Skurwiel !!!

Data: 2009-11-17 22:25:56
Autor: matador
Skurwiel !!!
http://www.dziennik.pl/polityka/article484421/Palikot_drwi_z_choroby_Lecha_Kaczynskiego.html

#
"Wirus grypy, być może świńskiej, dosięgnął w Pałacu Prezydenckim grypę ptasią w osobie Lecha Kaczyńskiego" - mówił wieczorem w TVN24 uśmiechnięty Janusz Palikot. Tak skomentował fakt, że przeziębiony prezydent trafił do szpitala na badania. I nie reagował na sugestie rozmawiającego z nim dziennikarza, że nie wypada drwić z czyjeś choroby.
#

Palikotowi życzę zapalenia płuc zakończonego zgonem.

matador.

Data: 2009-11-17 22:50:50
Autor: boukun
Skurwiel !!!

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdv4v6$1m6$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie życz nikomu, co tobie nie miłe...

Data: 2009-11-17 16:53:58
Autor: Bruner
Skurwiel !!!

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hdv611$l70$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nie życz nikomu, co tobie nie miłe...

nie przesadzaj to stare dobre czasu lezalo sie w lozeczku, nie szlo do szkoly, mam przyniosla swieze drozdzowki,
ciepla herbatke z cytrynka, bylo fajowo

Data: 2009-11-17 23:16:49
Autor: boukun
Skurwiel !!!

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hdv61p$g4r$1news.onet.pl...

[...]

A po jakiemu to, piłeś coś na wieczór?
Fakt, kiedyś to się wzięło calcipirynę, witaminę C, B compleks i polopirynę, wypociło, czasami biseptol i chlorohinaldin, nie zbijało żadnej gorączki, a nawet szło jako dziecko do wanny z gorącą wodą (za dobrej komuny w każdym bloku woda i gaz za pół darmo), a potem pod pierzynę i wypociło do rana, a rano już organizm był żeśki...

boukun

Data: 2009-11-17 22:55:17
Autor: matador
Skurwiel !!!
boukun pisze:

Nie życz nikomu, co tobie nie miłe...

Uczyniłem wyjątek.

matador.

Data: 2009-11-17 23:11:20
Autor: jadrys
Skurwiel !!!
matador pisze:

#

Palikotowi życzę zapalenia płuc zakończonego zgonem.

matador.

No no.. Chrześcijańskie miłosierdzie..

Data: 2009-11-18 07:56:57
Autor: awe
Skurwiel !!!

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdv736$j6t$1news.onet.pl...
matador pisze:

#

Palikotowi życzę zapalenia płuc zakończonego zgonem.

matador.

No no.. Chrześcijańskie miłosierdzie..
-- -- -- -- -- -- --
dla kundli nie ma zmiluj sie
awe

Data: 2009-11-18 09:40:24
Autor: Jadrys
Skurwiel !!!

matador pisze:

#

[...]

Ktoś kto potrafi powiedzieć publicznie to co myśli o danej osobie, to twoim zdaniem kundel?

Data: 2009-11-18 19:48:47
Autor: awe
Skurwiel !!!

matador pisze:

#

[...]

ty nie rob z tego kundla bohatera narodowego tylko dlatego ze nakombinowal i ma troche kasy wiec pierniczy co my sie tylko podoba, bo czuje sie bezkarny. Kundlem jest ze wzgledu na wiele innych powodow. Moze poszukalbys sobie gdzies indziej aulthorytety bo temu smierdzi z geby
awe

Data: 2009-11-18 22:11:23
Autor: jadrys
Skurwiel !!!
awe pisze:

[...]

Mimo że p. Palikot nie jest dla mnie autorytetem to jednak cenie jego prostolinijność.. Potrafi się wyrazić krytycznie nawet o kolegach partyjnych.

Data: 2009-11-18 22:30:10
Autor: awe
Skurwiel !!!

Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:he1ntv$trg$1news.onet.pl...
awe pisze:

[...]

-
tak i ma cie za durnia
awe

Data: 2009-11-19 10:06:36
Autor: Jadrys
Skurwiel !!!

awe pisze:

[...]

Możliwe. Ale to i tak nie ma wpływu na moją ocenę jego postępowania.

Data: 2009-11-18 08:06:43
Autor: cytryna
Skurwiel !!!

[...]

Idol kryminalistów bimbrownik to typowy cham i prościuch z Biłgoraja. Na
nic wasze szczekanie chamy, koniec szajki jest bliski. Wówczas pomyślimy o Polsmosie i "wyborcach" tego gnojka.

Data: 2009-11-18 08:30:09
Autor: Prawusek
Skurwiel !!!

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message

> [...]

Idol kryminalistów bimbrownik to typowy cham i prościuch z Biłgoraja. Na
nic wasze szczekanie chamy, koniec szajki jest bliski. Wówczas pomyślimy

Sądzisz, że dopisywał sobie głosy wzorem Końskiej Owsianki?

Data: 2009-11-18 08:10:29
Autor: Roger Perejro
Skurwiel !!!

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał

Palikotowi życzę zapalenia płuc zakończonego zgonem.

matador.

który to już raz udowadniasz, żeś prostak i cham...

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-18 12:06:16
Autor: zbig
Skurwiel !!!

[...]

 Bull shit.
Palikot reagował na sugestie dziennikarza.
Ja się palikotowi nie dziwię. Uważa prezydenta za chama i tak go traktuje - po chamsku.
A że prezydent jest chamem nie mam najmniejszych wątpliwości, s dowódów było aż nadto. Osobiście za najbardziej chamskie uważam juz nieco zapomniane zachowanie Kaczyńskiego, kedy przez kilka tygodni nie przyjmował do wiadomości wyniku wyborów apotem chcąc poniżyc Tuska wręczył mu nominacje na premiera w jakimś przedpokoju.

Data: 2009-11-18 12:44:33
Autor: cytryna
Skurwiel !!!
ciach
[...]

Rozumie oburzenie dworaków Tuska. Oczywista oczywistość pan Prezydent powinien nominacje wręczyć na podwórku przy śmietniku - byłoby swojsko. Spoko,odwołanie otrzyma idol kryminalistów w wygódce we Wronkach. Spóldzienia "ucho" juz stara się odpowiednia oprawę uroczystości wyjazdu na taczkach.

Data: 2009-11-18 16:45:58
Autor: zbig
Skurwiel !!!

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:395f.0000023c.4b03de21newsgate.onet.pl...
[...]
 Zdaje się , ze próbowałeś pobawić sięjęzykiem polskim aby uzyskać jakiś"felietonowy" efekt. Niestety, poległeś do tego stopnia, ze trudno wyłowić jakiś sens  z twojej wypowiedzi. Sugerujesz, ze prezydent czuje się swojsko przy śmietniku?

Data: 2009-11-18 16:06:56
Autor: Karol
Skurwiel !!!

[...]

 co ty zbyniu tu pieprzysz? W glowie ci sie poprzestawialo kompletnie?
To wlasnie przyklad na typowy relatywizm zydowski, chamem jest czlowiek uczciwy, a prymityw i przygup, kulturalny? Noz to przecie tylko ktos niespelna rozumu, takie teksty moze tutaj zamieszczac.

Data: 2009-11-18 12:45:08
Autor: zbig
Skurwiel !!!
On 18 Lis, 17:06, "Karol " <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

 co ty zbyniu tu pieprzysz? W glowie ci sie poprzestawialo kompletnie?
To wlasnie przyklad na typowy relatywizm zydowski, chamem jest czlowiek
uczciwy, a prymityw i przygup, kulturalny?
Oczywiście,ze uczciwy człowiek moze byc chamem. Zakładając,ze
prezydent jest uczciwy to dał również liczne inne dowody
bezprzykładnego chamstwa.
Spieprzaj dziadu, małpa w czerwonym, stokrotka na krótkiej liście,
prostacki rechot godny Leppera podczas powitania pani Rice przez Tuska
po angielsku, to tylko kilka przykładów

Data: 2009-11-19 11:54:31
Autor: Karol
Skurwiel !!!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> To wlasnie przyklad na typowy relatywizm zydowski, chamem jest czlowiek
> uczciwy, a prymityw i przygup, kulturalny?
Oczywi=B6cie,ze uczciwy cz=B3owiek moze byc chamem. Zak=B3adaj=B1c,ze
prezydent jest uczciwy to da=B3 r=F3wnie=BF liczne inne dowody
bezprzyk=B3adnego chamstwa.
Spieprzaj dziadu, ma=B3pa w czerwonym, stokrotka na kr=F3tkiej li=B6cie,
prostacki rechot godny Leppera podczas powitania pani Rice przez Tuska
po angielsku, to tylko kilka przyk=B3ad=F3w

on i tak jest wyjatkowo kulturalny. Z kurestwem i bydlenctwem niestety inaczej
dyskutowac sie nie da.
Ja na jego miejsu bylbym niebezpieczniejszy, dla tej swoloczy.

Data: 2009-11-19 04:29:59
Autor: zbig
Skurwiel !!!
On 19 Lis, 12:54, " Karol" <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

on i tak jest wyjatkowo kulturalny. Z kurestwem i bydlenctwem niestety inaczej
dyskutowac sie nie da.

Przed wojną takiego prostaka nie wpuszczono by na pokoje.

Ja na jego miejsu bylbym niebezpieczniejszy, dla tej swoloczy.

Typowy zestaw wartości reprezentowany przez świętojebliwy wściekły
moher.
Ty jesteś aby pewien w jakiego Boga wierzysz?

Data: 2009-11-19 12:55:38
Autor: Karol
Skurwiel !!!
> [...]
> zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa=B3(a):

> on i tak jest wyjatkowo kulturalny. Z kurestwem i bydlenctwem niestety in=

Przed wojn=B1 takiego prostaka nie wpuszczono by na pokoje.

a wiesz co by przed wojna zrobili z kims takim jak Tusk i jego ferajna?

> Ja na jego miejsu bylbym niebezpieczniejszy, dla tej swoloczy.

Typowy zestaw warto=B6ci reprezentowany przez =B6wi=EAtojebliwy w=B6ciek=B3=
moher.
Ty jeste=B6 aby pewien w jakiego Boga wierzysz?

z oszustami, klamcami i oprychami nie postepuje sie inaczej, nawet jak sie
jest chrzescijaninem. Nawet na tej grupie nie da sie z niektorymi normalnie
dyskutowac, bo oni nie przestrzegaja zadnych norm etycznych i moralnych.

To tak jak z bandyta, trzeba go ubic, a nie dyskutowac, bo on i tak wie swoje
i jesli ja go nie ubije, to on mnie zalatwi i jeszcze stwierdzi, ze ja sie nie
pochrzescijansku zachowywalem kiedy on mnie chcial zgladzic.

Brednie, zbyniu wypisujesz i tyle. Michnik cie jak widze zle wychowal, tzn.
dobrze ale dla bandy ktora niszczy pod jego kierownictwem Polske.

Jego zydowska gazete trza przede wszystkim ZDELEGALIZOWAC, bo to kon trojanski
dla Polski i Polakow.

Data: 2009-11-19 05:13:15
Autor: zbig
Skurwiel !!!
On 19 Lis, 13:55, " Karol" <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

a wiesz co by przed wojna zrobili z kims takim jak Tusk i jego ferajna?

 Byliby zaszczyceni. Tusk to polityk formatu męża stanu, czego nie
można powiedzieć o żałosnych nieudacznikach spod znaku PiS czy SLD

[...]

Swoista to choć dla mnie nienowa interpretacja wartości
chrześcijańskich

Data: 2009-11-19 14:15:38
Autor: KArol
Skurwiel !!!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
On 19 Lis, 13:55, " Karol" <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa=B3(a):
>

> a wiesz co by przed wojna zrobili z kims takim jak Tusk i jego ferajna?

 Byliby zaszczyceni. Tusk to polityk formatu m=EA=BFa stanu, czego nie
mo=BFna powiedzie=E6 o =BFa=B3osnych nieudacznikach spod znaku PiS czy SLD

ha, ha, ha...a toz mie rozbawil. Boze, jak mi ciebie zal.

> [...]
e nie
> pochrzescijansku zachowywalem kiedy on mnie chcial zgladzic.

Swoista to cho=E6 dla mnie nienowa interpretacja warto=B6ci
chrze=B6cija=F1skich

a ty jak sie zachowujesz? Jak chrzescijanin? Napisz cos wiecej, bo ja mysle
zes raczej Zyd albo filosemita.

--

Skurwiel !!!