Skumplowałem się z Jędrkiem G±siorowskim... ;}

Data: 2009-07-17 08:38:29
Autor: Tzva Adonai
Skumplowałem się z Jędrkiem G±siorowskim... ;}
To ten sam, którego w latach 90tych bezpodstawnie oskarżono o
przestępstwo finansowe tylko dlatego, że skorzystał z systemu
oscylatora _jawnie_ i _legalnie_ używanego przez takie instytucje jak
ZUS...

Założył swój kanał na YouTube, dodał mnie do listy przyjaciół, a od
niedawna prowadzimy ożywion± korespondencję głównie na tematy
polityczne...

Link do jego kanału: http://www.youtube.com/user/agasiorowski

Moi przyjaciele, G±siorowski na drugiej pozycji od lewej w pierwszej
rzędzie:

http://www.youtube.com/profile?user=tzvaadonai&view=friends&start=48

Data: 2009-07-17 18:05:28
Autor: rAzor
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
[...]

Ciekawe jak była finansowana pełO i ezelde, skoro pisuary to takie nieudaczniki, a ich szef nie ma nawet konta w banku i nie korzysta z internetu.
--
Zabrać Platformie media, a sama zdechnie.
Dać PiSowi media - i sam się wykończy. he he he

Data: 2009-07-17 18:19:43
Autor: Tzva Adonai
Skumplowałemsię z JędrkiemG±siorowskim... ;}
Ciekawe jak była finansowana pełO i ezelde

PO i SLD nie rosz± sobie pretensji do bycia moralnym kryształem...

Data: 2009-07-17 18:25:11
Autor: rAzor
Skumplowałemsię z JędrkiemG±si orowskim... ;}
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
Ciekawe jak była finansowana pełO i ezelde

PO i SLD nie rosz± sobie pretensji do bycia moralnym kryształem...

Pierdolisz od rzeczy, cwelu.

Data: 2009-07-17 18:27:57
Autor: Tzva Adonai
Skumplowałemsię z JędrkiemG±siorowskim... ;}
Pier**isz od rzeczy

Kto głupi kundlu wypisał sobie na sztandarach hasła "prawo" i
"sprawiedliwo¶ć"?... PO i SLD?.. W polityce pełno jest brudów - najbardziej
jednak wonieje od tych, którzy oficjalnie chc± uchodzić za modelowych
czy¶cioszków...

Data: 2009-07-17 18:36:57
Autor: rAzor
[...]

I nie kradn±, nie malwersuj±, nie matacz±, pejsata cipo?

Data: 2009-07-17 18:51:07
Autor: Tzva Adonai
Skumplowałemsię z JędrkiemG±siorowskim... ;}
I nie kradn±, nie malwersuj±, nie matacz±

Kto wzbudza w tobie większe obrzydzenie: obywatel-złodziej czy szeryf-złodziej?.. --

Data: 2009-07-17 19:00:00
Autor: rAzor
Skumplowałemsię z JędrkiemG±si orowskim... ;}
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
I nie kradn±, nie malwersuj±, nie matacz±

Kto wzbudza w tobie większe obrzydzenie: obywatel-złodziej czy szeryf-złodziej?..

Pojadę Maleszk±, durny żydowski przyszywańcu -  tt-ttt-ttto jest dd-dd-dd-dobre p-p-py-ttanie - kto finansuje PO?
No nie mów, że żyj± z samych skł±dek czlonkowskich. :-D O ezelde nawet nie pytam! Strach pytać, głupi ciulu.

Data: 2009-07-17 19:11:22
Autor: Tzva Adonai
Skumplowałemsię z JędrkiemG±siorowskim... ;}
No nie mów, że żyj± z samych skł±dek czlonkowskich. :-D O ezelde nawet

Powtarzam ci jeszcze raz, kretynie, że jestem doskonale ¶wiadom, iż w PO i SLD
jest sporo ludzi nieuczciwych... Nikogo nie bronię.. Staram ci się tylko
u¶wiadomić, że bycie malwersantem pod szyldem "prawych i sprawiedliwych" jest
stokroć gorsze z punktu widzenia moralnego niż bycie malwersantem pod szyldem
"liberałów"...

Data: 2009-07-17 19:53:51
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A niby dlaczego to? Raz koorwa, zawsze koorwa, czyz nie?
I niewazne, kto, skad i dlaczego, hebany relatywisto!

Data: 2009-07-17 21:47:57
Autor: rAzor
[...]

A czy ja kogokolwiek atakuję, bucu? he he he

Data: 2009-07-17 19:57:27
Autor: awe
Skumplowałemsię z JędrkiemG±siorowskim... ;}

Użytkownik "rAzor" <""h u c k-t ravelling-w illbury\"@h ot.d og.ua"> napisał w wiadomo¶ci news:h3q8mp$q6j$1news.onet.pl...
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
Ciekawe jak była finansowana pełO i ezelde

PO i SLD nie rosz± sobie pretensji do bycia moralnym kryształem...
-- -- -- -- -- -- -- -
co z ciebie za wyborca skoro cos takiego akceptujesz
awe

Data: 2009-07-17 18:13:55
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -

Byles smieciem, jestes smieciem, zawsze bedziesz smieciem!
Kupa w kupie niegodziwcow i przekretasow z korzeniami..!
I dobrze, koorwiszcza powinny byc 'pod reka' w jednym
miejscu, wiec sie gromadzicie scierwa lgnac do siebie
jak bakterie!

Data: 2009-07-17 18:16:44
Autor: Tzva Adonai
Skumplowałemsię z JędrkiemG±siorowskim... ;}
Byles smieciem, jestes smieciem, zawsze bedziesz smieciem!

Bo się zapowietrzysz, nerwusie...

Data: 2009-07-17 19:07:40
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
Byles smieciem, jestes smieciem, zawsze bedziesz smieciem!

Bo się zapowietrzysz, nerwusie...

I co wtedy?

Data: 2009-07-18 15:05:57
Autor: naprany jak kruk!
HaMMeR <tranzac@aster.pl> napisał(-a):

> Bo się zapowietrzysz, nerwusie...

I co wtedy?

znowu peknie ci zylka i tatus bedzie musial ciebie dzwigac na raczkach do
szpitala hehe

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Skumplowałem się z Jędrkiem G±siorowskim... ;}