Skuteczny poch艂aniacz zapach贸w potrzebny

Data: 2013-02-26 21:09:05
Autor:
Skuteczny poch艂aniacz zapach贸w potrzebny
"Andrzej Jota" <Andrzej_Jota@atrapa.com.pl> wrote:
Szukam sprawdzonego, bardzo skutecznego poch艂aniacza
zapach贸w w pomieszczeniu mieszkalnym.
Nie piszcie prosz臋, 偶e trzeba zlokalizowa膰 przyczyn臋
i j膮 wyeliminowa膰. Wiem o tym.
Teraz prosz臋 o podpowied藕 jaki poch艂aniacz/neutralizator
zapach贸w jest naprawd臋 skuteczny, Nie chodzi o zatuszowanie
zapach贸w, ale o rzeczywist膮 ich neutralizacj臋.
Preferuj臋 艣rodki nie niszcz膮ce mebli.

Bardzo prosz臋 o pomoc.

Pzdr.
Andrzej Jota

Potrzebujesz ozonator. Mam taki co ma symbol GL-2108 Air Purifier. Wybija
wszystkie zapachy w pomieszczeniu 20 metr贸w kwadratowych w ciagu 3 godzin.
Trzeba usun膮膰 kwiaty i ludzi na czas zabiegu. Nie ma nic bardziej skutecznego. Oczyscilem z zapachu dom po spaleniu i
auto po zalaniu. Jedyne co...to wszystko musi by膰 suche przed zabiegiem.
Pzdr.
Andrzej

Data: 2013-02-27 02:49:05
Autor: ZbyszekZ
Skuteczny poch砤niacz zapach體 potrzebny
W dniu wtorek, 26 lutego 2013 22:09:05 UTC+1 u縴tkownik addre...@invalid.invalid napisa:
"Andrzej Jota" <Andrzej_Jota@atrapa.com.pl> wrote:

> Szukam sprawdzonego, bardzo skutecznego poch砤niacza

> zapach體 w pomieszczeniu mieszkalnym.

> Nie piszcie prosz, 縠 trzeba zlokalizowa przyczyn

> i j wyeliminowa. Wiem o tym.

> Teraz prosz o podpowied jaki poch砤niacz/neutralizator

> zapach體 jest naprawd skuteczny, Nie chodzi o zatuszowanie

> zapach體, ale o rzeczywist ich neutralizacj.

> Preferuj 秗odki nie niszcz眂e mebli.

> Andrzej Jota

Potrzebujesz ozonator. Mam taki co ma symbol GL-2108 Air Purifier. Wybija

wszystkie zapachy w pomieszczeniu 20 metr體 kwadratowych w ciagu 3 godzin.

Trzeba usun辨 kwiaty i ludzi na czas zabiegu. Nie ma nic bardziej skutecznego. Oczyscilem z zapachu dom po spaleniu i

auto po zalaniu. Jedyne co...to wszystko musi by suche przed zabiegiem..

Drogie i do niczego. Skutek dobry tylko na pokazie, po 10 minutach od wyj禼ia prezentera smr骴 jest jaki by tylko oczy szczypi.

--
ZZ@private

Data: 2013-02-27 14:39:23
Autor: Andrzej Jota
Skuteczny poch砤niacz zapach體 potrzebny
Potrzebujesz ozonator. Mam taki co ma symbol GL-2108 Air Purifier.
Wybija wszystkie zapachy w pomieszczeniu 20 metr體 kwadratowych
w ciagu 3 godzin.

No to jestem sko硂wany. :-(

Pzdr.
Andrzej Jota

Data: 2013-02-27 14:21:22
Autor:
[...]

od wyj艣cia prezentera smr贸d jest jaki by艂 tylko oczy szczypi膮.

No to jestem sko艂owany. :-(

Pzdr.
Andrzej Jota

Nie mam poj臋cia na jakim pokazie by艂e艣 kolego...z tego co widz臋 nie mia艂e艣
z tym wiele do czynienia. Ja nie by艂em na pokazie tylko kupi艂em to w ciemno...bo nie mog艂em uzyska膰
wiarygodnej informacji na temat tego produktu. Mam to ju偶 od ponad dwuch
lat i twierdze 偶e pierdo艂y opowiadasz. M膮cisz w g艂owie cz艂owiekowi co ma
problem. Ozonator kt贸ry posiadam uratowa艂 mi dom przed zrywaniem tynk贸w,
dywany przed wyrzuceniem, samoch贸d po zalaniu i meble okopcone po po偶arze.
Najpierw trzeba wszystko umy膰 z widocznych zabrudze艅 i wysyszy膰. Nast臋pnie
w zamkni臋tym pomieszczeniu lub pokoju uruchamia si臋 ozonator w zale偶no艣ci
od stopnia smrodu. Dawka ozonu jak膮 wytwarza GL-2108 jest wystarczaj膮ca do
zastosowa艅 domowych i wystarcza na 艣redniej wielko艣ci pomieszczenie
mieszkalne. Trwa to minimum 1godz. Plus nast臋pna godzina na rozpad zapachu.
Jest to prosty zabieg ale wymaga dobrana czasu pracy urz膮dzenia w stosunku
do powierzchni oczyszczanej. Ozon jest bardzo siln膮 substancja
dezynfekujaca. Po prawid艂owym zabiegu po zapachu zostaje wspomnienie.
Mia艂em tylko problem z dywanem we艂nianym kt贸rego ozonowa艂em wielokrotnie i
dopiero po kilukrotnym zabiegu osi膮gn膮艂em efekt. Gdyby nie to urz膮dzenie
mo偶na by wszystko wyrzuci膰. Kto艣 kto twierdzi, 偶e ozonator nie dzia艂a jest
zwyk艂ym ignorantem lub kompletnie nie umie z niego skorzysta膰. O艣wiadczam
偶e nie sprzedaje ani nie mam 偶adnego dochodu z tego by chwali膰 to
urz膮dzenie.
Fakt mo偶e nie jest to profesjonalny sprz臋t jaki u偶ywa si臋 przemys艂owo, ale
twierdze 偶e odpowiednim u偶yciem i kilukrotnym stosowaniem mo偶na uzyska膰
taki sam doskona艂y efekt.
Na urz膮dzeniu jest timer czasowy do 8 godz. Ci膮g艂ej pracy.

Data: 2013-02-27 08:08:15
Autor: ZbyszekZ
Skuteczny poch砤niacz zapach體 potrzebny
W dniu 秗oda, 27 lutego 2013 15:21:22 UTC+1 u縴tkownik andrz...@op.pl napisa:

>>> zabiegiem.

> Andrzej Jota

Nie mam poj阠ia na jakim pokazie by砮 kolego...z tego co widz nie mia砮

z tym wiele do czynienia. Ja nie by砮m na pokazie tylko kupi砮m to w ciemno...bo nie mog砮m uzyska

wiarygodnej informacji na temat tego produktu. Mam to ju od ponad dwuch

lat i twierdze 縠 pierdo硑 opowiadasz.

Bogatemu nie zabronisz, jak dla mnie mo縠sz dla swojego s硂nia kupowa mini-morrisy jak wrotki, ale dla kogo kto nie jest multimiliarderem to wyrzucenie pieni阣zy.

--
ZZ@private

Data: 2013-02-27 15:29:29
Autor: Andrzej Jota
[...]

Dzi臋ki.
A gdzie taki ozonator mo偶na kupi膰 i ile kosztuje?
W goolach pokazuj膮 mi si臋 tylko zagraniczne strony.

Pzdr.
Andrzej Jota

Data: 2013-02-27 08:09:47
Autor: ZbyszekZ
Skuteczny poch砤niacz zapach體 potrzebny
W dniu 秗oda, 27 lutego 2013 15:29:29 UTC+1 u縴tkownik Andrzej Jota napisa:
> [...]

> dopiero po kilukrotnym zabiegu osi眊n背em efekt. Gdyby nie to urz眃zenie

> mo縩a by wszystko wyrzuci. Kto kto twierdzi, 縠 ozonator nie dzia砤 jest

> zwyk硑m ignorantem lub kompletnie nie umie z niego skorzysta. O秝iadczam

> 縠 nie sprzedaje ani nie mam 縜dnego dochodu z tego by chwali to

> urz眃zenie.

> Fakt mo縠 nie jest to profesjonalny sprz阾 jaki u縴wa si przemys硂wo, ale

> twierdze 縠 odpowiednim u縴ciem i kilukrotnym stosowaniem mo縩a uzyska

> taki sam doskona硑 efekt.

> Na urz眃zeniu jest timer czasowy do 8 godz. Ci眊砮j pracy.

Dzi阫i.

A gdzie taki ozonator mo縩a kupi i ile kosztuje?

W goolach pokazuj mi si tylko zagraniczne strony.

Bardzo dobrze, bo zwykle zagraniczni sprzedawcy s znacznie ta駍i od lokalnych cwaniaczk體. Zawsze przed zakupem sprz阾u za ci昕k kas warto sprawdzi.

--
ZZ@private

Data: 2013-02-27 17:46:19
Autor: Andrzej Jota
Skuteczny poch砤niacz zapach體 potrzebny
Zawsze przed zakupem sprz阾u za ci昕k kas warto sprawdzi.

Ale o jakiej kasie m體imy - mniej wi阠ej?

Pzdr.
Andrzej Jota

Data: 2013-02-27 09:41:14
Autor: ZbyszekZ
Skuteczny poch砤niacz zapach體 potrzebny
W dniu 秗oda, 27 lutego 2013 17:46:19 UTC+1 u縴tkownik Andrzej Jota napisa:
> Zawsze przed zakupem sprz锟絫u za ci锟絢锟 kas锟 warto sprawdzi锟.

Ale o jakiej kasie m锟絯imy - mniej wi锟絚ej?

Ch硂pie z tak intelygncyj to we 3 sztuki i czwart na wynos, z musztard i og髍eczkiem.
A mo縠 to trzecia Twoja osobowo舵 podszywa si pod drug aby dosta lepsz ofert od pierwszej? Jak tak to przepraszam.

--
ZZ@private

Data: 2013-02-27 19:38:52
Autor:
Skuteczny poch艂aniacz zapach贸w potrzebny
ZbyszekZ <zbyszekz@gmail.com> wrote:
W dniu 艣roda, 27 lutego 2013 17:46:19 UTC+1 u偶ytkownik Andrzej Jota napisa艂:
Zawsze przed zakupem sprz膹偶藵tu za ci膹偶藵k膹偶藵 kas膹偶藵 warto sprawdzi膹偶藵.

Ale o jakiej kasie m膹偶藵wimy - mniej wi膹偶藵cej?

Ch艂opie z tak膮 intelygncyj膮 to we藕 3 sztuki i czwart膮 na wynos, z musztard膮 i og贸reczkiem.
A mo偶e to trzecia Twoja osobowo艣膰 podszywa si臋 pod drug膮 aby dosta膰
lepsz膮 ofert臋 od pierwszej? Jak tak to przepraszam.

Oto zrobi艂em skany o GL-2108. Mo偶na sobie poczyta膰...ale gdzie teraz kupi膰,
to niestety nie powiem...

https://www.dropbox.com/s/s4zg5pb4ov8je4i/IMG_0031.JPG

https://www.dropbox.com/s/j64zcpzk86xbdsr/IMG_0032.JPG

https://www.dropbox.com/s/84g7o4l179u748w/IMG_0033.JPG

https://www.dropbox.com/s/dipzbti81p7steh/IMG_0034.JPG

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2013-02-27 20:57:33
Autor: Andrzej Jota
[...]

Bardzo dzi臋kuj臋.

Pzdr.
Andrzej Jota

Data: 2013-02-28 11:20:58
Autor: masti
Skuteczny poch砤niacz zapach體 potrzebny
Dnia pi臋knego Wed, 27 Feb 2013 19:38:52 +0000 osobnik zwany andrzejprv
napisa艂:

500mg/h? rotfl

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-02-28 14:51:12
Autor: Jan Koval
Skuteczny poch艂aniacz zapach贸w potrzebny

U偶ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kgneip$7u8$3dont-email.me...
[...]

Dla obj臋to艣ci ekwiwalentu mieszkania 60m kw da to jakie艣 3 mikro gramy na litr przy za艂o偶eniu 偶e ozon si臋 nie rozpada w ci膮gu tej godziny
ale na tyle du偶o by mo偶na by go wyczu膰.

Data: 2013-02-27 19:38:52
Autor:
Skuteczny poch艂aniacz zapach贸w potrzebny
"Andrzej Jota" <Andrzej_Jota@atrapa.com.pl> wrote:
Zawsze przed zakupem sprz臋tu za ci臋偶k膮 kas臋 warto sprawdzi膰.

Ale o jakiej kasie m贸wimy - mniej wi臋cej?

Pzdr.
Andrzej Jota

Ja za sw贸j ozonator da艂em 450PLN na Allegro. Uwa偶am 偶e zwr贸ci艂 si臋 przy
pierwszej pracy jak膮 mia艂em w domu. Ozon jest toksyczny przez 35 minut od jego wytworzenia i po zadzialaniu na
np. fenole rozpada si臋 do czystego tlenu.
Po godzinie si臋 rozpada zupe艂nie i jest gro藕ny jak zesz艂oroczny 艣nieg.
Przebywanie w pomieszczeniu ozonowanym jest nieprzyjemne...za to po
godzinie od zabiegu zostaje tam du偶o tlenu i przyjemne odsiwerzone
powietrze. Raz w miesi膮cu robi臋 ozonowanie profilaktyczne. Taki sprz臋t
dopiero pokazuje z膮bki jak jest faktycznie smr贸d po czym艣 wrednym. Daje si臋
usun膮膰 trwale i skutecznie zapach fajek z auta w kt贸rym by艂o palone latami
i inne rewelacje...pisze to co sprawdzi艂em. Poszukam instrukcje i zeskanuje
dla ciebie bo mam j膮 po polsku i jest tam wszystko opisane co i jak.
Naprawd臋 uczciwa instrukcja z przyk艂adami u偶ycia i zastosowania...jak j膮
znajd臋...

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2013-02-27 16:25:09
Autor: JK
W dniu 2013-02-26 22:09, address_is@invalid.invalid pisze:
[...]

Bzdura. R體nie dobrze mo縩a zastosowa od秝ie縜cz do powietrza w sprayu. Skuteczno舵 ta sama je秎i nie lepsza.
Dodatkowo s teraz w sprzeda縴 urz眃zenia wyposa縪ne w czujk ruchu. Ilekro wchodzisz do pomieszczenia czujesz zapach tropikalnego ogrodu b眃 te innej oceanicznej bryzy.

Niestety ale bez usuni阠ia 紃骴砤 nie da si usun辨 przykrego zapachu. Jedyne co mo縩a zrobi to go zamaskowa.

Ja bym tam wola tropikalny ogr骴 ni 秏ierdz眂y i toksyczny ozon.

JK

Skuteczny poch艂aniacz zapach贸w potrzebny