Skuteczny lek na przedwczesny wytrysk

Data: 2009-11-23 05:37:49
Autor: boukun
Skuteczny lek na przedwczesny wytrysk
Kolejne badania potwierdziły skuteczność leku zapobiegającego
przedwczesnemu wytryskowi - znanego na razie jako PSD502 - ogłoszono
podczas dorocznego zjazdu Sexual Medicine Society of North America w
San Diego.
Badania kliniczne z podwójnie ślepą próbą (ani lekarz, ani przyjmujący
lek pacjent nie wiedzieli, co biorą, i czy to nie placebo)
przeprowadzono w USA, Kanadzie i Polsce. Wcześniej podobne próby miały
miejsce w innych krajach Europy.

Okazało się, że mężczyźni, którzy przyjęli PSD502 na pięć minut przed
stosunkiem byli w stanie pięciokrotnie opóźnić wytrysk w porównaniu z
grupą, która dostała pozbawione działania farmakologicznego placebo..
Zarówno pacjenci, jak i ich partnerki zgłaszali zwiększona satysfakcję
z życia seksualnego, nie obserwowano natomiast istotnych skutków
ubocznych.

Przedwczesny (w ciągu mniej niż minuty) wytrysk nasienia ujemnie
wpływa na życie seksualne i emocjonalne zarówno mężczyzn,jak i ich
partnerek. To problem aż jednej trzeciej męskiej populacji USA w wieku
od 18 do 59 lat - mężczyzn z zaburzeniami erekcji jest dwa razy mniej.
Na razie nie ma zatwierdzonych przez tamtejsze instytucje sposobów
leczenia. PSD502 to połączenie dwóch leków - lidokainy i prilokainy..
Jest stosowany miejscowo w postaci aerozolu .
http://kobieta.wp.pl/kat,26353,title,Skuteczny-lek-na-przedwczesny-wytrysk,wid,11709327,wiadomosc.html

Kuźwa, taki lek by mi się przydał, jak miałem 20 lat. Pamiętam, jak w
Międzyzdrojach na Campingu sprowadziliśmy sobie z kolegą Grycnerem
dwie 17 latki... i jednej spuściłem się na jej majtki, dotykając tylko
przez swoje majtki jej broszki. Ta widząc plamę na swoich majtkach
zaczęła się dziwić i głośno pytać, co to jest! Koleżanka, którą w tym
czasie zajmował się Grycner razem z kolegą zaczęli się śmiać, a ta
moja dupka uciekła mi wtedy z campingu, ciężko przestraszona. Była
taka śliczna młódka i tak ciężko ją podchodziłem...

boukun

Data: 2009-11-23 08:36:16
Autor: Marek
On 23 Lis, 14:37, boukun <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

A nie znalazles leku na przerwanie wytrsków po 6-tym, z dwiema w
łóżkiu , kiedy one juz nie mogą ?

Data: 2009-11-23 14:49:56
Autor: BarnabaRudge
Skuteczny lek na przedwczesny wytrysk

-- -- -- -- -- -- -- --

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To byłeś niezłym napalencem.
A dzis jak ci idzie z tym?
Chyba zona po ilus tam latach i tysiacach stosunków na liczniku juz tak
mocno nie działa?

sofu

Data: 2009-11-23 17:07:49
Autor: boukun

Użytkownik "BarnabaRudge" <BarnabaRudge@o2.pl> napisał w wiadomości news:hee3vd$flb$1news.task.gda.pl...

[...]

To fakt, kiedyś wystarczyło się dotknąć i już...
Dziś jestem majster, mój mózg ma nad ciałem pełną kontrolę...

boukun

Data: 2009-11-23 16:59:42
Autor: Skumber
Skuteczny lek na przedwczesny wytrysk
Tu masz skuteczny lek na przedwczesny wytrysk.

http://warszawa2016.pl/public/uploads/g_tencer.jpg

Wydrukowac i w trakcie stosunku zerkac co jakis czas.

Data: 2009-11-23 17:11:47
Autor: raff
Skumber pisze:
Tu masz skuteczny lek na przedwczesny wytrysk.

http://warszawa2016.pl/public/uploads/g_tencer.jpg

Wydrukowac i w trakcie stosunku zerkac co jakis czas.

Przeciez to jego ciocia.

R.

Data: 2009-11-24 01:19:13
Autor: BarnabaRudge

Użytkownik "Skumber" <sk@pp.pl> napisał w wiadomości
Tu masz skuteczny lek na przedwczesny wytrysk.

http://warszawa2016.pl/public/uploads/g_tencer.jpg

Wydrukowac i w trakcie stosunku zerkac co jakis czas.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ech.....! Gryzłbym ją jak boczek!

sofu

Data: 2009-11-24 05:07:59
Autor: Marek
On 24 Lis, 01:19, "BarnabaRudge" <BarnabaRu...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "Skumber" <s...@pp.pl> napisał w wiadomościnews:heec5i$b4k$1nemesis.news.neostrada.pl...> Tu masz skuteczny lek na przedwczesny wytrysk.

> [...]

> Wydrukowac i w trakcie stosunku zerkac co jakis czas.

Lubisz tłusto...???
Nie zapomnij piwem popijać.

Data: 2009-11-23 20:10:59
Autor: Polok_prawdziwy
boukun wrote:

[...]

Ale zato mozna było z dziesińć razy pod zond...!

Teroski, jak tsy razy machnem, to łokrutnie śpioncy siem robiem...

Skuteczny lek na przedwczesny wytrysk