Skuteczność Ceramizerow

Data: 2012-03-06 21:57:02
Autor: AZ
Skuteczność Ceramizerow
On 03/06/2012 05:55 PM, kowtow wrote:
Przegladalem aukcje i zauwazylem ze te wynalazki bardzo dobrze sie sprzedaja
Czy ktos to stosowal i moze potwierdzic sens profilaktycznego uzycia w nowym
samochodzie przy przebiegu okolo 25 000

Skutecznośc jest taka w jaką jest w stanie uwierzyć kupujący. Jak myślisz czemu tych
super hiper substancji nie dodają do olejów producenci owych?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-07 09:05:44
Autor: Arek
Skuteczność Ceramizerow
W dniu 2012-03-06 21:57, AZ pisze:
[...]

Załóżmy, że to działa jaki interes miałby mieć producent aby to lać?

A.

Data: 2012-03-07 09:19:57
Autor: AZ
Skuteczność Ceramizerow
On 03/07/2012 09:05 AM, Arek wrote:

Załóżmy, że to działa jaki interes miałby mieć producent aby to lać?

Producent oleju. Jaki interes? Ano taką, że na jego oleju samochody by jeździły całe wieki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-07 12:05:11
Autor: Arek
Skuteczność Ceramizerow
W dniu 2012-03-07 09:19, AZ pisze:
On 03/07/2012 09:05 AM, Arek wrote:

Załóżmy, że to działa jaki interes miałby mieć producent aby to lać?

Producent oleju. Jaki interes? Ano taką, że na jego oleju samochody by
jeździły całe wieki.

Fakt myślałem o producentach samochodów.

Ale producent oleju również nie ma w tym interesu. Obecnie ma kontrakt z producentem samochodów, że dostarcza mu litr oleju w cenie 1EU. Z tym specyfikiem litr musiałby skoczyć do powiedzmy 5EU (a może i więcej jeżeli to nie jest lipa). Księgowi producenta na taką informację wyciągają bezwiednie środkowy palec.

A.

Data: 2012-03-07 12:12:56
Autor: AZ
Skuteczność Ceramizerow
On 03/07/2012 12:05 PM, Arek wrote:

[...]

Ale ja mówię o olejach sprzedawanych w detalu ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-07 13:02:25
Autor: Arek
Skuteczność Ceramizerow
W dniu 2012-03-07 12:12, AZ pisze:
[...]

Producenci olejów też mają swoich księgowych. Te dodatki są kosztowne, więc nie jest takie oczywiste, że to się będzie opłacać.

I takiego oleju nie użyje nikt dopóki ma gwarancję bo wówczas musi lać to co zaleca producent. Po gwarancji problem nadal pozostaje bo większość będzie chciała lać olej zalecany przez producenta.

A.

Data: 2012-03-07 12:20:15
Autor: Mariusz Wozniak
Skuteczność Ceramizerow
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jj75nd$prt$1@node2.news.atman.pl...
On 03/07/2012 09:05 AM, Arek wrote:

Załóżmy, że to działa jaki interes miałby mieć producent aby to lać?

Producent oleju. Jaki interes? Ano taką, że na jego oleju samochody by jeździły całe wieki.

No wlasnie, cale wieki. I pewnie jeszcze bez wymiany. A to sie producentowi oleju wcale to, a wcale nie kalkuluje.

X.

Skuteczność Ceramizerow