Skrzypi w zawieszeniu

Data: 2019-03-13 10:59:52
Autor: Budzik
Skrzypi w zawieszeniu
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Jest sobie 20 letni samochód.
Na zime poszedł do garażu leżakować.
W weekend wsiadłem się przejechać.
I przednie koło na zakrętach "skrzypi" coś jak belka która ugina się pod ciężarem.

Ma ktoś pomysł co to?
Generalnie na serwisie staram się nie oszczędzać.

Mozesz podjechac i sprawdzic luzy ale ja ostatnio walczyłem z takim skrzypieniem.
Dwóch mechaników sprawdziło zawieszenie i nic nie widza.
I po jakims czasie samo przestało skrzypiec. Pewnie jakas guma...

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Skrzypi w zawieszeniu