Sku...syny

Data: 2011-04-03 13:42:46
Autor: Harry z Tybetu
Sku...syny
nawet armi juz nie mamy, przypadek?

Zostalismy sprzedani sovietom za wolna reke na bliskim wschodzie a te kanalie z PO wbijaja ostatnie gwozdzie do trumny...

http://www.rp.pl/artykul/636665_Kwalifikacja-zamiast-poboru.html

Data: 2011-04-03 13:49:03
Autor: Marek Czaplicki
Sku...syny
Harry z Tybetu pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 03 kwiecień 2011 13:42:

nawet armi juz nie mamy, przypadek?

możesz się zgłosić na ochotnika jako żołnierz zawodowy. jak zostaniesz przebadany i zakwalifikowany to zasilisz szeregi armii.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-03 14:17:06
Autor: u2
Sku...syny
możesz się zgłosić na ochotnika jako żołnierz zawodowy. jak zostaniesz przebadany i zakwalifikowany to zasilisz szeregi armii.

Pozbywają się szeregowców, bo w armii oszczędności. A starzy uciekają do
cywila na emki widząc co się wyprawia.

Co najwyżej można zaciągnąć się do NSR. U mnie w Suwałkach wisi jakiś
transparent do wstąpienia do tego dziwoląga :)

Data: 2011-04-03 15:11:52
Autor: Pinocchio
Sku...syny

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d986543$0$2459$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Byłych derechtorów PGR nie przyjmują!

PhD

Data: 2011-04-03 21:22:14
Autor: Anatol
Sku...syny

[...]

Służba na etacie szeregowego jest ograniczona do 10 lat - jeżeli ktoś chce służyć dłużej musi awansować na podoficera.

A starzy uciekają do
cywila na emki widząc co się wyprawia.

Co najwyżej można zaciągnąć się do NSR. U mnie w Suwałkach wisi jakiś
transparent do wstąpienia do tego dziwoląga :)

W armii zawodowej udział komponentu bojowego dochodzi do 60% stanu wobec 40% w armii z poboru. A więc jeżeli pominiemy 20 000  docelowego stanu NSR to liczebność komponentu bojowego 100 tys armii zawodowej i 150 tys poborowo-zawodowej jest identyczna przy nieporównywalnych predyspozycjach i wyszkoleniu szeregowych.

Anatol

Data: 2011-04-03 22:58:06
Autor: Marian
Sku...syny

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:inahd8$drq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A jak jest w marynarce wojennej, Szanowny Komponencie Bojowy?

--

Marian

Data: 2011-04-03 23:27:36
Autor: Anatol
Sku...syny

Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości news:inan10$dsd$1news.onet.pl...

[...]

 A co,  liczba 8100 etatów jest niewystarczająca do obsadzenia 40 okrętów bojowych ?

Anatol

Data: 2011-04-04 00:21:17
Autor: Marian
Sku...syny

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości
 [...]
A co,  liczba 8100 etatów jest niewystarczająca do obsadzenia 40 okrętów
bojowych ?

To Twój pomysł, że w armii są okręty bojowe? Te nie bojowe to jakieś np.
kajaki są? A co z orkiestrami plot?  Też masz jakieś dane?

--

M.

Data: 2011-04-04 21:21:48
Autor: Anatol
Sku...syny

Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości news:inartn$vun$1news.onet.pl...

[...]

Mowa była o udziale komponentu bojowego, którego liczebność  100 tys armii zawodowej jest identyczna jak w 150 tys armii poborowo-zawodowej. Liczebność umundurowego zaplecza zmniejszyła się z 90 tys do 40 tys - bo mniejsza armia potrzebuje mniejszej logistyki, a dużą część zadań przejął cywilny outsourcing. Sprzątanie, pranie, ochrona, przekładanie papierów czy obieranie ziemniaków nie potrzebują kosztów umundurowania, żołdu wraz z dodatkami czy uprzywilejowanych praw emerytalnych.

Liczba niebojowych jednostek pływających to także 40 szt.. Są to : jednostki pomocnicze, specjalistyczne, kutry i motorówki oraz warsztaty pływające.

Przy okazji koryguję liczbę etatów w PMW: jest to 14,1 tys etatów w armii 100 tys. + przyszłe etaty NSR.

Anatol

Data: 2011-04-04 21:26:47
Autor: u2
Sku...syny
W dniu 2011-04-03 21:22, Anatol pisze:
Pozbywają się szeregowców, bo w armii oszczędności.

Służba na etacie szeregowego jest ograniczona do 10 lat - jeżeli ktoś
chce służyć dłużej musi awansować na podoficera.

Nie sciemniaj, kto ww Polsce sluzy 10 lat jako st.szer. ?

[...]

W naprędce kleci sie nowe wojskowe ZOMO. Nic dobrego z tego nie moze
wyniknac.

Data: 2011-04-04 21:31:28
Autor: Anatol
Sku...syny

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d9a1b78$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rzeczywiście pomyliłem się, chodziło o 12 lat :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,9016486,Emerytura_nie_dla_szeregowca__Armia_zgodnie_z_prawem.html

Jako szeregowiec służy nawet były oficer radzieckiej armii :

http://facet.interia.pl/militaria/wojsko/news/rosyjski-lejtnant-w-polskim-wojsku,1618640,4559

Anatol

Data: 2011-04-04 21:34:58
Autor: u2
Sku...syny
W dniu 2011-04-04 21:31, Anatol pisze:
[...]

W ruskiej armii służono 30 lat. Doucz się w końcu. Mój dziadek służył w
armii carskiej, a umarł w PRL-u.

Data: 2011-04-04 21:40:57
Autor: Anatol
Sku...syny

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d9a1d63$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W radzieckiej armii szeregowi nie służyli 30 lat. Przykład z lejtnantem podałem jako ciekawostkę aczkolwiek dopóki nie uzyska on papierów co najmniej podoficerskich, nie ma szans na służbę ponad 12 lat.

Anatol

Data: 2011-04-04 19:48:02
Autor: obserwator
Sku...syny
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):

W radzieckiej armii szeregowi nie służyli 30 lat. Przykład z lejtnantem podałem jako ciekawostkę aczkolwiek dopóki nie uzyska on papierów co najmniej podoficerskich, nie ma szans na służbę ponad 12 lat.

Anatolu, no nie moge tych wpisow twoich puscic plazem, Polska jest w zasadzie
rozbrojona w momencie kiedy Niemcy i Rosja sie zbroja na potege.

Opowiadzsz kolejne bajki doroslym ludziom ?

Data: 2011-04-04 21:50:29
Autor: u2
Sku...syny
W dniu 2011-04-04 21:48,  obserwator pisze:
[...]

Ja piszę o carskiej armii, a czerwony Tolek nadaje o sowieckiej, która
przegrała z kretesem StarWars :)

Data: 2011-04-04 19:59:02
Autor: obserwator
Sku...syny
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Opowiadzsz kolejne bajki doroslym ludziom ?

Ja piszę o carskiej armii, a czerwony Tolek nadaje o sowieckiej, która
przegrała z kretesem StarWars :)

no wlasnie:)))

Data: 2011-04-04 21:55:39
Autor: Anatol
Sku...syny

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ind79i$pem$1inews.gazeta.pl...

Anatolu, no nie moge tych wpisow twoich puscic plazem, Polska jest w zasadzie
rozbrojona w momencie kiedy Niemcy i Rosja sie zbroja na potege.

Opowiadzsz kolejne bajki doroslym ludziom ?

Nie mylmy liczebności armii z uzbrojeniem. Jeżeli chodzi o Niemcy, to tak jak pozostałe kraje redukują oni sił zbrojne w ramach oszczędności budżetowych. Rosja rzeczywiście znów zaczyna się zbroić i wydaje coraz większy % PKB na armię - obecnie już chyba 3,5% PKB wobec polskich 2% PKB. Przy 3,5% powinniśmy wydawać 47 mld PLN zamiast obecnych 27 mld - dlaczego opozycja oraz emeryci i renciści nie domagają się głośno takiego zwiększenia wydatków na obronę ?

Anatol

Data: 2011-04-04 20:05:19
Autor: obserwator
Sku...syny
[...]

 Tolek, mozna wydawac ogromne pieniadze, ale nic z tego nie miec.

Wiesz, ja czytam teksty Szeremetiewa, ktory sie na problemach polskiej armmii
zna. Improwizacja na takie powazne tematy jest bardzo ryzykowna, bo wprowadza spoleczenstwo w blad. Zaskoczenie moze byc dosc nieprzyjemne.

Data: 2011-04-05 22:48:02
Autor: Anatol
Sku...syny

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ind89v$ssq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak się nie wyda to na pewno oprócz starego złomu nic się nie będzie miało. Przy obecnych wydatkach na nowe uzbrojenie i wyposażenie na poziomie ok. 5 mld PLN rocznie wzrost budżetu MON o 20 mld PLN będzie skutkował 5-krotnym zwiększeniem zakupów uzbrojenia.

Anatol

Data: 2011-04-04 22:01:11
Autor: u2
Sku...syny
W dniu 2011-04-04 21:55, Anatol pisze:
[...]

Ale po co ? Nie umiesz samodzielnie myslec ? Emerytow interesuja ich
emki a nie wydatki na armie.

A rencisci mysla tylko o tym jak uniknac cierpienia zwiazanego z ich
cierpieniem.

Data: 2011-04-04 21:44:42
Autor: u2
Sku...syny
W dniu 2011-04-04 21:40, Anatol pisze:
W radzieckiej armii szeregowi nie służyli 30 lat. Przykład z lejtnantem
podałem jako ciekawostkę aczkolwiek dopóki nie uzyska on papierów co
najmniej podoficerskich, nie ma szans na służbę ponad 12 lat.

Mikulski. Hans Kloss. Ale ma szansę, jeśli go nie zwolnią, po 15-stu latach.

Data: 2011-04-03 14:18:41
Autor: Harry z Tybetu
Sku...syny

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:in9mrh$gij$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie mialbym chyba ochoty na sluzbe w armii czerwonej...

Data: 2011-04-03 15:02:59
Autor: cytryna
Sku...syny

> Harry z Tybetu pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 03 kwiecień 2011

> 13:42:

-- --
[...]

Będą zatem gustowene mundurki wg projektu ministra. Dawniej taki mundurek nazywano kaftanem bezpieczeństwa, teraz strój wyjściowy dla mentali z MON. --

Data: 2011-04-03 14:59:19
Autor: pluton
Sku...syny
nawet armi juz nie mamy, przypadek?

Chwala Bogu. Te fiuty w zielonych mundurkach sa koszmarnie drogie
w utrzymaniu, a pozytku z nich zadnego.

No, moze z wyjatkiem generala, ktory ostatnio calkiem udatnie wyladowal...

Nullification

Data: 2011-04-03 17:50:16
Autor: Harry z Tybetu
Sku...syny

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:in9qoq$si1$1inews.gazeta.pl...
nawet armi juz nie mamy, przypadek?

Chwala Bogu. Te fiuty w zielonych mundurkach sa koszmarnie drogie
w utrzymaniu, a pozytku z nich zadnego.

No, moze z wyjatkiem generala, ktory ostatnio calkiem udatnie wyladowal...

A wiesz dlaczego zadnego z nich pozytku? Bo kó...a ministrem ON, z nadania pilkarza, jest psychiastra. Tak wyglada w tej chwili logika rzadzenia tym krajem...

Data: 2011-04-03 18:58:26
Autor: pluton
Sku...syny

> [...]

pilkarza, jest psychiastra. Tak wyglada w tej chwili logika rzadzenia tym

A jak z nadania wariata bylby np. rolnik bez matury, to jaki bylby pozytek ?

Nullification

Data: 2011-04-04 00:22:41
Autor: Harry z Tybetu
Sku...syny

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ina8p4$bsb$1inews.gazeta.pl...

> [...]

krajem...

A jak z nadania wariata bylby np. rolnik bez matury, to jaki bylby pozytek ?

Rolnik bez matury pasuje bardziej do rolnictwa, niz psychiatra do wojska. Nie uwazasz?

Data: 2011-04-04 19:24:39
Autor: pluton
Sku...syny

> [...]
> ?

Rolnik bez matury pasuje bardziej do rolnictwa, niz psychiatra do wojska.

No to jaki bylby pozytek z armii, gdyby wariat zrobil ministrem ON
rolnika bez matury, ktory bardziej pasuje do rolnictwa ?

Nullification

Data: 2011-04-04 19:45:25
Autor: Harry z Tybetu
Sku...syny

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:incum5$nuc$1inews.gazeta.pl...

> [...]

No to jaki bylby pozytek z armii, gdyby wariat zrobil ministrem ON
rolnika bez matury, ktory bardziej pasuje do rolnictwa ?

Masz gorszy dzien? :)

Data: 2011-04-04 21:09:30
Autor: pluton
Sku...syny
> [...]
>
> No to jaki bylby pozytek z armii, gdyby wariat zrobil ministrem ON
> rolnika bez matury, ktory bardziej pasuje do rolnictwa ?

Chyba tak, bo zamiast postulowac bezwgledne rozpirzenie tej bandy pasozytow
na zdrowej tkance spoleczenstwa biore udzial w 'dyskusji' w ktorej
sugeruje sie, ze te zielone gnoje moga przyniesc komukolwiek jakikolwiek
pozytek.

Nullification

Data: 2011-04-06 20:15:14
Autor: Rysio
Sku...syny

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ind4ql$gh8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

na zdrowej tkance spoleczenstwa biore udzial w 'dyskusji' w ktorej
sugeruje sie, ze te zielone gnoje moga przyniesc komukolwiek jakikolwiek

Moga chociaz odstraszac, ale musi byc ich troche wiecej niz jest teraz, musza miec z czego strzelac i... byc trzezwi :)

Data: 2011-04-03 15:11:07
Autor: Pinocchio
Sku...syny

Użytkownik "Harry z Tybetu" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci news:in9mfm$g9o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po co komu armia sierot branych siłš do wojska? Armie sš zawodowe, a nie przypadkowš zbieraninš niedouczonych chłopaczków. Kto szedł do wojska? Co co nie dostali się na studia, miernoty wioskowe. Z nich terez składa się elektrorat PiS.

PhD

Data: 2011-04-03 15:15:55
Autor: Marian
Sku...syny

Użytkownik "Harry z Tybetu" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości
nawet armi juz nie mamy, przypadek?

"armii" jak "Japonii"

1 i 2 Armię Wojska Polskiego rozformowano 22. 08. 1945 r.
Od tego dnia, w Polsce nie istnieje coś takiego jak "polska armia".
Niestety, egzystują całe armie idiotów.

--

M.

Data: 2011-04-04 21:31:37
Autor: u2
Sku...syny
W dniu 2011-04-03 15:15, Marian pisze:
1 i 2 Armię Wojska Polskiego rozformowano 22. 08. 1945 r.

A kiedy rozformowano dywizjon 303 ?

Sku...syny