Skuteczny pochaniacz zapachw potrzebny

Data: 2013-02-20 15:07:50
Autor: Andrzej Jota
Skuteczny pochaniacz zapachw potrzebny
Szukam sprawdzonego, bardzo skutecznego pochaniacza
zapachw w pomieszczeniu mieszkalnym.
Nie piszcie prosz, e trzeba zlokalizowa przyczyn
i j wyeliminowa. Wiem o tym.
Teraz prosz o podpowied jaki pochaniacz/neutralizator
zapachw jest naprawd skuteczny, Nie chodzi o zatuszowanie
zapachw, ale o rzeczywist ich neutralizacj.
Preferuj rodki nie niszczce mebli.

Bardzo prosz o pomoc.

Pzdr.
Andrzej Jota

Data: 2013-02-26 21:09:05
Autor:
Skuteczny pochłaniacz zapachów potrzebny
"Andrzej Jota" <Andrzej_Jota@atrapa.com.pl> wrote:
Szukam sprawdzonego, bardzo skutecznego pochłaniacza
zapachów w pomieszczeniu mieszkalnym.
Nie piszcie proszę, że trzeba zlokalizować przyczynę
i ją wyeliminować. Wiem o tym.
Teraz proszę o podpowiedź jaki pochłaniacz/neutralizator
zapachów jest naprawdę skuteczny, Nie chodzi o zatuszowanie
zapachów, ale o rzeczywistą ich neutralizację.
Preferuję środki nie niszczące mebli.

Bardzo proszę o pomoc.

Pzdr.
Andrzej Jota

Potrzebujesz ozonator. Mam taki co ma symbol GL-2108 Air Purifier. Wybija
wszystkie zapachy w pomieszczeniu 20 metrów kwadratowych w ciagu 3 godzin.
Trzeba usunąć kwiaty i ludzi na czas zabiegu. Nie ma nic bardziej skutecznego. Oczyscilem z zapachu dom po spaleniu i
auto po zalaniu. Jedyne co...to wszystko musi być suche przed zabiegiem.
Pzdr.
Andrzej

Data: 2013-02-27 02:49:05
Autor: ZbyszekZ
Skuteczny pochaniacz zapachw potrzebny
W dniu wtorek, 26 lutego 2013 22:09:05 UTC+1 uytkownik addre...@invalid.invalid napisa:
> [...]

> Andrzej Jota

Potrzebujesz ozonator. Mam taki co ma symbol GL-2108 Air Purifier. Wybija

wszystkie zapachy w pomieszczeniu 20 metrw kwadratowych w ciagu 3 godzin.

Trzeba usun kwiaty i ludzi na czas zabiegu. Nie ma nic bardziej skutecznego. Oczyscilem z zapachu dom po spaleniu i

auto po zalaniu. Jedyne co...to wszystko musi by suche przed zabiegiem..

Drogie i do niczego. Skutek dobry tylko na pokazie, po 10 minutach od wyjcia prezentera smrd jest jaki by tylko oczy szczypi.

--
ZZ@private

Data: 2013-02-27 14:39:23
Autor: Andrzej Jota
Skuteczny pochaniacz zapachw potrzebny
Potrzebujesz ozonator. Mam taki co ma symbol GL-2108 Air Purifier.
Wybija wszystkie zapachy w pomieszczeniu 20 metrw kwadratowych
w ciagu 3 godzin.

No to jestem skoowany. :-(

Pzdr.
Andrzej Jota

Data: 2013-02-27 14:21:22
Autor:
[...]

od wyjścia prezentera smród jest jaki był tylko oczy szczypią.

No to jestem skołowany. :-(

Pzdr.
Andrzej Jota

Nie mam pojęcia na jakim pokazie byłeś kolego...z tego co widzę nie miałeś
z tym wiele do czynienia. Ja nie byłem na pokazie tylko kupiłem to w ciemno...bo nie mogłem uzyskać
wiarygodnej informacji na temat tego produktu. Mam to już od ponad dwuch
lat i twierdze że pierdoły opowiadasz. Mącisz w głowie człowiekowi co ma
problem. Ozonator który posiadam uratował mi dom przed zrywaniem tynków,
dywany przed wyrzuceniem, samochód po zalaniu i meble okopcone po pożarze.
Najpierw trzeba wszystko umyć z widocznych zabrudzeń i wysyszyć. Następnie
w zamkniętym pomieszczeniu lub pokoju uruchamia się ozonator w zależności
od stopnia smrodu. Dawka ozonu jaką wytwarza GL-2108 jest wystarczająca do
zastosowań domowych i wystarcza na średniej wielkości pomieszczenie
mieszkalne. Trwa to minimum 1godz. Plus następna godzina na rozpad zapachu.
Jest to prosty zabieg ale wymaga dobrana czasu pracy urządzenia w stosunku
do powierzchni oczyszczanej. Ozon jest bardzo silną substancja
dezynfekujaca. Po prawidłowym zabiegu po zapachu zostaje wspomnienie.
Miałem tylko problem z dywanem wełnianym którego ozonowałem wielokrotnie i
dopiero po kilukrotnym zabiegu osiągnąłem efekt. Gdyby nie to urządzenie
można by wszystko wyrzucić. Ktoś kto twierdzi, że ozonator nie działa jest
zwykłym ignorantem lub kompletnie nie umie z niego skorzystać. Oświadczam
że nie sprzedaje ani nie mam żadnego dochodu z tego by chwalić to
urządzenie.
Fakt może nie jest to profesjonalny sprzęt jaki używa się przemysłowo, ale
twierdze że odpowiednim użyciem i kilukrotnym stosowaniem można uzyskać
taki sam doskonały efekt.
Na urządzeniu jest timer czasowy do 8 godz. Ciągłej pracy.

Data: 2013-02-27 08:08:15
Autor: ZbyszekZ
Skuteczny pochaniacz zapachw potrzebny
W dniu roda, 27 lutego 2013 15:21:22 UTC+1 uytkownik andrz...@op.pl napisa:

>>> zabiegiem.

> Andrzej Jota

Nie mam pojcia na jakim pokazie bye kolego...z tego co widz nie miae

z tym wiele do czynienia. Ja nie byem na pokazie tylko kupiem to w ciemno...bo nie mogem uzyska

wiarygodnej informacji na temat tego produktu. Mam to ju od ponad dwuch

lat i twierdze e pierdoy opowiadasz.

Bogatemu nie zabronisz, jak dla mnie moesz dla swojego sonia kupowa mini-morrisy jak wrotki, ale dla kogo kto nie jest multimiliarderem to wyrzucenie pienidzy.

--
ZZ@private

Data: 2013-02-27 15:29:29
Autor: Andrzej Jota
[...]

Dzięki.
A gdzie taki ozonator można kupić i ile kosztuje?
W goolach pokazują mi się tylko zagraniczne strony.

Pzdr.
Andrzej Jota

Data: 2013-02-27 08:09:47
Autor: ZbyszekZ
Skuteczny pochaniacz zapachw potrzebny
W dniu roda, 27 lutego 2013 15:29:29 UTC+1 uytkownik Andrzej Jota napisa:
> [...]

> dopiero po kilukrotnym zabiegu osignem efekt. Gdyby nie to urzdzenie

> mona by wszystko wyrzuci. Kto kto twierdzi, e ozonator nie dziaa jest

> zwykym ignorantem lub kompletnie nie umie z niego skorzysta. Owiadczam

> e nie sprzedaje ani nie mam adnego dochodu z tego by chwali to

> urzdzenie.

> Fakt moe nie jest to profesjonalny sprzt jaki uywa si przemysowo, ale

> twierdze e odpowiednim uyciem i kilukrotnym stosowaniem mona uzyska

> taki sam doskonay efekt.

> Na urzdzeniu jest timer czasowy do 8 godz. Cigej pracy.

Dziki.

A gdzie taki ozonator mona kupi i ile kosztuje?

W goolach pokazuj mi si tylko zagraniczne strony.

Bardzo dobrze, bo zwykle zagraniczni sprzedawcy s znacznie tasi od lokalnych cwaniaczkw. Zawsze przed zakupem sprztu za cik kas warto sprawdzi.

--
ZZ@private

Data: 2013-02-27 17:46:19
Autor: Andrzej Jota
Skuteczny pochaniacz zapachw potrzebny
Zawsze przed zakupem sprztu za cik kas warto sprawdzi.

Ale o jakiej kasie mwimy - mniej wicej?

Pzdr.
Andrzej Jota

Data: 2013-02-27 09:41:14
Autor: ZbyszekZ
Skuteczny pochaniacz zapachw potrzebny
W dniu roda, 27 lutego 2013 17:46:19 UTC+1 uytkownik Andrzej Jota napisa:
> Zawsze przed zakupem sprz�tu za ci�k� kas� warto sprawdzi�.

Ale o jakiej kasie m�wimy - mniej wi�cej?

Chopie z tak intelygncyj to we 3 sztuki i czwart na wynos, z musztard i ogreczkiem.
A moe to trzecia Twoja osobowo podszywa si pod drug aby dosta lepsz ofert od pierwszej? Jak tak to przepraszam.

--
ZZ@private

Data: 2013-02-27 19:38:52
Autor:
ZbyszekZ <zbyszekz@gmail.com> wrote:
W dniu środa, 27 lutego 2013 17:46:19 UTC+1 użytkownik Andrzej Jota napisał:
Zawsze przed zakupem sprz�tu za ci�k� kas� warto sprawdzi�.

Ale o jakiej kasie m�wimy - mniej wi�cej?

Chłopie z taką intelygncyją to weź 3 sztuki i czwartą na wynos, z musztardą i ogóreczkiem.
A może to trzecia Twoja osobowość podszywa się pod drugą aby dostać
lepszą ofertę od pierwszej? Jak tak to przepraszam.

Oto zrobiłem skany o GL-2108. Można sobie poczytać...ale gdzie teraz kupić,
to niestety nie powiem...

https://www.dropbox.com/s/s4zg5pb4ov8je4i/IMG_0031.JPG

https://www.dropbox.com/s/j64zcpzk86xbdsr/IMG_0032.JPG

https://www.dropbox.com/s/84g7o4l179u748w/IMG_0033.JPG

https://www.dropbox.com/s/dipzbti81p7steh/IMG_0034.JPG

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2013-02-27 20:57:33
Autor: Andrzej Jota
[...]

Bardzo dziękuję.

Pzdr.
Andrzej Jota

Data: 2013-02-28 11:20:58
Autor: masti
Skuteczny pochaniacz zapachw potrzebny

napisał:
[...]

500mg/h? rotfl

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-02-28 14:51:12
Autor: Jan Koval

napisał:
[...]

Dla objętości ekwiwalentu mieszkania 60m kw da to jakieś 3 mikro gramy na litr przy założeniu że ozon się nie rozpada w ciągu tej godziny
ale na tyle dużo by można by go wyczuć.

Data: 2013-02-27 19:38:52
Autor:
Skuteczny pochłaniacz zapachów potrzebny
"Andrzej Jota" <Andrzej_Jota@atrapa.com.pl> wrote:
Zawsze przed zakupem sprzętu za ciężką kasę warto sprawdzić.

Ale o jakiej kasie mówimy - mniej więcej?

Pzdr.
Andrzej Jota

Ja za swój ozonator dałem 450PLN na Allegro. Uważam że zwrócił się przy
pierwszej pracy jaką miałem w domu. Ozon jest toksyczny przez 35 minut od jego wytworzenia i po zadzialaniu na
np. fenole rozpada się do czystego tlenu.
Po godzinie się rozpada zupełnie i jest groźny jak zeszłoroczny śnieg.
Przebywanie w pomieszczeniu ozonowanym jest nieprzyjemne...za to po
godzinie od zabiegu zostaje tam dużo tlenu i przyjemne odsiwerzone
powietrze. Raz w miesiącu robię ozonowanie profilaktyczne. Taki sprzęt
dopiero pokazuje ząbki jak jest faktycznie smród po czymś wrednym. Daje się
usunąć trwale i skutecznie zapach fajek z auta w którym było palone latami
i inne rewelacje...pisze to co sprawdziłem. Poszukam instrukcje i zeskanuje
dla ciebie bo mam ją po polsku i jest tam wszystko opisane co i jak.
Naprawdę uczciwa instrukcja z przykładami użycia i zastosowania...jak ją
znajdę...

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2013-02-27 16:25:09
Autor: JK
W dniu 2013-02-26 22:09, address_is@invalid.invalid pisze:
[...]

Bzdura. Rwnie dobrze mona zastosowa odwieacz do powietrza w sprayu. Skuteczno ta sama jeli nie lepsza.
Dodatkowo s teraz w sprzeday urzdzenia wyposaone w czujk ruchu. Ilekro wchodzisz do pomieszczenia czujesz zapach tropikalnego ogrodu bd te innej oceanicznej bryzy.

Niestety ale bez usunicia rda nie da si usun przykrego zapachu. Jedyne co mona zrobi to go zamaskowa.

Ja bym tam wola tropikalny ogrd ni mierdzcy i toksyczny ozon.

JK

Data: 2013-02-26 21:18:36
Autor:
[...]

Air Purifier GL-2108 . Warunek - wszystko musi być suche. Ozonator załatwi
wszystkie zapachy.

Pzdr.
Andrzej

Data: 2013-02-28 20:32:13
Autor: ZS
Skuteczny pochłaniacz zapachów potrzeb ny

Air Purifier GL-2108 . Warunek - wszystko musi być suche. Ozonator załatwi
wszystkie zapachy.

Daj sobie z nim spokój. Poczytaj o ozonowaniu. Musi ozonu być dużo a się szybko rozpada dlatego wydajność nie móżże być tak mała jak w tym urządzeniu. Może do samochodu by wystarczyło ale nie do domu. Ja kupiłem z allegro części i sam złożyłem. Pomieszczenie 60m2 napalone papierosami, wietrzenie przez tydzień nic nie dało ozonator na kilka godzin i nic nie czuć.
Tu przykładowa aukcja http://allegro.pl/generator-ozonu-ozonator-7000mg-h-odgrzybianie-o3-i3032784235.html To jest 14 razy więcej ozonu.

Skuteczny pochaniacz zapachw potrzebny