Skurwysyny z Der Dziennika

Data: 2009-05-22 09:40:20
Autor: Hans Kloss
Skurwysyny z Der Dziennika
"Pani Katarzyno bardzo proszę o poważne rozważenie naszej propozycji. Nie chcemy bezpardonowo ujawniać Pani tożsamości i iść na rękę Czumom. Wolimy by zgodziła się Pani na ten coming out na Pani warunkach włącznie z zatrudnieniem Pani jako naszej publicystki. Ale proszę nas zrozumieć to "frustrujące wiedzieć i nie móc napisać"."

Całość wpisu pani Kataryny, (która bynajmniej nie zamilkła jak to się  marzyło piepszykoskiej swołoczy) na salonie24:
http://kataryna.salon24.pl/106346,jak-to-sie-robi-w-dzienniku

Niniejszym Der Dziennik stoczył sie odstatecznie i nieodwołalnie do rynsztoka,  zalegając tam tuż obok wybiórczej.
J-23

Data: 2009-05-22 14:36:31
Autor: Piotr
Skurwysyny z Der Dziennika
Dnia Fri, 22 May 2009 09:40:20 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

Niniejszym Der Dziennik stoczył sie odstatecznie i nieodwołalnie do rynsztoka,  zalegając tam tuż obok wybiórczej.

Czy "Pod Różą", czy "Czerwony Młyn"... Co za różnica gdzie wejdziesz,
skoro zasada działania ta sama. Może ceny różne...
Piotr

Data: 2009-05-22 14:41:23
Autor: cytryna
Skurwysyny z Der Dziennika
> [...]
Czy "Pod Różą", czy "Czerwony Młyn"... Co za różnica gdzie wejdziesz,
skoro zasada działania ta sama. Może ceny różne...

Ja w sprawie lodówki.
JA właśnie po numerku z Kasią z księgowości. ~Kasia   dzisiaj, 13:43
KOCHANI CHŁOPCY!  NAPRAWDĘ BYŁO FAJNIE ALE WSTYD SIĘ PRZYZNAĆ, CHYBA COŚ ZŁAPAŁAM DWA TYGODNIE TEMU. PROSZĘ KONIECZNIE ODWIEDŹCIE LEKARZA OD CHORÓB NO TYCH...WENE...
   Dodaj komentarz

Możesz się zalogować, aby zbierać gwiazdki za dobrze oceniane komentarze.
Nie bądź anonimowy. Daj się poznać jako Wielki Autor. dowiedz się więcej »
 Lodówka na wymiar chyba wyprodukowana i ... .... smialiśmy się bo powiedziała że jej maż kupił dwa razy wyższą he he he. ~Piotr  dzisiaj, 12:32  Ech; mojej księgowej to kijem bym nawet nie ruszył. ... .... Paszkwil jeden a widać że chętna na bzykanie. ~Kazimierz  dzisiaj, 12:39  Paszkwil (wł. pasquillo) - utwór literacki, często ... .... anonimowy, skierowany przeciw konkretnej osobie, ośmieszający ją w sposób oszczerczy i obelżywy. ~Paaablo  dzisiaj, 13:11  Tak tak, mądre Ctrl + V ~16-to latek  dzisiaj, 13:31  Upsss, to byłeś dziś trzecim!!! Z samego rana zahaczyłem ... .... Ją ja Potem widziałem Ją z Pawłem z kadr, a teraz Ty! Ciekawe ilu jeszcze przewinie sie do 16-tej? ~Edo  dzisiaj, 12:51  Paweł z kadr? Szok. Ja myślałem że on prawiczkiem jeszcze ... .... jest a tu patrzcie go kasanowa się wyrabia. Pozdrawiam. ~Piotr  dzisiaj, 12:59  Chłopcy, było miło ale zgłoście się do lekarza. ~Kasia  dzisiaj, 13:47  KOCHANI CHŁOPCY!  NAPRAWDĘ BYŁO FAJNIE ALE WSTYD SIĘ ... .... PRZYZNAĆ, CHYBA COŚ ZŁAPAŁAM DWA TYGODNIE TEMU. PROSZĘ KONIECZNIE ODWIEDŹCIE LEKARZA OD CHORÓB NO TYCH...WENE... ~Kasia  dzisiaj, 13:43  Hmm; a więc to tak? Jakieś pare dni temu była u nas w ... .... media ma..... jakaś zboczona laska i oglądając lodówki coś o jakiś numerkach cały czas bredzia i mówiła mi że by wcześ niej numerek sprawdziała na zapleczu a ja nie ... ~Julusz MM  dzisiaj, 13:51  Kaśka ani chybi złapałaś palikota - to cięzkie schorzenie ... .... do wyleczenia. Tylko garbowanie skóry i polewanie wodą z sola może przynieśc ulgę. Smaruj wargi salmiakiem-pomaga. ~ginekolog amator  dzisiaj, 14:29  Na przyszłść sprawdzaj czy maja konDonka na swoim miejscu ... .... obstrugani cebularze-cena podwójna. Dla zasady. ~rebe  dzisiaj, 14:31  Wypraszam sobie. Ja jej tylko patelnie szczeliłem ale ... .... myślałem że nikt jej wcześniej nie miał. Gdyby nie szef to na 100% bym ją miał. Ale on kupił lodówkę i on tu rządzi więc zmyłem się do komputera i tyle. ~Paweł z kadr  dzisiaj, 13:02  Witam, Stefan kierowca zaopatrzeniowiec. Bylem w firmie ... .... skoro swit przywozac zamowiona wczesniej lodowke. Pomoglem Kasi przetestowac wysokosc. Zachwycona :) ~setak  dzisiaj, 13:12  Stefan; Kasia testowała już lodówkę wczoraj, najpierw ze ... .... mną na magazynie a potem szef jej chciał sprawdzić i zostawiłem ich na chwilę. ~Błażej Handlowi...  dzisiaj, 13:22  Błażeju. Tylko dla tego że Kasia przesłała nam swoje ... .... wymagania co do gabarytów lodówki ona powstała. Raz nawet była u nas i miłem przyjemność robić to z nią na pierwszym egzemplarzu wyprodukowanym seryjnie. ~Szef fabryki lo...  dzisiaj, 13:34  Po coś właził na ten magazyn z tą lodówką ,żeby jeszcze ... .... spadła, a przepisy BHP znasz? ~Bechapowiec  dzisiaj, 14:04  Musicie tak peplać? ~Kasia  dzisiaj, 13:04  Mam ogromna prosbe do wszystkich uzytkownikow lodowki... ... .... wycierajcie po sobie drzwiczki, ile sie to czlek cholera napoleruje... ;( ~genia konserwat...  dzisiaj, 13:26  A ja cały czas byłem w tej lodówce- Mąż Kasi ~Mąż Kasi  dzisiaj, 13:10  Pomyliłeś lodówki, wszedłeś do tej w domu ha ha ha ha. ~Kasia  dzisiaj, 13:31  a nie pomylilem. Na tej w domu zwykle opieram twoja ... .... najlepsza przyjaciolke Wiole. Lubie wysokie - stad taki wymiar lodowki ;) Zawsze brakowalo ci pare cm, droga zonko ;)) ~maz  dzisiaj, 13:51  Hmmm, tez mam na imię Kasia...nie macie wolnego etatu? ... .... Ciekawie w tej waszej firemce :-))) ~Kasiunia  dzisiaj, 13:12  Jazda do roboty a nie tu grzmocić mi moją pracownicę - od ... .... grzmocenia jestem JA! ~szef  dzisiaj, 13:15  ech, chyba sie przejde i przymierze do lodowki... moze ... .... jaki potrek albo pawel sie nadarzy... albo i ten i ten -- - szast prast! ;) ~zenobia received  dzisiaj, 13:20  a ta Kasia to rączkowska sie nazywa ~tresz  dzisiaj, 13:26  Do diabła! Chyba jak wróci do domu to poważnie z nią ... .... porozmawiam. ~tata Kasi  dzisiaj, 13:27  Najlepsze jest to, że napisana cała historyjka przez jedą ... .... osobę. ~Lesław  dzisiaj, 13:32  Nie masz racji ani poczucia humoru - kolesiu zrzedo - to ... .... sie nazywa spontaniczna akcja dowcipowa. ~leda  dzisiaj, 13:38  dowcipowe to są środki antykoncepcyjne, tak jak i doustne ~Paaablo  dzisiaj, 13:47  Paaaablo - ci sie tak palec zacina na literze A czy to po ... .... prostu desperacka proba zwrocenia na siebie uwagi? ~lin  dzisiaj, 13:56  Zacznijmy od tego, że wy nawet roboty nie macie - Szef. ~Szef  dzisiaj, 13:33  Szefie ale pan jest zazdrosny. Przeciez sie nie wymydli. ~Pracownicy  dzisiaj, 13:43  My po prostu wszyscy jestesmy szefami, tak jak ty. Stad ... .... tyle wolnego czasu ;) ~Szefowa  dzisiaj, 13:47  Witam tu dyspozytorka z pokoju 176. Prezes prosi o ... .... infomacje , czy lodowka posiada kostkarke do lodu ? ~marsjanka  dzisiaj, 13:38  Lody robi Ela ze 115 w magazynku na pietrze. ~Kuba informatyk  dzisiaj, 13:45  jesteście niemoralni :( ~sgel&v  dzisiaj, 13:46   Do pracy byście się wzieli , a nie księgową obracać , ... .... zwolnię wszystkich El.comendanto    dzisiaj, 13:50  Czemuś firmowy kapelan się nie wypowiada. Oni są ... .... ekspertami od seksu, prezerwatyw.  Czy takie pozycje przy lodówce są zgodne z wartościami? ~rr  dzisiaj, 14:08  A mnie z serwisu agd do tej lodowki zawolali ze sie drzwi ... .... nie domykaja juz chcialem gwarancje zabrac bo tam w srodku nawet maz kasi siedzial no i no i gora cala wypaczona to pytam sie kasi jak ona jest uzytkowana czy ... ~SERWISANT AGD  dzisiaj, 14:11 --

Data: 2009-05-22 15:23:00
Autor: cirrus
Skurwysyny z Der Dziennika
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gv5ru4$qf6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mylisz się dęty kretynie, mnie akurat żadna kataryna nie przeszkadza.

--
stevep

Skurwysyny z Der Dziennika