Skrzywiony wózek przerzutki?

Data: 2009-11-17 09:08:43
Autor: łoj tam
Skrzywiony wózek przerzutki?
Czy to zagięcie koło kółeczka występuje w każdym SLXie czy to efekt spotkania z kamieniem?

http://img5.imageshack.us/img5/582/prz001.jpg

http://img32.imageshack.us/img32/16/prz002.jpg

Data: 2009-11-17 10:19:30
Autor: CeZ__134
[...]

Wszystko jest w porzadku :) tak ma byc :)Ta jedna czesc wozka tak jest profilowana :)

CeZ__134

Data: 2009-11-17 09:26:52
Autor:
Skrzywiony wózek przerzutki?

CeZ__134
Dzięki za szybką odp. Generalnie nic nie haczyło i wszystko działało, ale w ostatnim czasie zaliczyłem dwa huknięcia. Od jednego "wygły" mi się metalowe platformy pedała, a drugie właśnie myślałem, że to ;)

Data: 2009-11-17 11:55:07
Autor: maksWYTNIJTO
Skrzywiony wózek przerzutki?

Wszystko jest w porzadku :) tak ma byc :)Ta jedna czesc wozka tak jest profilowana :)

  ...dodam tylko że to wygiecie jest po to żeby wózek przerzutki
  ( w skrajnym położeniu ) nie został zabrany przez szprychy obracajacego
  się koła...ma się ślizgać po szprychach w razie "draki".

  Ignac

Data: 2009-11-17 13:42:23
Autor: fest
 łoj tam napisal i wyslal takie slowa:

[...]

hehehe dziś czyściłem rower i u siebie zobaczyłem to samo i tez mnie
zaniepokoiło ale jak widać nie potrzebnie :)
--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Skrzywiony wózek przerzutki?