Skurwiel !!!

Data: 2009-11-17 22:50:50
Autor: boukun
Skurwiel !!!

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdv4v6$1m6$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://www.dziennik.pl/polityka/article484421/Palikot_drwi_z_choroby_Lecha_Kaczynskiego.html

#
"Wirus grypy, być może świńskiej, dosięgnął w Pałacu Prezydenckim grypę ptasią w osobie Lecha Kaczyńskiego" - mówił wieczorem w TVN24 uśmiechnięty Janusz Palikot. Tak skomentował fakt, że przeziębiony prezydent trafił do szpitala na badania. I nie reagował na sugestie rozmawiającego z nim dziennikarza, że nie wypada drwić z czyjeś choroby.
#

Palikotowi życzę zapalenia płuc zakończonego zgonem.

matador.

Nie życz nikomu, co tobie nie miłe...

Data: 2009-11-17 16:53:58
Autor: Bruner
Skurwiel !!!

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hdv611$l70$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nie życz nikomu, co tobie nie miłe...

nie przesadzaj to stare dobre czasu lezalo sie w lozeczku, nie szlo do szkoly, mam przyniosla swieze drozdzowki,
ciepla herbatke z cytrynka, bylo fajowo

Data: 2009-11-17 23:16:49
Autor: boukun
Skurwiel !!!

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hdv61p$g4r$1news.onet.pl...

[...]

A po jakiemu to, piłeś coś na wieczór?
Fakt, kiedyś to się wzięło calcipirynę, witaminę C, B compleks i polopirynę, wypociło, czasami biseptol i chlorohinaldin, nie zbijało żadnej gorączki, a nawet szło jako dziecko do wanny z gorącą wodą (za dobrej komuny w każdym bloku woda i gaz za pół darmo), a potem pod pierzynę i wypociło do rana, a rano już organizm był żeśki...

boukun

Data: 2009-11-17 22:55:17
Autor: matador
Skurwiel !!!