Skuteczne biuro do windykacji ma³ych kwot

Data: 2017-09-06 16:25:30
Autor: adam
Skuteczne biuro do windykacji ma³ych kwot
Mo¿na wygooglaæ kilka takich firm, nawet spróbowa³em z jedn±, ale wydaje mi siê, ¿e poza standardowym mailem lub telefonem niewiele zrobili.
Wiem, ¿e temat jest trudny, ale mo¿e kto¶ korzysta³ i poleci.
Chodzi o obrót gospodarczy, firmy, raczej 1-osobowe, bez osobowo¶ci prawnej. Kwoty od oko³o 500 do oko³o 2500 z³, udokumentowane fakturami.
Niekoniecznie chodzi mi o odzyskanie d³ugu, ale bardziej o przytarcie nosa cwaniaczkom.

Data: 2017-09-06 07:44:03
Autor: Kris
Skuteczne biuro do windykacji ma³ych kwot
W dniu ¶roda, 6 wrze¶nia 2017 16:25:32 UTC+2 u¿ytkownik adam napisa³:
[...]

Biuro pisania podañ u¿ytkownika tej grupy o nicku ±æê³ñ󶼿;)

Data: 2017-09-06 16:41:32
Autor: ąćęłńóśźż
Skuteczne biuro do windykacji ma³ych kwot
Powództwo o zap³atê.
Ka¿dy zaczynaj±cy radca/adwokat we¼mie z poca³owaniem rêki

-- -- -