsk jak cholera jasna. Albo jakiś śmietnik w ciemnym zaułku pokazywany jako ROSYJSKA wyrzutnia rakiet GRAD na terenie Ukrainy.

Zenujaca ta argumentacja, zołnierze rosyjscy nie walcza na ukrainie ale trupy wracaja... Chociaz teraz chyba juz nie - kremują na miejscu...
[...]

<ironia> Masz 200% racji.  Interwencja Rosji na Ukrainie jest udowodniona tak
jak były udowodnione więzienia-katownie CIA/USA w czasach gdy premierzy i
prezydenci RP3 twardo szli w publiczne zaprzeczenia. </ironia>

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Gdzie urzędnik bije lud, ojciec syna, a mąż żonę - tam nie ma wstydu,
(Przysłowie chińskie)

Data: 2015-02-02 10:11:06
Autor: Patriota
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
W dniu 2015-02-01 o 20:59, Budzik pisze:

Akurat nawet z lupą nie idzie zobaczyć. Pokazują obrazki w stylu -
komentarz w "polskiej" TV o obcych wojskach na terenie Ukrainy - pułk
czołgów taki a taki, pojazdy mają usuwane nr taktyczne, ale te pojazdy
później jadą przez Ukrainę(?) z wywieszonymi flagami FR, masz rację,
dowody na obecność rosyjskich wojsk jak cholera jasna. Albo jakiś
śmietnik w ciemnym zaułku pokazywany jako ROSYJSKA wyrzutnia rakiet GRAD
na terenie Ukrainy.
Zenujaca ta argumentacja, zołnierze rosyjscy nie walcza na ukrainie ale
trupy wracaja... Chociaz teraz chyba juz nie - kremują na miejscu...

Najmniejszy chociaż dowód na to poproszę. Chodzi o jakieś autoryzowane wypowiedzi, wyraziste zdjęcia czy filmy, a nie ten obłędny bełkot naszych ubezwłasnowolnionych dziennikarzyn.


Masz kolego nadwzroczność, podobnie jak USA względem
broni H w Iraku, i tyle w tym temacie.
Swietny argument. W ten sposób mozna obalic kazdy fakt.
Patriota - masz nadwzorcznosc i tylko wydaje ci sie, ze piszesz na newsach
tak samo jak USA względem broni H w Iraku. I tyle w tym temacie...

Tylko niech ten fakt naprawdę będzie faktem a nie kłamliwym głosem jednej ze stron konfliktu, a tu w tym konkretnym wypadku, na dodatek - agresora.

Data: 2015-02-02 18:59:55
Autor: Budzik
Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Akurat nawet z lupą nie idzie zobaczyć. Pokazują obrazki w stylu -
komentarz w "polskiej" TV o obcych wojskach na terenie Ukrainy -
pułk czołgów taki a taki, pojazdy mają usuwane nr taktyczne, ale te
pojazdy później jadą przez Ukrainę(?) z wywieszonymi flagami FR,
masz rację, dowody na obecność rosyjskich wojsk jak cholera jasna.
Albo jakiś śmietnik w ciemnym zaułku pokazywany jako ROSYJSKA
wyrzutnia rakiet GRAD na terenie Ukrainy.
Zenujaca ta argumentacja, zołnierze rosyjscy nie walcza na ukrainie
ale trupy wracaja... Chociaz teraz chyba juz nie - kremują na
miejscu...

Najmniejszy chociaż dowód na to poproszę. Chodzi o jakieś autoryzowane
wypowiedzi, wyraziste zdjęcia czy filmy, a nie ten obłędny bełkot naszych ubezwłasnowolnionych dziennikarzyn.

Ale przeciez dowodów jest sporo - np. rozpoznane tożsamosci Rosyjskich żołnierzy...

Skrzypczak powiedz skąd ta miłość do Ukrainy?????

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona