Skupują padlinę za 1 zł, a sprzedają za...10zl

Data: 2013-03-29 02:02:30
Autor: muto2100
Skupują padlinę za 1 zł, a sprzedają za...10zl
Data: 2013-03-30 07:56:24
Autor: Marek
Skupują padlinę za 1 zł, a sprzedają za...10 zl
On Mar 29, 10:02 am, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.fakt.pl/Oplacalo-sie-handlowac-padlina-Kupowali-chore-i-pa...

Artykul wprowadza w blad, poniewaz na zdjeciu jest napisane, za ktos
skupuje zwierzata "pourazowe" a w tekscie jest na temat sprzedazy
chorych.
Mieso krowy, ktora zlamala noge jest tak samo dobre, jak zdrowej.
Problem w tym, ze unijne przepisy nakazaly pozamykac male ubojnie
zwierzat, ktorych bylo mnostwo w wioskach i malych miejscowosciach.
Krowe ze zlamana noga mozna bylo kiedys zabic na miejscu i mieso z
niej wykorzystac, a teraz nie mozna, poniewaz nie ma malych,
miejscowych ubojni, a przewoz takiej krowy na dalsza odleglosc jest
nielegalny.

Jest oczywiste, ze sprzedaz na uboj zwierzat chorych, lub takich ,
ktore byly leczone ( medykamenty w miesie !) jest karygodna, ale, noz
sam sie otwiera, kiedy rolnik ma zwiazane rece i MUSI  kombinowac,
zeby zmniejszyc strate, kiedy zdrowa krowa dozna jakiegos urazu.

Data: 2013-03-30 17:24:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Skupuja padline za 1 zl, a sprzedaja za...10zl

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f88f0a20-a6c2-44df-a49f-ce4d6dd89c4ex13g2000vby.googlegroups.com...
[...]

===============================

Nie wiem w jakim jestes wieku, ale ja doskonale pamietam "tanie jatki" za PRL.
W takich sklepach, zwykle znajdujacych sie w poblizu ubojni, sprzedawano mieso mniej wartosciowe. Bylo to wlasnie mieso ze sztuk z polamanymi konczynami czy innymi uszkodzeniami, których mieso bylo jadalne (przebadane oczywiscie przez weerynarza), a jednak nie bylo takie jak ze zdrowych sztuk.

Obecnie brak "tanich jatek". Co robi sie z miesem mniej wartosciowym? A domyslcie sie!

dobrze zorientowany emeryt

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2013-03-30 10:53:47
Autor: Marek
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:f88f0a20-a6c2-44df-a49f-ce4d6dd89c4ex13g2000vby.googlegroups.com...

==============================>
[...]

Jestes kompletnie ZDEZORIENTOWANY !

Kategoria "mieso mniej wartosciowe" juz dawno nie istnieje.
Dlatego stracily racje bytu tanie jatki.
Mieso moze albo nadawac sie do spozycia, albo - nie.
Jeszcze raz ( zebys zrozumial) : krowa ze zlamana noga , jest w sensie
wartosci rzezniczej krową zdrowa.
Podlega tylko innym przepisom dotyczacym transportu i uboju takich
krow.

Istnieje ZAKAZ uboju zwierzat chorych.

Data: 2013-03-30 21:25:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:d49cae17-91c7-48dd-992f-c96fe56b0d93fn10g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

wartosci rzezniczej krową zdrowa.
Podlega tylko innym przepisom dotyczacym transportu i uboju takich

==================================

To ty jesteś kompletnie zdezorientowany.
Jak głupi fiut sądzisz, że do uboju trafiają tylko okazy zdrowia! Taki chuj na kaczych nogach! Do uboju trafia wszystko! Dosłownie wszystko! Dlatego nie ma mięsa mniej wartościowego! Dlatego nie ma tanich jatek! Bo w tanich jatkach nie ma co sprzedawać!
Taka, chłopcze jest okrutna prawda.

dobrze zorientowany emeryt

Data: 2013-03-30 15:54:11
Autor: Marek
On Mar 30, 9:25 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:d49cae17-91c7-48dd-992f-c96fe56b0d93fn10g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Mieso moze albo nadawac sie do spozycia, albo - nie.
Jeszcze raz ( zebys zrozumial) : krowa ze zlamana noga , jest w sensie
wartosci rzezniczej krow zdrowa.
Podlega tylko innym przepisom dotyczacym transportu i uboju takich
krow.

Istnieje ZAKAZ uboju zwierzat chorych.

=================================>
To ty jeste kompletnie zdezorientowany.
Jak g upi fiut s dzisz, e do uboju trafiaj tylko okazy zdrowia! Taki chuj
na kaczych nogach! Do uboju trafia wszystko! Dos ownie wszystko! Dlatego nie
ma mi sa mniej warto ciowego! Dlatego nie ma tanich jatek! Bo w tanich
jatkach nie ma co sprzedawa !
Taka, ch opcze jest okrutna prawda.

dobrze zorientowany emeryt

--
Donald Tusk - "wola bym si nie urodzi , ni na grobach zmar ych budowa
swoj karier polityczn ".

Sam jestes glupim h*jem.
Ja nie opisuje stanu faktycznego, tylko stan prawny.
Wlasnie twierdze, ze stan prawa jest taki, ze sprzyja przekretom i
dlatego zresz padline, pedale.

Data: 2013-03-30 13:50:41
Autor: Leming Show
On 29 Mar, 10:02, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.fakt.pl/Oplacalo-sie-handlowac-padlina-Kupowali-chore-i-pa...

A czy to jest koszerne? Padlina to chyba tylko dla gojow? Zdechla
krowa nie moze sie wykrwawic to chyba nie moze byc koszerna, jak
sadzicie?

Skupują padlinę za 1 zł, a sprzedają za...10zl