Skup używanego sprzętu AGD

Data: 2009-09-14 08:36:23
Autor: szpadel
Skup używanego sprzętu AGD
Skupuje używane lodówki i zamrażarki (tylko sprawne) na terenie
Wrocławia, więc jeśli ktoś chciałby się pozbyć starej lodówki i
jeszcze coś na tym zarobić zapraszam 514 997 752

Data: 2009-09-14 18:04:10
Autor: kog
Skup używanegosprzętu AGD
Skupuje używane lodówki i zamrażarki (tylko sprawne) na terenie
Wrocławia, więc jeśli ktoś chciałby się pozbyć starej lodówki i
jeszcze coś na tym zarobić zapraszam 514 997 752
Chętnie kupię używaną zamrażarkę na chodzie. Tylko że z łodzi jestem.  --

Data: 2009-09-14 20:13:50
Autor: zlotowinfo
Skup używanegosprzętu AGD
Użytkownik "kog" <kogutek44@vp.pl> napisał w wiadomości news:1c2d.0000018b.4aae697anewsgate.onet.pl...
[...]