Skrzypi zawieszenie..

Data: 2011-02-11 00:08:18
Autor: Czarek Daniluk
Skrzypi zawieszenie..
On 11 Lut, 01:19, "ia" <ia...@gazeta.pl> wrote:
Od wczoraj mocno zacz o skrzypie (jak stary w na resorach)
przy naduszaniu auta w okolicach lewego tylnego ko a,
w sobot nad ranem ruszam z 5 osobami i baga em 1200 km zagramanic ,
co mog dora nie zrobi ,
go z serwisu b kn co o os onach gumowych czego tam, e padaj
i e mo na co tam pr bowa wtryskiwa jakimi w ykami
ale nie wie na ile to starczy i czy wog le..

2006 cdi 220 sedan, 115kkm

Paaaaaaanie - masz Pan tam 10 silentblocków z każdej strony +
amortyzator (nie wiem jak mocowany) i każdy z tych silentblocków może
skrzypieć ;)
Który, to trza być wróżką, żeby to stwierdzić przez internet :D No i
sam amor też może skrzypieć ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-11 09:12:10
Autor: bratPit[pr]
Skrzypi zawieszenie..
[...]

podobnie zresztą jak prozaiczną przyczyną skrzypienia mogą być gumy stabilizatora tylnego chociażby,

brat

Skrzypi zawieszenie..