Skrzypiące drzwiczki do lodówki

Data: 2011-09-18 22:38:44
Autor: Sierp
Skrzypiące drzwiczki do lodówki
Dobry,

w zabudowanej lodówce skrzypią mi drzwiczki przy otwieraniu.
Ale nie zawiasy, a ta szyna plastikowa, przykręcona do frontu, po której jeździ uchwyt lodówki.
Czym to można przesmarować, aby nie śmierdziało i aby poprawić warunki "jezdne"? ;-)

Sierp

Data: 2011-09-18 22:40:09
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 18 Sep 2011 22:38:44 +0200, Sierp napisał(a):

[...]

Olejem silikonowym.
--
XL

Data: 2011-09-18 22:42:05
Autor: Ikselka
[...]

http://pasmanteria-sklep.pl/pl/olej-silikonowy-5-l.html

"Olej silikonowy(metylosilikonowy OM50)Jest polimerem krzemoorganicznym.
Jest cieczą bezbarwną, bezwonną, beztłuszczową. Wykazuje doskonałą
odporność na niskie i wysokie temperatury (do 200 stopni Celsjusza). Ma
własności dielektryczne, jest odporny na wiele czynników chemicznych.
Nieszkodliwy dla zdrowia. Zastosowanie:
-zamki błyskawiczne
-noże taśmowe i uderzeniowe
-elementy posuwne i transportowe
-żelazka prasowalnicze, igły, stopki, płytki
-nici szwalnicze(zapobiega zrywaniu)
-pokrywanie form w przetwórstwie tworzyw sztucznych
-nabłyszcza karoserie samochodów, meble, płytki z tworzyw sztucznych i
ceramicznych
-smaruje łożyska i przekładnie z tworzyw sztucznych(nie stosować do łożysk
metalowych)."

Oczywiście nie sugeruję Ci kupna 5 litrów - możesz poszukać mniejszej
ilosci.
--
XL

Data: 2011-09-18 22:43:09
Autor: Ikselka

http://allegro.pl/listing.php/search?string=olej+silikonowy&sourceid=Mozilla-search
--
XL

Data: 2011-09-21 12:04:45
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 20 Sep 2011 22:23:49 +0200, Sierp napisał(a):

[...]

:-)
--
XL

Skrzypiące drzwiczki do lodówki