Skuteczność głów z ramionami

Data: 2009-05-07 15:29:23
Autor: Bugatti
Skuteczność głów z ramionami
Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)"  napisał w wiadomości:

Już ponad rok kolekcjonuję głowy z ramionami i sprawdzam ich skuteczność.
Średni stosunek zysku do straty jest mocno powyżej 2, a trafność dużo nad 60%.

W kolejnej odsłonie trafność tej formacji to 75%
http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=170

Pierwsza edycja, sprzed pół roku miała trafność 66%
http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=149

Idąc tokiem oRGR dla WIG20 powinnismy iśc na ok. 2400 pkt.
http://img23.imageshack.us/img23/483/wig20daily2400v.png

Zaś rysując linie trendu na interwale miesięcznym - http://img23.imageshack.us/img23/9505/wig20mothly.png
Wiem że ta *górna* linia trendu jest dla wielu narysowana niepoprawnie ale biorąc po uwagę daty:
tą moją ;-p 22.07 lub późniejsza Dietera "11.09.09" IMO nie będziemy się tłamsić do tego okresu w rejonach ~ 1950 pkt lecz dobijemy do tych ~ 2400 pkt i tym samym do górnego ograniczenia tej górnej lini na monthly.

DJ

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-05-07 21:55:35
Autor: Zbyszek
Dnia 07-05-2009 o 15:29:23 Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał(a):

[...]

i to jest scenariusz poza oczekiwaniami analitykow.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-05-07 22:36:22
Autor: Bugatti
Użytkownik "Zbyszek" napisał w wiadomości:

i to jest scenariusz poza oczekiwaniami analitykow.

i o to właśnie chodzi ! ;)

--
Bugatti

Skuteczność głów z ramionami