Skumulowany wzrost PKB w UE w okresie 2007-2012

Data: 2013-09-12 12:55:11
Autor: xantiros
Skumulowany wzrost PKB w UE w okresie 2007-2012
...I utworzony na podstawie tabeli wykres, który wbrew krytyce ze strony
opozycji i związków zawodowych jasno pokazuje, że Polska (niebieski
słupek) dalece wyprzedziła Europę i odnotowała mimo kryzysu przyzwoity
wzrost. 11 krajów zanotowało także wzrost, cała Unia spadła natomiast o
0,8%. Dramatyczny spadek stał się udziałem Grecji - to istna degrekolada.

http://tomnierajcuje.blogspot.com/2013/09/skumulowany-wzrost-pkb-w-ue-w-okresie.html

Pisiorki! Jeszcze marzy siÄ™ wam Budapeszt w Warszawie?

Wzrost PKB 2007-2012:

Węgry -4,8%
Polska +18,2%

ubawiony

cały pic polega na tym iż sPiSkowcy nie rozumieją istoty PKB, a ci co rozumieją sprytnie tym manipulują

Data: 2013-09-12 14:20:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l0s6ih$i3q$1node1.news.atman.pl...
[...]

W którym miejscu? Pokaż to.

bawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-12 22:41:11
Autor: xantiros
[...]

rozumiejÄ… sprytnie tym manipulujÄ…

W którym miejscu? Pokaż to.

bawiony

Jak to w którym ? W sejmie,każdym programie lamentują i płaczą jak to polska gospodarka ma źle, ze się cofa, wskaźniki spadają, PKB maleje albo za mało rośnie. A manipulacja polega na tym, iż celowo się robi szopkę koło tego jak to jest źle, celowo pomijając fakt iż każdy dodatni wskaźnik PKB to jest to % więcej od ostatniej kasy.
Nikt nie powie ze polska gospodarka wytwarza więcej od 2005 do 2012 mimo kryzysu, ciągle bilans PKB rośnie.
I tak:

2005 - 1 175 266 mln
2012 - 1 595 264 mln

Data: 2013-09-13 20:25:46
Autor: Michał
W dniu 2013-09-12 22:41, xantiros pisze:

[...]

  No i zadÅ‚użenie sobie wpisujÄ… i powódź, a np. wydajność pracy czyli wysiÅ‚ek potrzebny do wytworzenia jakiegoÅ› dobra konsumpcyjnego mamy Å›rednio parÄ™ razy gorszÄ… od krajów zachodnich, czyli tyramy jak osÅ‚y, zamiast usprawnić proces i popracować.

Data: 2013-09-14 09:49:23
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-13 20:25, Michał pisze:
[...]

zadłużenie, powódź do PKB ?

a np. wydajność pracy czyli
wysiłek potrzebny do wytworzenia jakiegoś dobra konsumpcyjnego mamy
średnio parę razy gorszą od krajów zachodnich, czyli tyramy jak osły,
zamiast usprawnić proces i popracować.

znieś przywileje emerytalne, niech rolnicy płacą KRUS/ZUS taki sam jak normalny człowiek prowadzący DG - jaki tego będzie efekt ? A no taki ze nie trzeba bedzie zdzierać kasy z przedsiębiorców i zarazem z ludzi, to i zarobki podskoczą.

Data: 2013-09-15 01:40:29
Autor: jr

> [...]
| normalny człowiek prowadzący DG - jaki tego będzie efekt ? A no taki ze
| nie trzeba bedzie zdzierać kasy z przedsiębiorców i zarazem z ludzi, to

SkÄ…d to wiesz?
Masz mentalność buchaltera xantiros, ekonomia to nauka o ludziach.

Data: 2013-09-15 10:34:17
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-15 01:40, jr pisze:

> [...]
| i zarobki podskoczÄ….

SkÄ…d to wiesz?
Masz mentalność buchaltera xantiros, ekonomia to nauka o ludziach.

Nie mistrzu, czerpię przykłady z USA (jak wiadomo sprawdzone), gdzie przedsiębiorca nie jest łupiony przez państwo czy związki, przywileje emerytalne dotyczą tylko żołnierzy biorących czynny udział w misjach, policjant zasuwa tak samo jak każdy inny obywatel, jak nie daje rady idzie do innej pracy.

U nas w Polsce od lat wymyÅ›lajÄ… coÅ› nowego, zamiast  brać sprawdzone przykÅ‚ady, dlatego jest jak jest i lepiej nie bÄ™dzie nigdy, jak nikt nie wywali "pijawek", taki fenomen Å›wiatowy - 40 letni emeryt, bo przepracowaÅ‚ 20 lat w policji, przecież to jest Å›miech.

Data: 2013-09-15 16:49:37
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l13re8$qp9$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| > |
| > |

| Nie mistrzu, czerpię przykłady z USA (jak wiadomo sprawdzone)

Nie wszystko sprawdza siÄ™ w kraju takim jak Polska.

> [...]
| emerytalne dotyczą tylko żołnierzy biorących czynny udział w misjach,
| policjant zasuwa tak samo jak każdy inny obywatel, jak nie daje rady

A co miał robić człowiek, który życie przesłużył w SB?

Data: 2013-09-15 22:40:14
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-15 16:49, jr pisze:

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości

http://tomnierajcuje.blogspot.com/2013/09/skumulowany-wzrost-pkb-w-ue-w-okresie.html

| > |
| > |

| > |
| > |

> [...]

| idzie do innej pracy.

A co miał robić człowiek, który życie przesłużył w SB?

Do pracy, zmienić kwalifikacje i do roboty

Data: 2013-09-16 01:16:32
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l155vd$mr0$3node1.news.atman.pl...
> [...]
| > | > |
| > | > |

| > | > |
| > | > |

| > |

| > |

| Do pracy, zmienić kwalifikacje i do roboty

A co on potrafi?

Data: 2013-09-16 09:23:11
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-16 01:16, jr pisze:

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości

http://tomnierajcuje.blogspot.com/2013/09/skumulowany-wzrost-pkb-w-ue-w-okresie.html

| > | > |
| > | > |

| > | > |
| > | > |

| > |

| > |

| Do pracy, zmienić kwalifikacje i do roboty

A co on potrafi?

A to że nic nie potrafi po za biciem i przesłuchiwaniem jakimś cudem mam być przywilejem w uzyskaniu emeryturki ? Jakoś byli policjanci dziś nie mają problemu w pracy w firmach "ochrony mienia" przy jednoczesnym pobieraniu emerytury (a podobno tacy spracowani są po 15-25 latach służby), tak samo byli SB pracują w takich firmach.

Data: 2013-09-15 19:43:47
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-15 10:34, xantiros pisze:

[...]

Co ty piszesz...? W USA nawet listonosz jako sÅ‚użba mundurowa ma prawo do  paÅ„stwowej emerytury.

Data: 2013-09-15 21:16:24
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Co ty piszesz...? W USA nawet listonosz jako służba mundurowa ma prawo
| do  paÅ„stwowej emerytury.

Co i nie jest żadnym przywilejem.

Data: 2013-09-16 18:44:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-15 21:16, jr pisze:

| Co ty piszesz...? W USA nawet listonosz jako służba mundurowa ma prawo
| do  paÅ„stwowej emerytury.

Co i nie jest żadnym przywilejem.

A to niby dlaczego nie jest?

Data: 2013-09-16 22:18:24
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l17cif$91q$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-09-15 21:16, jr pisze:

| > |
| > |

| A to niby dlaczego nie jest?

A dlaczego ma być? Emerytura to normalne świadczenie od ubezpieczyciela, czyli jego psi obowiązek wobec ubezpieczonego. Tymczasem my tutaj mówimy o przywilejach emerytalnych, czyli o emeryturach ponadnormatywnych wziętych z sufitu przez komunistyczne władze, aby mieć czym szantażować ludzi.

Data: 2013-09-17 15:50:24
Autor: Trybun
Skumulowany wzrost PKB w UE w okresie 2007-2012
W dniu 2013-09-16 22:18, jr pisze:
| > |
> [...]
| > |

> [...]

przywilejach emerytalnych, czyli o emeryturach ponadnormatywnych wziętych z
sufitu przez komunistyczne władze, aby mieć czym szantażować ludzi.

Sytuacja jest taka że w USA to na ogół sam zatrudniony musi decydować o ubezpieczeniu emerytalnym, a nie państwo. Za listonosza i inne służby mundurowe robi to państwo.

Data: 2013-09-15 22:35:25
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-15 19:43, Trybun pisze:
[...]

a jaki to ma związek z przejściem na wcześniejszą, ja nie piszę kto jest płatnikiem, tylko kiedy idzie na emeryturę - widzisz róznicę ?

Data: 2013-09-16 18:44:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-15 22:35, xantiros pisze:

[...]

Akurat na gruncie amerykańskim takie porównania nie maja sensu. Tam na ogół nie ma jakichś stałych kryteriów (np. takach jak osiągnięcie wieku emerytalnego) w sprawach emerytalnych dla pracujących.

Data: 2013-09-15 14:14:06
Autor: Michał
W dniu 2013-09-14 09:49, xantiros pisze:
[...]

  TrochÄ™ jakby o czym innym mówisz. Ja tam siÄ™ znam na przywilejach rolników.

Data: 2013-09-15 22:36:25
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-15 14:14, Michał pisze:
[...]

to nas oświeć ile płaci taki rolnik co ma np: mniej niż 6h ziemi

Data: 2013-09-12 19:15:42
Autor: Wiesiaczek
xantiros wrote:

...I utworzony na podstawie tabeli wykres, który wbrew krytyce
ze strony
opozycji i zwi±zków zawodowych jasno pokazuje, ¿e Polska
(niebieski
s³upek) dalece wyprzedzi³a Europê i odnotowa³a mimo kryzysu
przyzwoity
wzrost. 11 krajów zanotowa³o tak¿e wzrost, ca³a Unia spad³a
natomiast o
0,8%. Dramatyczny spadek sta³ siê udzia³em Grecji - to istna
degrekolada.

http://tomnierajcuje.blogspot.com/2013/09/skumulowany-wzrost-pkb-
w-ue-w-okresie.html

Pisiorki! Jeszcze marzy siê wam Budapeszt w Warszawie?

Wzrost PKB 2007-2012:

Wêgry -4,8%
Polska +18,2%

ubawiony

ca³y pic polega na tym i¿ sPiSkowcy nie rozumiej± istoty PKB, a
ci co
rozumiej± sprytnie tym manipuluj±

Pic polega na tym, ¿e w ogóle ma³o kto rozumie co on oznacza ale za to wszyscy nim manipuluj±, bo taka manipulacja pozwala na zaci±gniêcie nowych po¿yczek.

W skrócie wyglada to tak, ¿e za³ó¿my Niemiec maj±cy fabrykê w Polsce (która zreszt± kiedy¶ by³a polska) zarabia na niej spor± kasê. Ta kasa jest uwzglêdniona w polskim PKB, ale faktycznie wiêkszo¶æ z tego zysku wêdruje za granicê i durne polaczki gówno z tego maj± oprócz oczywi¶cie wiêkszego zad³u¿enia. Przecie¿ mamy wzrost PKB! :)

Nijak to siê przek³ada na poziom ¿ycia polaczków, ale za to jakie maj± samopoczucie! Niemal¿e potêga gospodarcza! :)

--
Wiesiaczek (dzi¶ z Serres - Grecja)

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" ?

Data: 2013-09-12 22:16:50
Autor: Anatol
W dniu 2013-09-12 18:15, Wiesiaczek pisze:

[...]

Analogicznie jest z PKB niemieckim czy brytyjskim, z którego du¿± czê¶æ w rzeczywisto¶ci konsumuj± lub transferuj± do Polski miliony Polaków tam pracuj±cych lub pobieraj±cych zasi³ki a od 10 lat a tak¿e w postaci funduszy UE.

Anatol

Data: 2013-09-13 07:21:09
Autor: Wiesiaczek
Anatol wrote:

[...]

Zarobek robotnika jest dla firmy kosztem a nie zyskiem.
Uwa¿asz, ¿e "zysk" robotnika jest porównywalny z dochodem firmy?
My¶lisz ¿e w Niemczech jest du¿o polskich firm fransferuj±cych zyski do Polski?

Pozwolê sobie zacytowaæ: "ca³y pic polega na tym i¿ sPiSkowcy nie rozumiej± istoty PKB", Jeste¶ sPISkowcem? :)

Data: 2013-09-13 19:38:02
Autor: Anatol
Skumulowany wzrost PKB w UE w okresie 2007-2012

U¿ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l0u3rm$da0$1node2.news.atman.pl...

[...]

Zarobek robotnika jest dla firmy kosztem a dla robotnika zyskiem (- koszty dojazdu itp) takim samym jak jak zyski innych dostawców us³ug z których korzysta dana firma. Poza tym PKB to jest warto¶æ dodana wszystkich sprzedanych towarów i us³ug, nawet bez zysku lub ze strat±, a nie tylko zysk. Natomiast fundusze UE transferowane do Polski s± m.in. finansowane z podatków od zysków firm niemieckich i brytyjskich.

Anatol

Data: 2013-09-13 20:55:20
Autor: u2
W dniu 2013-09-13 19:38, Anatol pisze:
[...]

zyskow, ktore uzyskaly z gigantycznych dlugow Polski wobec nich.

--
http://www.youtube.com/watch?v=Dkjc_p7bWFM

Data: 2013-09-14 00:47:40
Autor: Wiesiaczek
u2 wrote:

W dniu 2013-09-13 19:38, Anatol pisze:
Zarobek robotnika jest dla firmy kosztem a dla robotnika zyskiem
(-
[...]

Anatol jest ¶wiêcie przekonamny, ¿e nie potrafimy produkowaæ ¯ubrówki, ¯ytniej i innych wódek i dlatego musieli¶my sprzedaæ wszystkie wytwórnie Francuzom.
To niech Anatol powie, kto teraz zarabia na produkcji wódki w Polsce?

Data: 2013-09-14 00:11:29
Autor: Anatol
W dniu 2013-09-13 23:47, Wiesiaczek pisze:

To niech Anatol powie, kto teraz zarabia na produkcji wódki w
Polsce?

Bud¿et ? Ok. 10 PLN akcyzy + 23% VAT od flaszki wódki.

Anatol

Data: 2013-09-14 08:21:09
Autor: Wiesiaczek
Anatol wrote:

[...]

I po co te uniki? Równie dobrze móg³by¶ napisaæ, ¿e zarabia kierowca, któr± j± rozwozi.
Z dzieæmi kiepsko mi siê rozmawia.

Data: 2013-09-14 10:29:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Skumulowany wzrost PKB w UE w okresie 2007-2012

U¿ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l10ro7$8sn$1node1.news.atman.pl...
Anatol wrote:

[...]

Przecie¿ to jest oczywiste, ¿e kierowca tak¿e zarabia, bo gdyby nie wozi³ wódki, to by nie zarabia³ na przewo¿eniu wódki.

Ty, gdy umrzesz, to bêdziesz mia³ pretensje do kopido³a, ¿e ci mogi³ê krzywo wykopa³, a trumniarz z kiepskiego drzewa sporz±dzi³ twoje wieczne ³o¿e.
Bawisz mnie wieczny malkontencie.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z go³êbiem. Niewa¿ne, jak dobrze grasz, go³±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicê i bêdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-15 19:36:58
Autor: Anatol
W dniu 2013-09-14 07:21, Wiesiaczek pisze:
Anatol wrote:

[...]

G³ównym beneficjenetem jest bud¿et który czerpie zyski i nie ma ¿adnych obowi±zków. Poza tym zarabia te¿ transport i handlowcy. Producenci przy wolnej konkurencji z UE ledwo dysz± :

http://pieniadze.gazeta.pl/Kupujemy/1,124630,12423982,Gorzelnie_ledwo_dysza__Branza_spirytusowa_ma_najnizsza.html

http://biznes.newsweek.pl/bruce-willis-leczy-kaca-po-wodce-sobieski,96277,1,1.html

Anatol

Data: 2013-09-15 23:19:31
Autor: Wiesiaczek

Anatol wrote:

[...]

Wiêc mo¿e powiem tak bez pierdolenia siê: Zarabia w±³¶ciciel fabryki a ca³a reszta zbiera resztki, które fabrykant musi rzuciæ psom, by go nie zagryz³y. Reszta to zwyk³e pierdolenie o zyskach kierowcy dostawczaka.

P.S. Zadanego linka nie klikn±³em

Data: 2013-09-16 10:23:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Skumulowany wzrost PKB w UE w okresie 2007-2012

U¿ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l154ok$lo6$1node1.news.atman.pl...

Anatol wrote:

[...]

No to zaprotestujcie i nie pracujcie, a w³a¶ciciele fabryk zdechn±. Tylko, ¿e wy wcze¶niej.

ubawiony

Data: 2013-09-16 21:19:32
Autor: Anatol
W dniu 2013-09-15 22:19, Wiesiaczek pisze:

Wiêc mo¿e powiem tak bez pierdolenia siê: Zarabia w±³¶ciciel
fabryki a ca³a reszta zbiera resztki, które fabrykant musi rzuciæ
psom, by go nie zagryz³y.

  Rzeczywisto¶ci jest tak :

http://www.portalspozywczy.pl/inne/alkohole/wiadomosci/w-cenie-jednej-butelki-wodki-az-dwie-trzecie-to-akcyza-i-podatek-vat,52736.html

http://www.rynki.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=620

"... z kryzysowego 2011 roku, kiedy straty producentów wynios³y a¿ 326 mln z³."

"...Bran¿a spirytusowa odpowiada za 9,6 mld z³ wp³ywów bud¿etowych (pochodz±cych z akcyzy i podatku VAT)"

Anatol

Data: 2013-09-17 08:24:27
Autor: Wiesiaczek
Anatol wrote:

[...]

Nie mówimy o podatkach (akcyza to te¿ podatek) tylko o wp³ywach z produkcji.
Z alkoholem jest tak, ¿e akcyza by³aby taka sama bez wzglêdu na w³a¶ciciela fabryki.

Dlaczego wiêc wp³ywy z produkcji wódki nie p³yn± do skarbu pañstwa tylko do kieszeni zagranicznego w³a¶ciciela?

Data: 2013-09-17 10:00:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Skumulowany wzrost PKB w UE w okresie 2007-2012

U¿ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l18p2c$ac7$1node1.news.atman.pl...

Bo w³ascicielem nie jest skarb pañstwa?

ubawiony

Data: 2013-09-17 20:52:46
Autor: Anatol
W dniu 2013-09-17 07:24, Wiesiaczek pisze:

[...]

W w 2011 wp³ywy wynosi³y -326 mln PLN i bardzo dobrze ¿e dotyczy³y kieszeni zagranicznego w³a¶ciciela a nie bud¿etu pañstwa, który doi na czysto 10 mld PLN rocznie bez wzglêdu na to kto jest w³a¶cicielem i czy ma zyski czy straty.

Anatol

Data: 2013-09-14 09:55:47
Autor: u2
[...]

wysprzedali sprzedawczyki zagranicznym kapitulistom wszystko co przynosi zysk wpedzajac Polske w gigantyczne dlugi ...-;)

To niech Anatol powie, kto teraz zarabia na produkcji wódki w
Polsce?

palikoty i insza swolocz.

ja pije palikotowke na miodzie, w sam raz na obecna pogode. nie dotyczy pijacych rakije w Grecji ...-;)
--
http://www.youtube.com/watch?v=Dkjc_p7bWFM

Data: 2013-09-14 18:48:37
Autor: Wiesiaczek
u2 wrote:

[...]

Rakija mi nie idzie... Dobre jest za to miejscowe piwo Alfa. Za kilka dni wracam do siebie a tam ju¿ czekaj± dwie beczu³ki nastawu z cukru i dro¿d¿y... Co tu gadaæ... Palce lizaæ :P --

Data: 2013-09-15 01:40:59
Autor: jr
Skumulowany wzrost PKB w UE w okresie 2007-2012

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

  wypierdalaj pierdo³o

Data: 2013-09-14 00:43:22
Autor: Wiesiaczek
Anatol wrote:

[...]

Pierdol pierdol a walizka po peronie....

Data: 2013-09-13 20:27:43
Autor: Micha³
xantiros wrote:

[...]

  ¦ci±gn±æ producenta do Polski to te¿ sukces.

Data: 2013-09-14 00:42:22
Autor: Wiesiaczek

xantiros wrote:

[...]

Nie producenta tylko okupanta palancie!
¯e musisz mu lizaæ dupê? A chuj z takim sukcesem!

Data: 2013-09-14 08:41:12
Autor: Micha³

xantiros wrote:

[...]

  Jak lubisz to mu li¿, to wygl±da na poziom twojej kultury.

Data: 2013-09-14 15:47:40
Autor: Krzysztof.
Skumulowany wzrost PKB w UE w okresie 2007-2012

cały pic polega na tym iż sPiSkowcy nie rozumieją istoty PKB, a ci co rozumieją sprytnie tym manipulują
Dokładnie przykłąd poniżej:
http://www.wykop.pl/ramka/572783/pis-po-sld-porownanie-rzadow-wykresy-skonczyc-z-mitami/

K.

Skumulowany wzrost PKB w UE w okresie 2007-2012