Skurer aprilia?

Data: 2011-03-19 21:33:55
Autor: Grzybol
Skurer aprilia?
Użytkownik <kapec@op.pl> napisał w wiadomości
Hejho!
Dojechalo wlasnie do mnie cos takiego jak Aprilia Mojito 125 custom rok
2007.  Ladna rzecz, zawsze mi sie podobaly takie klasyczne skutery. Ino
maly problem  jest, bo jakis wandal poprzecinal mu wszystkie linki i
przewod hamulcowy i ktos  ukradl ramke od lampy przedniej. No i pytanie:
gdzie sie kolezenstwo zaopatruje  w czesci do takowych? Serwis zapewne
tani nie bedzie, najchetniej zakupilbym  uzywki ale na alledrogo nie
widze. Moze podpowiecie kto moze handlowac takimi  gratami?
Przy okazji. Ktos ma? Ktos uzywa? Jakie opinie?
Pozdro
Kapec

A jakbyś tu poszukał?:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=Aprilia+Mojito+125+