Data: 2013-04-09 04:20:13 | |
Autor: TJ_Blues | |
Skrzywienia zawodowe u lotników | |
On Tuesday, April 9, 2013 5:41:26 AM UTC-4, Smok Eustachy wrote:
Witam! A czy motocyklista jadac samochodem wystawia lewa noge przed swiatlami na skrzyzowaniu? cheers |
|
Data: 2013-04-09 14:57:32 | |
Autor: kakmar | |
Skrzywienia zawodowe u lotnikĂłw | |
Dnia 09.04.2013 TJ_Blues <tomekania.tj@gmail.com> napisaĹ/a:
A czy motocyklista jadac samochodem wystawia lewa noge przed swiatlami OczywiĹcie: http://www.youtube.com/watch?v=4Qoe3D_e83A -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2013-04-09 12:25:15 | |
Autor: TJ_Blues | |
Skrzywienia zawodowe u lotników | |
On Tuesday, April 9, 2013 10:57:32 AM UTC-4, kakmar wrote:
Dnia 09.04.2013 TJ_Blues <tomekania.tj@gmail.com> napisał/a: Hue, hue, hue :-) Na Sniadrwym utopil sie policjant... wyrzucil peta za burte motorowki i chcial przydepnac:-) cheers |
|
Data: 2013-04-09 21:51:51 | |
Autor: grzech | |
Skrzywienia zawodowe u lotników | |
W
A w Warszawie swego czasu utopili się w Wiśle dwaj policjanci, którzy chcieli motorówkę na pych odpalić. |
|
Data: 2013-04-09 15:51:03 | |
Autor: Tomasz Wójtowicz | |
Skrzywienia zawodowe u lotników | |
W dniu 2013-04-09 13:20, TJ_Blues pisze:
On Tuesday, April 9, 2013 5:41:26 AM UTC-4, Smok Eustachy wrote: Ale kierowców, którzy siedząc na miejscu pasażera "hamują", zapierając się prawą nogą o podłogę, jest wielu. |
|
Data: 2013-04-09 12:29:15 | |
Autor: TJ_Blues | |
Skrzywienia zawodowe u lotników | |
On Tuesday, April 9, 2013 9:51:03 AM UTC-4, Tomasz Wójtowicz wrote:
> A czy motocyklista jadac samochodem wystawia lewa noge przed swiatlami To nie ten sam "gatunek" odruchow. Niekierowcy tez tak robia. Na widok cytryny wiekszosc ludzi sie slini... To raczej odruch bezwrunkowy niz warunkowy. Juz predzej mozna porownac to do przesiadki z samochodu z reczna skrzynia do automatu, gdy kierowca depcze na maxa po hamulcach tak jakby to bylo sprzeglo... cheers |
|
Data: 2013-04-10 19:15:47 | |
Autor: Mariusz Dębski | |
Skrzywienia zawodowe u lotników | |
W dniu 09.04.2013 21:29, TJ_Blues pisze:
On Tuesday, April 9, 2013 9:51:03 AM UTC-4, Tomasz Wójtowicz wrote: To jest nawet gorszy odruch. Na co dzień jeżdżę manualem ale od czasu do czasu korzystam z automatu. Jak robię to "po bożemu" -> zapominam o lewej nodze jest ok. Kiedyś dla ciekawości spróbowałem hamować lewą nogą, z pełną świadomością, na pustym dużym placu ... i co? i wielka D.... jak samochód już prawie stał to noga odruchowo chciała wcisnąć sprzęgło. Może jak bym z pół godziny pojeździł to przezwyciężyłbym ten odruch ale dałem sobie spokój - szkoda czasu i hamulców -- PZDR Mariusz |
|
Data: 2013-04-10 11:44:33 | |
Autor: TJ_Blues | |
Skrzywienia zawodowe u lotników | |
On Wednesday, April 10, 2013 1:15:47 PM UTC-4, Mariusz Dębski wrote:
W dniu 09.04.2013 21:29, TJ_Blues pisze: > Juz predzej mozna porownac to do przesiadki z samochodu z reczna skrzynia nogą, z pełną świadomością, na pustym dużym placu ... i co? i wielka Hehehe ;-) Ja od kilkunastu lat jezdze tylko automatami i sie "naumialem". Jednak poczatki byly... interesujace; czyli wielkie czolobitnosci i uklony pasazerow i moje przed swiatlami :-) Kilka lat po "przesiadce" odwiedzilem ojca i uzywalem jego leciwego Hultaja z manualem. Efekty byly rowniez zaskakujace; pilowanie silnika na pierwszym biegu i zdziwko, ze silnik glosny. No i przygaszanie silnika przed zatrzymaniem. W automacie wytrenowalem sie by uzywac obu nog, ale i tak wygodniej mi deptac po pedalach tylko prawa noga. W zasadzie nie chodzi o jakis brak wyczucia ale o brak scianki po lewej stronie gdzie mozna by zrelaksowac stope. Trzeba niestety caly czas podtrzymywac ja miesniami, a to jest przy dluzszej jezdzie w miescie dosc meczace. cheers |
|
Data: 2013-04-10 23:58:24 | |
Autor: Marek | |
Skrzywienia zawodowe u lotnikĂłw | |
On Wed, 10 Apr 2013 11:44:33 -0700 (PDT), TJ_Blues <tomekania.tj@gmail.com> wrote:
W automacie wytrenowalem sie by uzywac obu nog, ale i tak wygodniejmi dept= acwyczucia a= Matko jedyna, uzywac dwie nogi w automacie?? toĹź to Ĺźenada na maxa, po co uĹźywaÄ dwie jak jedna jest wygodnie i bezpiecznie ? -- Marek |
|
Data: 2013-04-10 16:01:40 | |
Autor: TJ_Blues | |
Skrzywienia zawodowe u lotników | |
On Wednesday, April 10, 2013 5:58:24 PM UTC-4, Marek wrote:
Czemu zenada? Samochodziki Indi tez tak maja i do tego nie da sie uzywac jednej nogi po miedzy nogami masz kolumne kierownicy. Przelozenie nogi z gazu na hamulec zabiera wiecej czasu niz depniecie lewa noga. Do tego przydatna technika przy ostrym ruszaniu lub ruszaniu pod gorke; troche gazu a hamulec wdepniety :-) Patent tylko na tym polega by podczaz normalnej jazdy NIE opierac lewej nogi na hamulcu bo miganie stopami wkurza tych co jada za toba :-) Wygoda == przyzwyczanjenie ;-) cheers |
|
Data: 2013-04-09 16:10:08 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Skrzywienia zawodowe u lotników | |
Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spammers@go.away.com> napisał w wiadomości news:kk16c3$lbv$1srv13.cyf-kr.edu.pl... W dniu 2013-04-09 13:20, TJ_Blues pisze: Nie jestem kierowcą, ale "hamuję" tak, że mnie, po dłuższej jeździe, bogi bolą. To jest nie do opanowana. Szczególnie, gdy prowadzący samochód szybko jeździ. |
|
Data: 2013-04-10 16:08:05 | |
Autor: Marcin N | |
Skrzywienia zawodowe u lotników | |
W dniu 2013-04-09 15:51, Tomasz Wójtowicz pisze:
Ale kierowców, którzy siedząc na miejscu pasażera "hamują", zapierając Ale to jest dowód tylko na to, że kierowca, z którym jeżdżą jeździ nieodpowiednio do sytuacji. Gdy wieziesz pasażerów - jedź tak, żeby żaden z nich nie "hamował". Będą uwielbiać z Tobą jeździć i chwalić Cię, jako dobrego kierowcę. -- MN |