Skrzypi zawieszenie..

Data: 2011-02-11 01:19:03
Autor: ia
Skrzypi zawieszenie..
Od wczoraj mocno zaczęło skrzypieć (jak stary wóż na resorach)
przy naduszaniu auta w okolicach lewego tylnego koła,
w sobotę nad ranem ruszam z 5 osobami i bagażem 1200 km zagramanicę,
co mogę doraźnie zrobić,
gość z serwisu bąknął coś o osłonach gumowych czegoś tam, że padają
i że można coś tam próbować wtryskiwać jakimiś wężykami
ale nie wie na ile to starczy i czy wogóle..

2006 cdi 220 sedan, 115kkm

Data: 2011-02-11 00:08:18
Autor: Czarek Daniluk
Skrzypi zawieszenie..
On 11 Lut, 01:19, "ia" <ia...@gazeta.pl> wrote:
Od wczoraj mocno zacz o skrzypie (jak stary w na resorach)
przy naduszaniu auta w okolicach lewego tylnego ko a,
w sobot nad ranem ruszam z 5 osobami i baga em 1200 km zagramanic ,
co mog dora nie zrobi ,
go z serwisu b kn co o os onach gumowych czego tam, e padaj
i e mo na co tam pr bowa wtryskiwa jakimi w ykami
ale nie wie na ile to starczy i czy wog le..

2006 cdi 220 sedan, 115kkm

Paaaaaaanie - masz Pan tam 10 silentblocków z każdej strony +
amortyzator (nie wiem jak mocowany) i każdy z tych silentblocków może
skrzypieć ;)
Który, to trza być wróżką, żeby to stwierdzić przez internet :D No i
sam amor też może skrzypieć ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-11 09:12:10
Autor: bratPit[pr]
Skrzypi zawieszenie..
[...]

podobnie zresztą jak prozaiczną przyczyną skrzypienia mogą być gumy stabilizatora tylnego chociażby,

brat

Data: 2011-02-11 07:32:03
Autor: Agent
Skrzypi zawieszenie..

Użytkownik "ia" <iakis@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij1v9l$ipg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Miałem tak kiedys ale w innym aucie. Jak wracałem z trasy to zaczął padać deszcz i znikło :). Potem popsikałem z zewnątrz na wszystko co ruchome WD40 i znikło na zawsze :)

Data: 2011-02-11 20:07:15
Autor: Dawidus
Skrzypi zawieszenie..
Można doraźnie psiknąć  po silentblokach olejem silikonowym. Nigdy WD40 ani innymi produktami ropopochodnymi lub olejami mineralnymi czy smarami w płynie bo niszczą gumę. Tylko SILICON Spray lub olej silikonowy.

Dawid

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:ij2l54$4k7$1news.onet.pl...

[...]

-- -
avast! antywirus: Przychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 110211-0, 2011-02-11
Przetestowano na: 2011-02-11 20:05:08

-- -
Baza sygnatur wirusow (VPS): 110211-0, 2011-02-11
Przetestowano na: 2011-02-11 20:07:15

Data: 2011-02-11 10:54:40
Autor: me-how
Skrzypi zawieszenie..
ia pisze:

2006 cdi 220 sedan, 115kkm

nie wiem co masz na myśli pisząc 220 cdi, ale w wiekszosci mercedesów powodem jest tuleja pływająca zewnętrzna wahacza tylnego, skrzypi jak stara szafa, psikanie nic nie daje

nowa w serwisie cos ok 160 zeta

M.

--
[VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

Skrzypi zawieszenie..