Skup komputerow.

Data: 2009-06-08 21:32:58
Autor: Gotfryd Smolik news
Skup komputerow.
On Sun, 7 Jun 2009, kompix wrote:

Jest w ogóle jakas mozliwosc, aby sprawne czesci
z komputera, ktory zezlomuje, wciagnac  na stan
by je pozniej moc sprzedac jako czesci uzywane?

  Jak o ten element chodzi, to IMO z formalnego p. widzenia
mamy do czynienia z ... produkcj±.
  Tak± nazywan± "odzyskiem" :D
  W archiwach znajdziesz po prawdzie głosy oponentów, ale
ja bym poprosił o definicję produkcji...

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-06-09 20:38:18
Autor: ant
Skup komputerow.
Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Generalnie my¶lę podobnie, ale chodzi mi w sumie o to, czy tym skupowaniem złomów nie wpędzę się w jakie¶ ekologiczne kłopoty?

Data: 2009-06-09 23:20:32
Autor: Tomek
Skup komputerow.
Dnia 09-06-2009 o 20:38:18 ant <ant@0nospam0.pl> napisał(a):

Gotfryd Smolik news wrote:
On Sun, 7 Jun 2009, kompix wrote:
Jest w ogĂłle jakas mozliwosc, aby sprawne czesci
z komputera, ktory zezlomuje, wciagnac  na stan
by je pozniej moc sprzedac jako czesci uzywane?
  Jak o ten element chodzi, to IMO z formalnego p. widzenia
mamy do czynienia z ... produkcjÄ….
  TakÄ… nazywanÄ… "odzyskiem" :D
  W archiwach znajdziesz po prawdzie gĹ‚osy oponentĂłw, ale
ja bym poprosił o definicję produkcji...

Generalnie myślę podobnie, ale chodzi mi w sumie
o to, czy tym skupowaniem złomów nie wpędzę się
w jakieś ekologiczne kłopoty?

Teamt długi jak rzeka (czyt: ustawa o odpadach + ustawa prawo ochrony środowiska
+ jeszcze parę). Generalnie żeby skupować odpady musisz być zarejestrowanym
złomiarzem - także jeśli już kupować, to nie złom tylko części do dalszej odsprzedaży ;)

--
Pozdrawiam,
Tomek

Skup komputerow.