Skuteczność umowy po parafowaniu bez akceptacji zmian przez drugą stronę

Data: 2015-05-08 16:52:27
Autor: Robert Tomasik
Skuteczność umowy po parafowaniu bez akceptacji zmian przez drugą stronę
W dniu 08-05-15 o 14:57, anka01@gmail.com pisze:
Próbowałam zawrzeć z bankiem umowę o prowadzenie konta. Chęć zawarcia
takiej umowy zgłosiłam telefonicznie podając moje dane, w tym
zaznaczając, że nie jestem zainteresowana opcją otrzymywania płatnych
wyciągów papierowych. Bank wysłał podpisaną przez siebie umowę z
zaznaczoną opcją płatnych wyciągów. Opcję zmieniłam, zmianę
oparafowałam, umowę podpisałam i odesłałam w jednym egzemplarzu.

Bank dzwonił, odpowiadałam, że proszę o albo pisemne potwierdzenie
akceptacji moich zmian, albo nową umowę bez tej opcji. Bank nic
takiego nie wysłał.

Czy mam traktować tę umowę jako skutecznie zawartą?

Sprawa jest opisana w kodeksie cywilnym. Jeśli zmieniłaś cokolwiek w umowie i im odesłałaś, to jest to Twoja oferta, którą bank może zaakceptować albo odrzucić. Jeśli zaczną Ci świadczyć usługę, to moim zdaniem milcząco zaakceptują tę poprawkę.

Skuteczność umowy po parafowaniu bez akceptacji zmian przez drugą stronę